IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW представи най-мощния дизелов модел в историята си

Модификацията M550d е получила двигател с 4 турбини и 400 к.с.

BMW представи най-мощния дизелов модел в историята си

Компанията BMW представи поредната модификация от гамата M Performance за седана и комбито от новото поколение на 5-Series. Тя се казва M550d, като е оборудвана с 6-цилиндров дизелов двигател с 4 турбини.

BMW представи най-мощния дизелов модел в историята си

Работният обем на мотора е 3,0 литра, а мощността му достига 400 к.с. и 760 Нм въртящ момент, които са достъпни в диапазона 2000-3000 об/мин. Това е най-мощният дизелов двигател в историята на баварците, като още при 1000 об/мин, той предлага въртящ момент от 450 Нм.

BMW представи най-мощния дизелов модел в историята си

Агрегатът е оборудван с две стандартни и две по-малки турбини. Двигателят на предишното поколение на M550d имаше 3 компресора. Сега от BMW залагат на схема, при коятото двете стандартни и едната малка турбина  работят непрекъснато, а последният компресор се включва при 2500 об/мин.

BMW представи най-мощния дизелов модел в историята си

Двигателят на BMW M550d се съчетава с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 4,4 секунди при седана и 4,6 секунди при комбито. И в двата случая максималната скорост е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

BMW представи най-мощния дизелов модел в историята си

В оборудването на BMW 550d влиза система за задвижване на четирите колела xDrive, система за промяна на режимите на работата на управляващата електроника, адаптивен круиз-контрол, функция за дистанционно управление на автомобила при излизане от паркинг или гараж, а също така и 19-цолови джанти, които при доплащане могат да бъдат заменени и с 20-цолови.

Снимки: BMW

Тагове: m-performance bmw m550d
0 от 500
  • #8
    6 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    ***, по-***, най-***...шваба.Тези не разбраха ли, че да се инвестира и доработва умряла технология е загуба на средства, време, технологии, материали и т.н. Кога прАдливите дебели, напити с бира и угоени с вурстове шваби ще разберат, че любимите им чисти дизели отиват в историята! кога?!Дори и Тойота, която им дава технологиите не можа да им налее акъл, че бъдещето не е в нафтовите печки. Ако ще и 10 турбини да му турят на това кюмбе е все тази. Кюмбето си остава кюмбе, каквото и да се прави
  • #7
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Мдаа .. ( преди 6 години )
    Някои инвестира в Цяла Една Станция за зареждане на територията на БГ-то, а други си джиткат с яка мощност и ниски разходи където си искат.
  • #6
    11 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Доста грозен и безличен автомобил.
  • #5
    13 rate up comment 15 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 6 години )
    Хех, тия лоените мозъци в кой век си мислят че се намират? Само пълни баламурници могат да наливат още пари в умираща технология като дизелите.
  • #4
    18 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    До 100 - 150 х. ще избута. А после? През месец поредово ремонтиране на турбини. И за какво? За 2 секунди по-добро ускорение примерно.
  • #3
    9 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 6 години )
    Супер!!!
  • #2
    19 rate up comment 4 rate down comment
    x ( преди 6 години )
    НАДЕЖДНОСТТА В РАМКИТЕ НА ГАРАНЦИЯТА
  • #1
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Нев ( преди 6 години )
    Адмипации на БМВ за направата на подобен двигател, но все си мисля, че ако мощността е била целта да се забучат толкова много компресори, то таи задача е можело да се реши по по-добър начин. ВСе пак, надежността на подобен агрегат е също цел на производителите...