Даунсайзингът продължава да е на мода – след като през 2016 г. Range Rover Sport получи за първи път в историята си 4-цилиндров битурбодизел, сега всъдеходът бе оборудван и с бензинов мотор със същия брой на цилиндрите. Двигателят ще се предлага и за хибридната модификация на автомобила.
И при двата модела ще се разчита на 2,0-литов турбомотор от семейството Ingenium. За бензиновата версия неговата мощност е 250 к.с., докато за хибридната модификация е предвиден базовият вариант, който развива точно 200 к.с.
Засега има повече подробности за хибридната модификация, която ще може да се зарежда от електропреносната мрежа. Прототип на модела под името Range Rover Concept_e PHEV бе показан още през 2015 г. Очаква се при серийната версия мощността на задвижащия агрегат, в който влизат 8-степенна автоматична скоростна кутия, система за задвижване на четирите колела и комплект литиево-йонни батерии, да бъде в рамките на 400 к.с.
Самият Range Rover Sport се предлага и с по-мощни мотори. В гамата на всъдехода влизат дизеловите TDV6 3.0 (258 к.с.), SDV6 3.0 (306 к.с.) и SDV8 4.4 (339 к.с.), както и бензинови V6 3.0 (340 и 380 к.с.) и V8 5.0 (510 и 550 к.с.).
Снимки: Land Rover