IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Неочаквано: Nissan се връща към дизела с Micra

Технологията възкръсва в новото поколение, което ще се произвежда в завод на Renault

Неочаквано: Nissan се връща към дизела с Micra

Напук на охладнялото отношение към дизела в Европа Nissan ще възстанови дизеловия двигател в гамата на суперминито Micra, разкри шефът на компанията по планирането Филип Клайн в интервю за AM Europe. В последните години японците предлагаха Micra само с бензинови агрегати.

Неочаквано: Nissan се връща към дизела в Европа

"Има много разнообразни клиенти в В-сегмента, включително онези, които бих нарекъл "интензивни потребители". За хора като тях, които изминават големи разстояния, дизелът все още има смисъл", обясни Клайн. Според него цената на дизеловите агрегати, която непрекъснато се повишава заради растящите екологични изисквания, постепенно ще наклони везните в полза на бензина в Европа. "Ние все още вярваме, че дизелът е добро, ефективно решение, що се отнася до икономията на гориво и въглеродните емисии - особено за по-големи автомобили, карани на дълги дистанции. Въпросът е по-спорен при малките коли", признава Клайн.

Неочаквано: Nissan се връща към дизела в Европа

Предишното поколение на Micra, произвеждано в Индия и създадено най-вече с мисъл за азиатските пазари, така и не успя да постигне сериозни продажби на Стария континент. Затова Nissan промени радикално и дизайна, и мястото на производство - новата Micra ще се прави в завода на Renault във Флен, успоредно с Clio.
 

0 от 500
  • #7
    4 rate up comment 6 rate down comment
    re ( преди 7 години )
    RICEri, what's up ? Kyde sa vi tehnologiite ? I vie li stanahte 'kancerogennici, trakalnici' i tn. ?
  • #6
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Като погледнеш mobile и тн сайтове прави впечетление че дизелови коли на 3-4 години клонят към 150к км но изненадващо коли на 10+ години са на малко над 150к. А съм виждал не малко дизели реално на 300к за 5 години. Никой европеец не купува дизел за 10-15 к км на година. Гледаш ли нафта слагай 25к като абсолчтен минимум. Същото важи за вносна газифицирана. Единствено съм склонен да се съгласия е коли като М дизел на БМВ или S дизел на ауди може да са на малко км. Но пък са здрави тормозени
  • #5
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Никола ( преди 7 години )
    При новите коли с дизел са необходими 20-30хил годишен пробег за да се избие инвестицията и човека си го е казал за "интензивни потребители".Покупката на автомобил дизел на старо е пълна глупост точно поради тази причина , те се навъртяли доста км. , обикновенно над 300хил преди продажбата .
  • #4
    19 rate up comment 8 rate down comment
    GG ( преди 7 години )
    Малка подробност, не е за стиснати хора ,а за тези които обичат високоя върт.момент на разумна цена. 140 к.с кола с разход 4.7 до 5.3 е съвсем прилично.Може да се доработва и прочее неща.
  • #3
    15 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дизелът по начало е технология за стиснати хора. И понеже навсякъде в Европа се гласят по-високи данъци, такси за паркиране и пр. за дизел, той ще си умре от само себе си.
  • #2
    12 rate up comment 18 rate down comment
    GG ( преди 7 години )
    Ахаха падам от смях,какво стана бе хибриди мибриди,кабели и бушони..Дизелче ше възстановявате е па похвално нема лошо.Хихихи..абе ше додете и вие на по...круши ама..
  • #1
    15 rate up comment 9 rate down comment
    L. ( преди 7 години )
    Да погребеш дизела е толкова трудно, колкото да погребеш пари - все някой ще ги откопае като съкровище. Виж, глупаците дето ще се вържат на тази приказка само ще разчистят за повече клиенти на останалите.