IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Над 200 к.с. за новия Hyundai Elantra GT

Американският вариант на i30 е изцяло с европейски настройки

Над 200 к.с. за новия Hyundai Elantra GT

Компанията Hyundai от години предлага модела Elantra на американския пазар, като в случая обаче не става дума за добре познания седан. Зад океана така се казва хечбекът i30, който първоначално бе разработен за Европа, но по-късно бе адаптиран и по американски вкус.

Над 200 к.с. за новия Hyundai Elantra GT

По време на автосалона в Чикаго на американците бе показана версията на Elantra с 5 врати, чиито настройки изцяло са правени на пистата „Нюрбургринг” в Германия. Сега дойде време за появата и на модификацията GT Sport, разполагаща с още по-мощен силов агрегат.

Над 200 к.с. за новия Hyundai Elantra GT

Eвропейският i30 и американската Elantra GT са еднакви – както на външен вид, така и като оборудване. Моделите имат светодиодни фарове, двузонов климатик и 8-инчов дисплей на медийната система. Технически обаче автомобилите се различават.

Над 200 к.с. за новия Hyundai Elantra GT

В Европа i30 се предлага с мотори с обем 1,0-1,6 литра, развиващи максимум 140 к.с. Зад океана базовата Elantra GT е достъпна с атмосферен 2,0 GDI двигател със 162 к.с., който се съчетава с 6-степенна механична скоростна кутия или с автомат със същия брой предавки. При американския хечбек задното окачване е полунезависимо, докато при i30 то е многоточково.

Над 200 к.с. за новия Hyundai Elantra GT

Новият вариант Elantra GT Sport обаче разчита на европейски настройки на шасито (многоточково отзад), 18-цолови джанти вместо 17-цолови, по-мощна спирачна система и 1,6-литров T-GDI двигател с 201 к.с., познат от редица модели на Hyundai и Kia. Скоростните кутии са две – 6-степенна механична или 7-степенен автомат с 2 съединителя.

Снимки: Hyundai

0 от 500
  • #6
    35 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Още помня как "великият" шеф на Фолксваген Винке... някакъв чичка с досадно изражение, на който дори името не е заслужил да му запомня сядаше точно в Хюндай i30 на едно изложение и се караше на екипа германци от Фолксваген защо не могат да направят настройката на волана толкова безшумна и лесно работеща като в Хюндай. Та толкова за празните приказки за класата или липсата й!
  • #5
    40 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Един и същи пише тук,сега повтаря само за изгорелите лед светлини на Киите,а защо не повтаря за разхлопаните Кадита,дето са като Камази.Ама че досаден кон с капаци.Киите са около 6 класи над баничарките на фолксваген.Баничарките ги взимат само заради багажното отделение,за да обслужват аерогарата.Киите са уникално комфортни,широки,ТИХИ и пъргави.Модерно изглеждащи,уникално табло и интериор.Голф 7 е като 10 години по-стар модел от Кия Сид.
  • #4
    36 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кадитата не са избрани заради комфорт и здравина. Точно както тия всичките Киа с изгорелите леви дневни светлини.... В случая тоя Хюндай само за такси става, няма класа да бъде повече!
  • #3
    44 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е ти какво искаш да ти вземат гоуф и да не могат да закарат половината си клиенти?Колата ако е в сервиза не изкарва пари за бакшишите, така че VW отпада от самосебе си. Те и повече кадита вече започнаха да припадат едно по едно.
  • #2
    42 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    По-бързото такси, по-красивото такси... нищо повече. :)
  • #1
    42 rate up comment 11 rate down comment
    Край ( преди 7 години )
    По-добрия голф.По Красивия голф.