IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Германия поиска Брюксел да изтегли коли на Fiat от пазара

Италианците мамели в тестовете за емисии, настоява федералният транспортен министър

Германия поиска Брюксел да изтегли коли на Fiat от пазара

Германия ще настоява Европейската комисия да се погрижи за изтеглянето от пазара на всички автомобили на Fiat, нарушаващи нормите за вредни емисии. Транспортният министър Александър Добринт потвърди това пред в. Bild am Sonntag.

Германия поиска Брюксел да изтегли коли на Fiat от пазара
Германия иска дизеловите версии на Fiat 500x да бъдат изтеглени от пазара

"Италианските власти са знаели от няколко месеца, че Fiat използва незаконни устройства (за изключване на филтриращите системи, б. ред.)... Fiat засега отказва да участва в изясняването на този въпрос", казва Добринт. Затова според него Еврокомисията е длъжна да "гарантира, че ще бъде организирано изтеглянето на автомобилите на Fiat от пазара".

Германската позиция по този въпрос е "напълно непонятна", коментира в отговор италианският заместник-министър на транспорта Рикардо Ненчини, цитиран от Automotive News. Той увери, че италианското правителство сътрудничи на Комисията в проверката.

Германският автомобилен регулатор KBA започна проверки на автомобили на Fiat след съобщенията на потребителски организации, че моделът 500x с двулитров дизел изпуска азотни съединения много над допустимите норми. В тестовете на KBA италианските машини изключвали системите си за рециркулация след 22 минути. Стандартната продължителност на тестовете за емисии е 20 минути.

Германия поиска Брюксел да изтегли коли на Fiat от пазара
Александер Добринт

И тук, както и при разследването срещу Renault във Франция, става дума за т. нар. "термален прозорец" - за да предпазят двигателите от повреди при екстремални температури, инженерите настройват софтуера да изключи пречистващите системи. Въпросът е дали компаниите не са използвали тази вратичка, за да мамят тестовете за вредни емисии.

Групата Fiat Chrysler е разследвана и в Съединените щати за сходни нарушения. Главният изпълнителен директор на концерна Серджо Маркионе обаче нарече обвиненията "абсолютна безсмислица". "Може да имаме технологични несъвършенства, но не сме неморални. Никога не сме инсталирали никакви измамни устройства", увери Маркионе.
 

Тагове: fiat chrysler renault fiat 500x
0 от 500
  • #30
    37 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пхахахаха наглоста на немците няма край, вместо ес да изтегли всички коли на ваг с доказания софтуер за манипулация те тръгнаха пак с компроматна война, защото виждат, че вече на всички фронтове издишат и биват размазвани от конглокентите имМизерна държава, завладяна от турци и араби.
  • #29
    35 rate up comment 9 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Бил съм по работа в повечето държави от ЕС, и мога да кажа че най-сериозно се работи в Германия. Германците стриктно спазват работното си време и докато са на работа са като машини. Много работа отхвърлят. Само за сравнение, англичаните също спазват работното време но нищо не вършат, а французите започват с вината от обед. В България, производителността на труда е плачевна спрямо немската, а IQ-то на нацията прогресивно намалява (всеки ден се убеждавам в това по родните пътища) ...
  • #28
    42 rate up comment 5 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Това което бавно излиза на повърхносттае,че от всички дизелови двигатели Е5 и Е6 най-чисти са тези на ФВ."ВАГи, тука нещо си се объркАл. ФВ съвсем не са от най-чистите при Евро5, но затова пък имат много по-големи продажби на Евро5 отколкото на Евро6 дизели. А и всичко това са тестове на нови коли при изкуствени условия. Какво става в реалността е съвсем друго - видяхме ги в щатите - 40 пъти над нормите. Ако някой в ЕС имаше акъл в тиквата, всички дизели щяха да са със забрани за продажба.
  • #27
    46 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Германците нямат сметка други да произвеждат. Още по-малко пък коли. Не сличайно ВАГ е полудържавна и не случайно с помоща на държавата Германия ВАГ изкупуват други марки за да ги подчинят или закрият.
  • #26
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
  • #25
    37 rate up comment 12 rate down comment
    VW - TDI ( преди 7 години )
    Когато планетата се изчерпи един ден и самоунищожи caмo VW ще остане, да знаете драги ми хейтъри.
  • #24
    34 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
  • #23
    54 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не съм фен нито на ВАГ, ното на Фиат, но поведението на немците показва, че те са просто едни ***. Две световни войни не успяха да завладеят Европа, но сега като, че ли успяха да го направят с измами, далавери, подкупи, манипулации и пропаганда. Издигат комунистически лозунги, че били локомотивът на ЕС, двигателят, главният финансиращ на другите държави и т.н. Всеки с поне мъничко икономически познания знае, че това не е така. Унищожиха производството в повечето държави и ги подчиниха!
  • #22
    43 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Кой ги съди в Еввропа ве ц***рвул?Ако не ти е известно ВАГ са полудържамен кЕн*ф!Значи тези дето ги съдят трябва да съдят германия. Не е нужно да си много умен да се сетиш кога ще стане това!Ни-Ко-Га!!!Както никога нямаше да излезе измамата им с дизелите, ако не бяха хАмериканците.Виждам, че мисленето ти не е силната страна ВАГи, но все пак можеш ли да помислиш и да направиш извод защо, като се е знаело за далаверите на ВАГ от 2007 г. никой не е реагирал до 2016 г.? Цели 9 години тровене!
  • #21
    39 rate up comment 4 rate down comment
    Italian Stallion ( преди 7 години )
    EU - nachaloto na kraya