Вход   Регистрация

Citroen C3 / Ситроен С3

Citroen C3 / Ситроен С3

+ добра екипировка за безопасност, добра видимост и прегледност на инструментите, удобен за слизане и качване, сигурно поведение на пътя - малко място в задната част на автомобила, неикономичен, дизелът е без филтър за твърдите частици

История на модела:

03/2002 – поява на модела на големите европейски пазари. Двигатели: 1,1 – литров с 44kW/60 к.с. и 1,4-литров с 54 kW/73 к.с. бензинови мотори, 1,4-литров комън-рейл дизелов агрегат с 50 kW /68 к.с.
05/2002 – 1,4-литров HDI 16 V двигател с мощност 66 kW/90 к.с.
06/2002 - въвеждане на нова автоматична скоростна кутия „SensoDrive“
05/2003 - поява на Citroen C3 Pluriel с кабрио-каросерия, оборудван единствено със скоростна кутия тип „SensoDrive“
09/2005 - нов 1,6-литров HDI двигател с 80 kW/109 к.с., който заменя HDI двигателя с обем 1,4 л.



От Citroen имат опит с малките автомобили. Това си личи от направата на симпатичния Citroen 3.

Със своя закръглен покрив Citroen C3 се различава чисто оптически от масата на други произвеждани в момента авто-дребосъци. Тази му форма облекчава значително излизането и качването в автомобила и дава допълнително пространство и комфорт на предните две седалки. Тези седалки от порест каучук за съжаление не са много удобни, макар че безпроблемно се местят напред и назад и освобождават място в купето. Отзад обаче пространството при всички случаи не е достатъчно.

Отлично е оборудването за безопасност на автомобила, който разполага с цели осем еърбега (с изключение на базовия модел). Citroen C3 демонстрира грижата си за подрастващото поколение, като предлага възможността на задната седалка да бъдат сложени до три допълнителни, детски седалки.



Двигателите представляват всъщност традиционните за концерна PSA Peugeot Citroеn творения. Изпъкват 1,4-литровите двигатели, независимо дали в бензинов или дизелов вариант. При тях от решаващо значение е цената, тъй-като дизеловите агрегати се продават значително по-скъпо.

Citroen C3 е достатъчно солиден и достоен за доверие автомобил. За кабрио-модела, наречен Pluriel това важи само с известни уговорки, защото покривът му не винаги е устойчив на атмосферни влияния. Най-често срещани повреди

Двигател: дефектни помпи за впръскване на горивото при бензиновите двигатели, произведени през 2002 и 2003 г.; системата за управление на двигателя не винаги функционира правилно при бензиновите и дизелови мотори, произведени 2002-2003 г.
Електроника : генераторът дефектира при модели производство 2002 и 2003 г.,
проблеми в електриката на прозорците (произв.2003 г.)
Повиквания в сервизите на компанията: дефектно контролното устройство на ABS-системата (януари 2003)

Ако имате опит със Ситроен С3, коментирайте съдържанието на текста!
Реклама  


Купи Citroen

Виж всички обяви

Коментари ( 7 )

Напиши коментар Влез

от: анди ( преди 10 месеца )

имам въпрос,дайте ми съвет моля,сестра ми е съвсем млад шофьор и се е насочила именно към "Ситроен" дали е подходяща за млад щофьор,здрава ли е дали е лесна за поддържане?
Отговори
 
  0
 

Положителни: 0  Отрицателни: 0

от: Tosheto ( преди 1 година )

И аз карам такъв ситроен 1.6 бензин и като цяло никак ама никак не съм доволен. На 130 000 км е колата и се скъса диференциал в скоростната кутия... Цялата кола се е раздрънкала, все едно си в каруца и не е като да не съм внимателен с колата, просто за нашите пътища си трябва здрава кола :))
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Професиналиста ( преди 5 години )

Карах такъв Ситроен като куриер, цели 4 години. Трябва да отбележа, че нашите "Цетки" бяха 1,1 бензин и в условията на София стигаха до чудовищните за такава малка кола 12-13/100 градско! Основният проблем идва от системата за изхвърляне на изгорелите газове, която ги прекарва 2 пъти през катализатора и в резултат все едно имаш тапа на ауспуха! За да го докараш до 90 км/ч. се изискваше доста работа със скоростният лост и яко газ. Иначе са надеждни машини с добро окачване,но наистина препоръчителен е 1,4 HDI двигателя. Всичко в купето е от евтини материали, и например боядисаните в сребристо вътрешни дръжки на вратите скоро стават прозрачни, пластмасите по таблото се разтракват и излющват за отрицателно време, корите на вратите не остават по-назад. С две думи - изчислена кола. Бихя взел нова от магазина, но на старо - никога!
Отговори
 
+4
 

Положителни: 4  Отрицателни: 0

от: Chris ( преди 6 години )

Много добър автомобил. Карам дизеловият вариант 1.4 HDI от 3 години / 50 000км. Няма никакви сериозни дефекти. Капризен е към лошо гориво, затова зареждам само на OMV. Имах сериозни проблеми със зареждане на дизел от Темпо. Единственият недостатък на модела са задните седалки, наистина стават само за деца. Разходът е добър м/у 4 и 6 литра в зависимост от движението. Много е пъргав в градски условия, на магистралата " увисва" над130-140км в час.
Като цяло - заслужава си автомобилчето!!!
Отговори
 
+1
 

Положителни: 2  Отрицателни: 1

от: Тирол ( преди 6 години )

Купил съм го за 12600 евро. Т.е. цената е прилична за кола от този клас.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Тирол ( преди 6 години )

Имам Ситроен С3 вече трета година. Изключително съм доволен. Изминал съм 36 000 км до момента. Нямам НИКАКВИ проблеми. Двигателя е 1,4 HDI. Има си филтър за твърдите частици. Наистина се монтира при поискване, но го има. Колата е икономична. Среден разход на дълъг път при скорост от 126 км/ч (средна скорост) е 4,5 л/100 км. Колата е с ABS, ESP и електронен климатик.С 4 въздушни възглавници (airback) и една купчина автоматика:включване на фаровете при влизане в тунел или намаляне на видимостта, затваряне притока на въздъх в купето в тунел или при запрашеност, включване и регулиране скоростта на чистачките, елетрическо прибиране на огледалата при паркиране, сензори при паркиране и т.н. Нямам никакви оплаквания.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: изпробвал ( преди 6 години )

просто няма забележки,освен дизайна. като автомобил е перфектен.
Отговори
 
+4
 

Положителни: 5  Отрицателни: 1


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising