IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen показва революционен двигател

Моторът ще може да се изключва по време на движение

Volkswagen показва революционен двигател

Германският концерн Volkswagen ще покаже в рамките на международния симпозиум - Vienna Motor Symposium, две нови разработки, които са ориентирани към снижаване на разхода на гориво и нивата на вредни емисии.

Volkswagen ще покаже революционен двигател

Първата от тях е двигател, снабден с технология, която му позволява да се изключва по време на движение. Разработката на германците носи името „микрохибридна система”, като включва 1,5-литров бензинов турбомотор TSI Evo1, скоростна кутия DQ200 DSG и литиево-йонен акумулатор.

Функцията за изключване на двигателя работи при скорост до 130 км/ч. Когато шофьорът вдигнe крака си от педала на газта, моторът автоматично ще се гаси. Обратното активиране ще става с помощта на стартера или скоростната кутия, обясниха от концерна.

Във Volkswagen са на мнение, че новата система ще позволи дневният разход на автомобила да бъде намален с около 0,4 л/100 км. Технологията ще дебютира при следващото поколение на VW Golf във версията BlueMotion.

Германският производител ще предстви във Виена и 1,0-литров турбомотор, който ще може да работи както на бензин, така и на метан. Мощността на този агрегат ще бъде 90 к.с. Той ще бъде оборудван с нов тип катализатор, благодарение на който ще бъдат намалени нивата на азотни оксиди (NOx).

Снимка: Volkswagen

0 от 500
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    хареса ми ( преди 6 години )
    Много хубава технология :) Искам я в моята 14 годишна кола. Караш си и цък! двигателя спира и си дотам :)
  • #14
    4 rate up comment 0 rate down comment
    доц. д-р чоко боков ( преди 6 години )
    колеги, не съм фен на ВАГ, но се забавлявам с техните манипулации. сега и новият голф 7 идва с интерактивен дисплей, за 36 к евро, 3 цилиндъра и 1.0 работен обем. нека да си личи наистина, че счетоводители вече правят колите. приятен ден.
  • #13
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Добре, че са форумните акъли, че да откажат инженерите на ВАГ от тази безсмислена работа!
  • #12
    13 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ще обясни ли някой, какво точно е революционното в този двигател? Кое точно? Кое го няма в други автомобили от години и кое точно са измислили лоените немски топки? Нека форумната *** се включи той да обясни, понеже много ги разбира нещата!Още по-интересното е, че платените медии на хранилка на ВАггрупата пущат непрекъснато подобни новини без да се замислят, че парите, които получават ги убиват. Просто хората спират да ги четат и остават само празноглавите фенове,които така и не четат.
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    NewYork ( преди 6 години )
    "Първата от тях е двигател, снабден с технология, която му позволява да се изключва по време на движение. "Та така и с ваг фирмата. Видяла жабата, че подковават вола, и тя вдигнала крак!
  • #10
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    И ако се наложи рязко спиране? Първо стартираш двигателя и после спираш. Браво на Ваг, уникални идеи имат. Следващата им иновация ще е рикша с резернен шерпа .. на минимален разход - 200 мл. етилов на час ;)
  • #9
    22 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Немците могат да направят революция само в производството на *** и нищо друго!
  • #8
    18 rate up comment 3 rate down comment
    ( преди 6 години )
  • #7
    10 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
  • #6
    33 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Хех, тия вагонетките а гоуеми! Иначе Приус го може това от вече повече от 20 години..