IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

Разкритието е на Le Parisien на базата на непубликуван още доклад

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

Дизелова версия на Citroen C4 Cactus е дала вредни емисии, над седем пъти надвишаващи позволените лимити, твърди френският ежедневник Le Parisien, позовавайки се на доклад на Joint Research Center. Това е лаборатория, тясно свързана с Европейската комисия, а репортер на вестника твърди, че е видял копие от доклада.

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

На колата, с версия на задвижването BlueHDi 100, са били проведени изпитания по пътищата в Испания и Италия. В тях автомобилът е показал емиси азотен оксид (NOx), достигащи 585 милиграма за километър. Максимално допустимото според действащите в момента евростандарти е 80 милиграма на километър. За разлика от въглеродния диоксид, който е основен парников агент, азотните съединения са виновни за смога в големите градове.

"Учудени сме от тези резултати, за които не сме били информирани до момента и чийто формат не ни е познат", коментира говорител на компанията, която е част от групата PSA Peugeot Citroen. "Сходни автомобили, оборудвани със същия двигател, са показвали, че са напълно в рамките на регулациите, когато са били тествани от френските власти, включително и в нормални пътни условия".
 

Модел на Citroen надхвърлял еконормите до 7 пъти

Миналата година френското правителство действително нареди да се тестват всички популярни модели на местния пазар след скандала Дизелгейт.

В петък се разбра, че трима съдии в Париж се запознават в момента със събрания материал срещу другия голям френски производител - Renault, за да преценят дали да повдигнат обвинение в измама при тестовете. В неделя министърът на околната среда Сеголен Роял коментира, че вероятно разследването ще обхване и други производители, при които са констатирани аномалии. По информация в печата става дума за VW, Fiat-Chrysler, Opel, Nissan, Ford, Mercedes-Benz и PSA.

Тагове: citroen citroën cactus
0 от 500
  • #30
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ААВ ( преди 7 години )
    Може би ще поискаш да поставиш в къщата си комините на АЕЦ, ТЕЦ, язовирите на ВЕЦ, перките на турбините на ВЕЦ(вятърни) или пък комините и отпаданите тръби за химически отпадъци от производството на батерии и слънчеви панели???????Щото бизнеса на ел.коли с токсично производство на батерии и токсичен добив на ресурси за ел. батериите вижда, че хората продължават да предпочитат икономичните двигатели и да ги купуват масово, а такива като Тесла хвърлят милиарди в ПР на вятъра.
  • #29
    5 rate up comment 0 rate down comment
    AAV ( преди 7 години )
    На всяка кола краят на ауспуха да бъде вътре в купето! Тогава всеки сам лично ще прецени с какъв двигател да се задвижва возилото му.
  • #28
    6 rate up comment 1 rate down comment
    реалист ( преди 7 години )
    Всички коли с дизелови двигатели трябва да бъдат забранени моментално. А за бензиновите двигатели газовите уредби трябва да станат задължителни. Това е истинския начин за да спрем да се тровим взаимно.
  • #27
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Аман-аман ( преди 7 години )
    http://***.rroij.com/articles-images/IJIRSET-1706-g008.gifАман от разбирачи - ВСЯКА ЕДНА КОЛА С ДВИГАТЕЛ С ВЪТРЕШНО ГОРЕНЕ МОЖЕ ДА ХАРЧИ И 0/100 л И БЕЗКРАЙНОСТ, СЪЩОТО Е И С ВРЕДНИТЕ ЕМИСИИ, ТЕ СА ОТНОСИТЕЛНО количество, % проценти. Като работи на място колко изхвърля, питам аз, след като разход на гориво, въглеродни емисии и т.н. се измерва на 100 или 1 км?!?Аман, моята си харчи колкото ПИШЕ В ЕВРОСЕРТИФИКАТА, защото карам с АКЪЛ. Айде СТИГА ГЛУПОСТИ! Давай газ като *** и чакай...
  • #26
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ко?! Мислят си за тесла викаш? Ама от железарията. Или по-скоро си мечтаят. Като гледаш колко нови коли се купуват в БГ колко мислиш че могат да извадят 85 хил евро за кола
  • #25
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Доста хора у нас се замислят за Тесла, но за момента липсата на зарядни станции у нас и още по-лошото липсата на Сервизи за ремонт и обслужване ги отблъскват. Скоро познат ми сподели, че най-близкия сервиз е във Виена. Каза също така, че Тесла не давали лиценз на сервизите, за да обслужват колите им. Тоест умишлено не желаят да има масово сервизи за ремонт и обслужване на Тесла. Извънземна технология ли крият? ТЕ големите компании отдавна са разглобили по една тесла и са наясно с техниката.
  • #24
    10 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Както вече писах, това е голяма кампания, за удар по европейските марки. ФВ оцеля, защото е богата компания и най-голям производител, но дали Пежо-Ситроен ще се справи? Или Рено-Нисан и Фиат-Крайслер? Тези компании са обединени, не защото искат да печелят повече а за да оцелеят. Вариантите са или кампания на Американско-Японски производители за събаряне на конглокенцията, или казвам ти дъще, сещай се снахо в смисъл световен междуправителствен план за побутване към по-бързо внедряване на ел.колите
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    колко имаш по история ?
  • #22
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Дизел ( преди 7 години )
    Колкото и грубо да звучи, Дизел е изтрепал повече хора от Хитлер.Ако има нещо по-лошо от дизела, то това е стария дизел.
  • #21
    9 rate up comment 2 rate down comment
    olo ( преди 7 години )
    Чистия дизелов двг трябва да изхвърля в атмосферата само кислород и вода, като бензиновия муахахаха