IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Opel ще залага на електромобилите при новия собственик

Германският производител запазва ръководството си

Opel ще залага на електромобилите при новия собственик

Карл-Томас Нойман остава начело на Opel и при новия собственик на марката – PSA Group, а плановете му включват лансирането на още електромобили и пускането на пазара на голям SUV модел. Това обяви самият Нойман пред auto motor und sport, цитиран от Automotive News.

Opel ще прави електромобили, ще има и голям SUV

„За мен е важно да застана пред нашите служители и да им покажа, че мога да продължа да водя компанията – обясни Нойман. – Правил съм го и преди, ще продължа да го правя. Мисля, че между мен и Карлос Таварес (главният изпълнителен директор на PSA) има страхотно взаимно уважение. За мен това е добра основа да работим заедно.”

Opel ще прави електромобили, ще има и голям SUV

Нойман беше категоричен, че Opel ще има собствени шефове, ще създава и развива собствени модели. Но направи уговорката, че те вече ще бъдат базирани на платформи, идващи от PSA, вместо от GM. Според шефа на Opel преходът към платформите на PSA ще отнеме няколко години.

Нойман отказа да коментира информацията, че е предложил план Opel да стане производител само на електромобили в опит да осуети продажбата на марката от GM. Той обаче потвърди, че Opel планира да предложи на пазара още електромобили, които ще дойдат след Ampera-e – европейската версия на Chevrolet Bolt.

Opel ще прави електромобили, ще има и голям SUV

В същото време плановете на Нойман включват и лансирането на голям SUV модел, който ще е флагманът на Opel при моделите с повишена проходимост. Новият модел ще има същата роля като Insignia при леките коли и ще е част от най-голямата продуктова офанзива на Opel, която предвижда лансирането на пазара на 7 нови модела.

Нойман даде мнението си и за евентуалното излизане на Opel на китайския пазар, като шефът на компанията е скептичен за подобен ход.

„Китайският пазар вече не е лекарството за проблемите, които една компания може да има на други пазари, тоест - няма как там да наваксаш това, което не ти достига на други места”, поясни Нойман.

Той обаче акцентира на факта, че първата задача след продажбата на Opel на PSA ще е предизвикателството германската марка да излезе на печалба в Европа. По-рано този месец PSA и GM се споразумяха за продажбата на Opel, като сделката е оценена на 2,2 милиарда евро, а Таварес специално обяви, че Нойман ще остане на поста си, както и че Opel ще продължи да действа като самостоятелна компания със самостоятелно ръководство.
 

Тагове: opel psa chevrolet bolt
0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 7 години )
    Качеството на конструкцията/платформата не касае бояджийските работи ами тропането,скърцането, многобройните "малки" повреди тук и там по купето и т.н.С което отколе за известни френските коли ...
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    И кое по точно им куца в платформата това че почти винаги взимат максимум звезди на тестовете няма гниене и корозия.
  • #5
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 7 години )
    Лошото е, че на френските коли по дефолт им куца точно платформата, т.е. качеството на конструкцията и от тук са налице множество проблеми с надежноста като цяло. Нещо което към момента (все още) поне не е проблем при Опел.
  • #4
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Какво лошо има в това? Дават им платформа агрегат те си правят дизайн сглобки и друго. Ако не беше написано това никъде едва ли след време като видите новия опел ще си кажете ей гледай това е на платформа на пежо.
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е добре де Skoda Octavia, VW Golf, Audi A3, Seat Leon на колко платформи са? :)И това как им пречи? Освен това Астрата е съвсем нова и ще минат поне 4 години преди да преминат на нова платформа. Също Инсигния ще донорства 4х4 на 508, което е добре за Пежото, понеже както знаем ПСА никога не са можели да правят коли в този клас. :)
  • #2
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пет имена Peugeot 308 Citroen C4 DS 4 Opel Astra Vauxhall Astra. Може пък да се окаже успешен съюз, Волво и китайците добре вървят заедно пък и те изглеждаха като невъзможна комбинация.
  • #1
    0 rate up comment 6 rate down comment
    geri ( преди 7 години )
    На една платформа Астра, Пежо 308 и Ситроен С4. Един автомобил с 4 имена! Въпрос на вкус!