Вход   Регистрация

Премиум модели от „народните” марки

Премиум модели от „народните” марки
 

Шест автомобила, които се опитаха да променят статуквото

Луксът при автомобилите не е само Mercedes, Rolls-Royce или Bentley. Някога дори производители на масови модели предлагаха машини от такъв тип. Ето 6 автомобила, които спокойно могат да бъда определени като „премиум”, но бяха произведени от „народни” марки. И затова така и не бяха оценени по достойнство от купувачите.

Opel Senator

Премиум модели от „народните” марки

Първото поколение на Senator бе сравнявано в медиите с флагманите на „Голямата германска тройка”. Второто обаче беще още по-впечатляващо. Това е Senator B, който се произвежда от 1987 до 1993. Още при излизането си пазара машината предлагаше климатик, круиз-контрол, борд-компютър и модерно окачване.

Премиум модели от „народните” марки

Най-ценни и най-редки са екземплярите, подготвени съвместно с ателието Irmscher. Те се отличават с кожен салон, а също така и с мощен 4,0-литров двигател с 272 к.с. С него Senator B ускорява от 0 до 100 км/ч за по-малко от 7 секунди и развива максимална скорост от 250 км/ч.

Rover 800

Премиум модели от „народните” марки

Най-луксозните модели на британците бяха представени в периода, в който компанията си сътрудничеше с Honda. Това беше серията 800, включваща представителен седан, купе и лифтбек. В основата на модела е Honda/Acura Legend, като той се произвежда през периода 1988-1998 г.

Премиум модели от „народните” марки

Луксозният Rover 800 е направен в типичния британски стил – много дърво и кожа, както и много електроника, която не е особено надеждна. Залага се на двигатели на Rover и Honda, в това число и дизели. Във Великобритания моделът е доста търсен, като достойно се конкурира с  BMW и Mercedes.

Citroen C6

Премиум модели от „народните” марки

Разбира се, C6 съвсем не е първият автомобил от премиум-клас за Citroen (нека си спомним CX и XM), но такъв лукс като при C6 не е предлагал нито един модел на френската марка. В салона има комбинация от скъпа кожа и дърво, а в оборудването са включени най-модерните по това време електронни системи. Към това трябва да добавим легендарното окачване, което прави колата перфектна за дълги пътувания.

Премиум модели от „народните” марки

Двигателите на C6 са най-различни – под капака са поставяни както V6 мотори, така и и 4-цилиндрови турбодизели. През периода 2005-2014 г. от модела са произведени около 24 000 бройки. В Китай от 2016 г. се предлага и второ поколение на модела, но то няма почти нищо общо с оригинала.

Renault Safrane


Премиум модели от „народните” марки

Моделът Safrane сменя Renault 25 през 1992 г., като предлага не само разкош, но и удобство. Благодарение на окачването в него без проблем удобно пътуват петима души (това се отнася за версията Biturbo – на снимките). Тя е една от най-бързите серийни машини в света по това време, като развива 260 км/ч.

Премиум модели от „народните” марки

В оборудването на топ-версиите на Safrane влизат двузонов климатик, скъпа и модерна аудиосистема, електрически настройки на предните и задните седалки, борд-компютър с гласово управление, както и навигация. На мястото на Safrane идва Vel Satis, който въпреки впечатляващия си външен вид, не е толкова интересен технически.

Daweoo Chairman

Премиум модели от „народните” марки

„Детето” на SsangYong и Daewoo всъщност е разработено изцяло под контрола на компанията Mercedes. То представлява напълно модернизирана E-Class (W124), като сменя на конвейра седана Arcadia, който се прави по лиценз на компанията Honda.

Премиум модели от „народните” марки

Флагманът на корейците се произвежда през периода 1998-2001 г. Технически той е близък до E320, като разчита на същия 3,2-литров двигател с 220 к.с. и 320 Нм и на 4-степенната автоматична скоростна кутия на Mercedes. Седанът ускорява от 0 до 100км/ч за 8,5 секунди и развива до 230 км/ч. В салона има двузонов климатик и навигация.

Volkswagen Phaeton

Премиум модели от „народните” марки

Phaeton е най-големият парадокс в историята на компанията Volkswagen. Той е създаден като конкурент на BMW 7-Series, но така и не успява да стане популярен. В същото време пуснатият малко по-късно Touareg успява успешно да се справи с BMW X5. Според мнозина именно Phaeton е най-недооцененият автомобил в историята на марката.

Премиум модели от „народните” марки

Седанът се произвежда от 2002 до 2016 г., като се ползваше с популярност най-вече в Китай. Във Volkswagen се надвяваха да пуснат втората генерация на модела до края на 2017 г., но „Дизелгейт” промени тези планове, тъй като се наложи свиване на разходите.

Снимки: Производителите
 

Реклама  


Купи кола

  • Toyota Corolla verso D4D

    6400 лв.

    дата на произв. - януари , 2004 г., пробег - 168000, С.к - Ръчна

  • Subaru Outback 4X4 ТОП СЪСТОЯНИЕ

    6299 лв.

    дата на произв. - ноември , 2005 г., пробег - 120000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Audi A4 3.0 TDI 245 QUA DISTRONIC

    34990 лв.

    дата на произв. - юли , 2014 г., пробег - 185600, С.к - Автоматична, цвят - Черен

  • Mercedes-Benz E 220 ELEGANCE

    16000 лв.

    дата на произв. - ноември , 2004 г., пробег - 191000, С.к - Ръчна, цвят - Златист

  • Fiat Seicento 1.1

    2650 лв.

    дата на произв. - януари , 2005 г., пробег - 158000, С.к - Ръчна, цвят - Светло син

  • VW Passat 1.8/4-Motion

    2900 лв.

    дата на произв. - август , 1999 г., пробег - 190000, С.к - Ръчна, цвят - Т.зелен

Виж всички обяви

Коментари ( 12 )

Напиши коментар Влез

от: v-1 ( преди 4 месеца )

Ауди, след 2000 година влизат при Мерц и БМВ на върха, и то поради това, че ФВ ги купува и инвестива именно в развитие за да се конглокира с МЕрц и БМВ. Също имат много агресиван реклама и т.н.
Преди това с ауди v8, v9 и всякъкви други се опитват да се конглокират с премиум марките, но са просто един от многото поризводители по това време, борещи да оцелеят и спечелят пазарен дял.
Та в тяхната исория, те са преминали през 4 различни компании, като едната дори е била собственост на Даймлер.
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 0  Отрицателни: 1

от: Альо, хлапетата ... ( преди 4 месеца )

През 70-те и началото на 80-те години луксът в Германия се казваше Мерцедес и някои модели на Опел като посочения Сенатор, но освен това и Адмирал, Комодор и т.н.
БМВ беше спортна екзотика , а 4-те нули никой не ги бръснеше и за слива ...
Отговори
 
+10
 

Положителни: 11  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

А?луди !!!!!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 8

от: xexe ( преди 4 месеца )

А бе стига глупости за Ауди V8 чували ли сте 96-та то 94-та излиза А8!Айде легайте да спите!
Отговори
 
  0
 

Положителни: 9  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Абсолютно! Още пазя един брой от АвтоТруд от 1996г., в който има статия за големия дуел между двата немски премиум бранда - БМВ и Мерцедес... и толкоз :)
Някъде чак след 2000г. Ауди вече си бяха въобразили нещо.
Отговори
 
+6
 

Положителни: 14  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Първото поколение на Senator бе сравнявано в медиите с флагманите на „Голямата германска тройка”. Второто обаче беще още по-впечатляващо. Това е Senator B, който се произвежда от 1987 до 1993.

Ъъъъъ ма верно ли?Голямата германска тогава беше двойка, защото никой не беше чувал за четирите нули.
Отговори
 
+14
 

Положителни: 21  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

И още нещо за Phaeton - сглобява се ръчно и има повече общо с Bentley отколкото с другите модели на VW.
По вълнуващ външен вид (ъс сигурност щеше да му донесе повече успехи, но явно са се целили в по консервативните хора които обаче си държат на 7er, S, A8 и т.н.
Отговори
 
+13
 

Положителни: 14  Отрицателни: 1

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

Volkswagen Phaeton е страхотен автомобил но VW нямат нужда от него, имат си Ауди Бентли и Порше както и да го кръстят луксозен VW няма да има добри продажби
Отговори
 
+11
 

Положителни: 13  Отрицателни: 2

от: Анонимен ( преди 4 месеца )

спокойно
Фаетона ще го бъде съвсем скоро
тази технология и опит , които имат ще им послужи и дано са си взели поуки с маркетинга за новата супер лимузина !
Отговори
 
+6
 

Положителни: 12  Отрицателни: 6

от: До zoom in ( преди 4 месеца )

Цената от 160 хилки беше направо абсурдна! За 100-120 мах ок. Ама кой ще плати 160 за VW
Отговори
 
+8
 

Положителни: 15  Отрицателни: 7

от: V10 TDI ( преди 4 месеца )

Volkswagen Phaeton - Уникален автомобил
Отговори
 
+13
 

Положителни: 25  Отрицателни: 12

от: zoom in ( преди 4 месеца )

Возил съм се във VW Phaeton и съм съгласен, че заслужаваше по-бляскава съдба и продажби. Според мен огромната грешка на VW при представянето на тази лимузина беше дизайна на екстериора. Ясно е, че са искали да запазят някаква приемственост и общ дизайнерски език с останалите модели от това време за да се разпознава като VW, но точно това е грешката. Ако беше някакси по-различен и спортен, сега щеше да има и второ поколение, което да конглокира сериозно BMW и Mercedes.
Отговори
 
+25
 

Положителни: 29  Отрицателни: 4


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising