IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ще стане ли Volvo S90 съперник на BMW M5?

Polestar обещава вълнуващи хибридни модели

Ще стане ли Volvo S90 съперник на BMW M5?

Най-рано през 2018 г. ще се появят версиите на моделите Volvo S90 и V90, доработени от Polestar, твърди списание Autocar. Шведската моторспорт и тунинг-компания си сътрудничи успешно с автомобилния производител от 1996 г. насам, а след като Volvo я купи през 2015 г., появата на по-мощните и спортни версии на моделите й се ускори.

Polestar обещава хибридни спортни модели на Volvo

При лансирането на версиите на Polestar компанията ще заложи на хибридното задвижване, за да дистанцира моделите на Volvo от германските си съперници – основно BMW M и Mercedes-AMG. Все още няма официално потвърждение какво точно ще доработват специалистите от Polestar по новите модели на шведската компания, но експерти от автомобилните спортове е още миналата година заявиха, че се интересуват от промени по хибридната система T8, която се предлага при големия кросоувър XC90.

Всъщност, използването на хибридно задвижване е най-добрият начин според Polestar да се минимизират негативите от решението на Volvo да използва само 4-цилиндрови двигатели. XC90 T8 е оборудван с 2,0-литров 4-цилиндров бензинов мотор с турбо и компресор и има мощност 315 к.с., като работи с електромотор с мощност 81 к.с.

Но в този си вариант хибридната система, която може да се появи при S90 и V90 отстъпва на мощността, с която се предлага BMW M5 – 555 к.с. След намесата на Polestar обаче това ще се промени, а освен това се очаква и сериозно подобрение в пътното поведение и управляемостта на новите и бързо набиращи скорост S90 и V90.

Polestar обещава хибридни спортни модели на Volvo

Ограничените серии на Polestar, базирани на моделите на Volvo се разпродават изключително бързо, а компанията вече обяви, че планира да доработва всички модели на автомобилния производител.

Polestar представлява Volvo в световния шампионат за туристически автомобили (WTCC), където шведите се състезават с S60.

Снимки: Polestar

Тагове: bmw m5 volvo polestar v90 s90
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е, аз живея в Германия! Не е необходимо да седя по цял ден да наблюдавам какви коли карат немците - шарено!!! Марки - немски, френски и японски! Карат си доста и от френските и японските марки! Така, че разбирача от някокло реда по-долу говори на изуст! Само докато карам до офиса мога да преброя поне 5 Рено Клио, например или някоя и друга мазда или Волво! Така, че дори и в Германия специално френски коли се карат много!И то от хора с добри доходи! Познавам такива!
  • #8
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    само заглавието прочетох и директно на коментарите от волво съвсем си повярваха ще ли да конглокират бмв м5 хихихи скоро ще хвърлят ръкавица и на порше или ферари тия китайчета да до преди година две караха колелета европейците ги научха да се хранят с вилица и лъжица и съвсем си повярваха че могат и автомобии да правят
  • #7
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Птговарям, не!
  • #6
    9 rate up comment 0 rate down comment
    fermera ( преди 7 години )
    При бързите коли по важно от ускорението е спирането.Тогава центъра на тежеста отива напред и задницата олеква и става нестабилна.С този 4цилиндров напречно разположен двигател пред предните амортисьори можеш само да свалиш производвените разходи,а не да увеличиш стабилноста.Но явно счетоводителите не са ходили на часове по физика.
  • #5
    14 rate up comment 0 rate down comment
    popa ot razgrad ( преди 7 години )
    разбираемо е, че Volvo иска да се конглокира с М и AMG сериите, но е неразбираемо защо цените на Polestar са по-високи от тези на BMW M и Mercedes AMG...
  • #4
    16 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мосю Альфонс.. в големите държави има протеккции към местното производство,до известна степен и хората са с разбиране да си ползват родното.Я па *** до Германия и виж там какво се кара,..немско..цял ден можеш да не видиш японска кола.*** в Италия...италианско.Тезата ти издиша ,западняка нито е по-умен нито по-къдърен от българския ***.Имаме проблем по точно 240 проблема.Намират се в София.
  • #3
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ХЕХЕ, а защо немските премиуми правят рекордни продажби наясно ли си? през това време френските вървят надолу и опитват да намерят дъното на дупката. не ми каззвай. аз ще ти кажа че истински разбирач, който да сипе обиди не съм виждал в живота си.
  • #2
    19 rate up comment 13 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Живея във франция и за разлика от бг на немските коли никой не им обръща внимание!Тва конски сили и колко вдигало незнам си кво интересуват само бългрският *** някаква форма на комплексарщина!Тука съм виждал от цял сват хора никой не го и е.е за немските "премиум" кошници!
  • #1
    12 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не е достатъчно да сложиш просто същите коне каот м5 за да му станеш конглокент.