IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Toyota вади изцяло нови мотори и трансмисии

Серията Dynamic Force Engines започва с нов 2.5-литров бензин

Toyota вади изцяло нови мотори и трансмисии

Toyota подготвя изцяло нова гама от двигатели - по-леки и по-компактни от сегашните, с по-нисък център на тежестта и по-висок коефициент на полезно действие, съобщава самата компания в комюнике до пресата. Новите агрегати ще са средно с 20% по-икономични и с 10% по-мощни.

Toyota показа бъдещето на мотори и трансмисиите си

Новата гама мотори се казва Dynamic Force Engines, като първият агрегат в нея е 2,5-литрова редова "четворка" (на първата снимка) с директно впръскване на горивото. От компанията твърдят, че този мотор предлага едни от най-добрите показатели в този клас, но засега неговите характеристики не се разкриват.

Toyota показа бъдещето на мотори и трансмисиите си

Компанията е разработила също така 8-степенна (на втората снимка) и 10-степенна (на третата снимка) автоматични скоростни кутии Direct Shift. Те също са чувствително по-леки и по-компактни, а хидротрансформаторите са станали по-ефективни. 


Toyota показа бъдещето на мотори и трансмисиите си

Освен това японците анонсираха и хибриден силов агрегат THS-II (на снимката долу) за модели със задно предаване. В неговата основа е вече споменатият 2,5-литров бензинов мотор, който се комбинира с планетарна вариаторна трансимсия, с батерии с повишена мощност, позволяващи придвижване само на ток в продължение на 60 км, и с електрически двигагател. Той може да работи както като генератор, така и като основен мотор.

Toyota показа бъдещето на мотори и трансмисиите си

Първите автомобили на Тoyota с новите агрегати ще бъдат представени през 2017 година. Предвижда се 4 години по-късно около 60% от моделите на марката, както и тези на Lexus да бъдат оборудвани с такива двигатели и скоростни кутии.

Снимки: Toyota
 

Тагове: dynamic force engines
0 от 500
  • #32
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    до тук добре - един лаик отпадна
  • #31
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сега поне разбрах че нищо не разбираш от скоростни кутии ти ако знаеше как работят хидротрансформаторите нямаше как да ги възхваляваш всичко при тях е въпрос на увличане и *** аааа и когато позагрее масалцето още по неефективни стават хаиде със здраве разбирач
  • #30
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ако можете да отговорите на въпроса защо му се вика трансформатор. какво трансформира и как - значи не сте неграмотни
  • #29
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    тези дето плюят по хидротрансформаторите изобщо не знаят как работят. а загуби в него има, но само на ниски скорости в градско - когато не е е заключен. точно тогава двойния съединител се тормози и прецаква. извънградско хидро-то 99.9% не работи - локнато е.
  • #28
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    т***п0 е да говориш за двоен съединител в случая, когато ти вадят нещо по-добро, но да те питам какво им е на хидротрансформаторите?т***п0 е да кажеш че хидротрансформаторите са по добри от двоен съединител
  • #27
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    за кои БМВ-говориш за може би модели от преди 5 години ? Хидро трансформатора има големи загуби затова двоиния съединител е по добър . А и между другото за разбирачите под мен и ауди и бмв използват скоростни кутии на ZF за мотори от 3литра нагоре Айде със здраве разбирачи
  • #26
    4 rate up comment 4 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    До колегата под мен:Както съм писал по-долу, на такива коментиращи по-добре да не им отговаряш... и без това няма да те разберат какво им обясняваш :)))))
  • #25
    8 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    т***п0 е да говориш за двоен съединител в случая, когато ти вадят нещо по-добро, но да те питам какво им е на хидротрансформаторите? Или искаш да кажеш, че БМВ, Тойота и много други са гл*пави, че ги ползват ли, а ВАГ (и други) са най-големите умници. Хайде влез първо малко в час и ела пак да си говорим за АТ!Карал съм много коли с АТ, но най-доброто, което съм карал са CVTe на Тойота. Това е вечна безстепена трансмисия, много икономична, безпроблемна и здрава. На 100 000 км се сменя маслото и.
  • #24
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    и ка точно ще стане двоен съединител спланетарни механизми бе *** ? боже мили - и тоя народ го питат дали да имаме ядрена енергетика
  • #23
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Абе нали ваг щяха да купуват алфа - кво стана та не вечерахме хахахахаха!!!! ваг фалира а алфа мачка хахахахахаха!!!