IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Запознайте се с най-мощното Porsche Panamera

Хибридната модификация Panamera Turbo S E-Hybrid разполага с 680 к.с. и вдига 100 км/ч за 3.4 секунди

Запознайте се с най-мощното Porsche Panamera

Porsche представи второто поколение на своята Panamera още през миналата година на автосалона в Париж. На щанда на германците тогава присъстваше и версията 4 Е-Hybrid, която комбинира 2.9-литров битурбо V6 двигател с електромотор, който увеличава мощността на седана до 462 к.с. и 700 Нм максимален въртящ момент. Щутгартци изглежда са останали недоволни от резултата и в тази връзка сега добавят „S” към името на колата, както и по-голям 4.0-литров V8 двигател.

Запознайте се с най-мощното Porsche Panamera

Запознайте се с най-мощната серийна версия на Porsche Panamera, създавана някога.

Двигателят с вътрешно горене произвежда 550 к.с., а електрическият мотор допринася със своите 136 к.с. В крайна сметка от Porsche казват, че комбинираната мощност на колата е 680 к.с., а въртящият й момент достига 850 Нм максимален въртящ момент. Освен всичко останало, новият модел е получил софтуерната система за управление на мощността на двата двигателя от разпродадения суперавтомобил 918 Spyder.

Запознайте се с най-мощното Porsche Panamera

Като стана въпрос за суперавтомобили, Panamera Turbo S E-Hybrid има всичко необходимо, за да им съперничи достойно. Въпреки че има 4-местен интериор, за разлика от най-бързите коли на планетата, най-мощната Panamera ускорява от 0 до 100 км/ч за 3.4 секунди, което е с 1.2 секунди по-бързо от обикновената Panamera 4 E-Hybrid. С максимално натиснат педал на газта, колата развива впечатляващата максимална скорост от 310 км/ч, докато моделът без „S” на задния капак вдига „само“ 278 км/ч.

И двата E-Hybrid модела разполагат с 14.1-киловатчасова батерия, която осигурява максимален пробег на ток от 50 км. Двете коли имат и специален съединител, разположен в хибридния модул, който се активира по електромеханичен път с помощта на специален актуатор. Друг компонент, който е общ и за двете коли, е 8-степенната автоматична трансмисия с два съединителя, която захранва с въртящ момент и четирите колела.

Запознайте се с най-мощното Porsche Panamera

Подобно на обикновения E-Hybrid, горещата „S” версия ще се предлага със стандартно шаси и дълга база в по-скъпата версия Executive. Последната ще има 150 мм по-дълго шаси и много повече място за краката на седящите отзад. Стандартно новият модел идва с въздушно окачване, керамични спирачки, 21-инчови джанти, системата Porsche Dynamic Chassis Control Sport, технология за векторно разпределение на въртящия момент, както и помощен климатик. Дългата база пък се предлага дори със задни завиващи колела.

Запознайте се с най-мощното Porsche Panamera

Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid ще бъде представена официално през следващия месец, когато ще се проведе международното автомобилно изложение в Женева. Заедно с този модел германците ще представят и комбито Panamera Sport Turismo. Цените все още не са известни, но се очаква цената да е значително по-висока от тази на модела без „S” в името си. Припомняме, че последният струва 107 553 евро в стандартната база и 115 050 във версията си с удължено междуосие. 

Снимки: Porsche

0 от 500
  • #4
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    вече трета хибридна панамераправят - а кога ще направят хибридно 911 ??? то е супер подходящо за хибридизация - мотора е отзад, няма разхождане на ауспуси по цялата дължина, няма кардан и по средата има място за батерии. учудвам се че се мотат
  • #3
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    То досега трябваше да има Дошо-бан.. ама, се пооспаха.. :) Май някой пак е избягал от отделението за спешни случай..
  • #2
    13 rate up comment 8 rate down comment
    До Долния ( преди 7 години )
    Шът,бе,Дошо!
  • #1
    16 rate up comment 19 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Как така пропуснахте да споменете за разхода от 2,5/100. Ама недейте така бе Комедиянти! ще вземат да ви спрат финансирането от ВАГ.Последните години все супер бързи и супер невероятни Трошета представяхте с разход 2,5. Всички знаеха, че ги има, но никой не ги беше виждал, а още повече някой да им измери разхода.П.С. Хайде заключете е тази статия, както започнахте да правите в последно време, за да не може никой да ви се подиграва на спонсорството със селската марка. Вие сте Комедианти!Давайте