IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Insignia ще получи адаптивно шаси

Флагманът на Opel ще отслабне със 175 кг.

Новата Insignia ще получи адаптивно шаси

Компанията Opel продължава да разкрива подробности за второто поколение на флагмана си Insignia, което ще бъде представено през пролетта на 2017 г. В момента германският производител тества лифтбека Insignia Grand Sport на пистата „Нюрбургринг”, за да тества новото адаптивно окачване FlexRide.

Новата Insignia ще получи адаптивно шаси

Според информацията на Opel, новата Insignia ще бъде с около 175 кг. по-лека от своя предшественик. Разстоянието между двете оси е увеличено с 92 мм, а това между колелата – с 11 мм. От компанията твърдят, че пътното поведение и управляемостта на автомобила са подобрени значително.

Самото окачване има 3 режима на работа. Първият е Standart, като при него настройките се извършват автоматично, като ползват информация от датчиците на автомобила. Вторият е Tour и е предназначен за комфортни пътувания на дълги разстояние. Третият - Sport, и ще се използва за динамично шофиране.

От Opel допълват, че салонът на автомобила е по-драйвърски, като всички елементи на управлението са леснодостъпни, а мястото на шофьора напомня за кокпита на състезателен автомобил.

Вече се знае, че новата Insgnia ще бъде оборудвана с матрична светодиодна оптика, както и че моделът ще бъде представен в три версии - Insignia Grand Sport (лифтбек), Insignia Sports Tourer (комби) и Insignia Country Tourer (комби с повишена проходимост).

Снимка: Opel
 

Тагове: opel insignia flexride
0 от 500
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Млд ( преди 7 години )
    Рено не се разваля - разваля(уврежда се) тоя дето го кара/подържа!
  • #9
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Влд ( преди 7 години )
    Купете си Рено и тогава коментирайте. Аз имам Рено и не се разваля.
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    до none ( преди 7 години )
    "Планината от дефекти" ги адресирай към рено - твърдо абонирани за последните места във всички класации за надеждност и качество, навсякъде по света.А ти да не би да караш рено, че си се увредил до такава степен? Питам само ...
  • #7
    1 rate up comment 15 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Няма да е лошо освен килограмите, да понамалят и планината от дефекти на Инсигния.
  • #6
    3 rate up comment 9 rate down comment
    tnt ( преди 7 години )
    факт е, че пасат се продава повече в последните 15-тина години ама си в голяма грешка, че е от 85г. Прочети малко и тогава говори ;)
  • #5
    9 rate up comment 23 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    От както се помня, все излизат убийци на Пасат от около 85г. Сменяват се поколения, имена и тн., а Пасат се продава най добре от всички през всичките години. Това тук няма да промени нищо!!! Инсигнията не струва
  • #4
    10 rate up comment 20 rate down comment
    Станчев ( преди 7 години )
    Има още доста хляб да яде...
  • #3
    18 rate up comment 16 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Passat killer! :)
  • #2
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Друг анонимен ( преди 7 години )
    "Тромавеенето" не е само от теглото, но и от слабата скоростна кутия на Aisin.Разбира се -175кг е ОК, стига да не е за сметка на сегашната здравина.А адаптивно окачване има и сегашната Инсиния.
  • #1
    18 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Много трябва да отслабне, Опел изкараха супер визия на Инсигния ОПЦ, двигателя не беше лош но колата си тромавееше. Не е лошо да отслабне.