IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване и получи дрифт-режим

„Напомпаната” версия на бизнес-седана излезе в две модификации

Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване и получи дрифт-режим

Само часове след като показа първия пикап със средни размери в своята история, компанията Mercedes-Benz официално представи и още един модел. Това е AMG-версията на новото поколение на бизнес-седана E-Class. Автомобилът е останал без задно предаване, но е получил допълнителен дрифт-режим. А от компанията го определят като най-мощната Е-Class в историята.
Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване и получи дрифт-режим
„Напомпания” седан излиза в 2 версии - Mercedes-AMG E63 4MATIC+ и E63 S 4MATIC+. И двете са оборудвани с 4,0-литров туин-турбо V8 мотор, но в първия вариант той развива 563 к.с. и 750 Нм, а във втория – 603 к.с. и 850 Нм. От 0 до 100 км/ч по-слабата модификация ускорява за 3,4 секунди, а по-силната – за 3,3 секунди.

От стандартната E-Class продуктът на AMG се отличава по решетката на радиатора, оформлението на предната и задната брони, а също така и по по-мощните спирачни механизми. Освен това „напомпаният” седан има черни огледала и неголям спойлер на багажника.
Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване и получи дрифт-режим
Двигателят на автомобила се съчетава с 9-степенна автоматична скоростна кутия AMG Speedshift с два съединителя. Агрегатът също така е оборудван със система за изключване на 4 от цилиндрите при по-ниски натоварвания. Заявеният разход на гориво от производителя е 8,9 л/100 км.

Версията S, по желание на клиента, може да бъде оборудвана с допълнителни опори на двигателя, които намаляват вибрациите. Това подобрява сцеплението на колелата с пътната настилка и позволява по-бързо преминаване през завоите, както и по-добро ускорение при каране на писта.
Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване и получи дрифт-режим
Дрифт-режимът е достъпен само за по-мощната версия E63 S. Той се активира с помощта на лост на волана, като първо се избира режим Race, а после се изключва системата ESP. Скоростната кутия минава на ръчен режим, а целият въртящ момент се предава само на задните колела.

Като опции за модела се предлагат адаптивен круиз-контрол, а също така и функция Remote Online, която позволява определянето на местоположението на автомобила и включването на отоплителната му система от разстояние. По желание на клиента седанът може да бъде оборудван с механична блокировка на диференциала при E 63 AMG и с електронна – при S-варианта.
Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване и получи дрифт-режим
Снимки: Mercedes-Benz
 

Тагове: amg mercedes-benz e-class
0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    FastDriver ( преди 7 години )
    Според статистиката на Мерцедес, 90% от собствениците на тези коли не са виждали писта, освен по телевизията. За тях обаче е важно да знаят,че могат да избират. Схемата е to be rich, not to loock's like one"
  • #9
    1 rate up comment 2 rate down comment
    drianov ( преди 7 години )
    "Mercedes-AMG E-Class остана без задно предаване"!?!?Да не би да има грешка? "без" -> "със"
  • #8
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Е тва е КОЛАТА. Мерцедеса си е мерцедес
  • #7
    14 rate up comment 1 rate down comment
    XJ ( преди 7 години )
    е какво има да разбираш,..колата е 4х4 с дрифт режим за мераклиите...
  • #6
    5 rate up comment 15 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Нещо не разбирам,"автомобилът е останал без задно предаване"? т.е? ще дрифти с предните ли?:)))
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Девизът на Мерцедес! ( преди 7 години )
    Ограничение до максимума!!
  • #4
    17 rate up comment 1 rate down comment
    Това е ... ( преди 7 години )
    КОЛАТА!Отвсякъде и във всичко (е, цената ...).
  • #3
    25 rate up comment 2 rate down comment
    bmw e60 ( преди 7 години )
    Перфектното решение според мен. Хората каращи такива машини не биха искали да загубят кефа от това да караш със задно на писта но в същото време и да постигаш ниско време при драг.
  • #2
    9 rate up comment 4 rate down comment
    Triforce ( преди 7 години )
    Този NO REPLACEMENT важи само при атмосферните мотори. Там и няма как - имаш атмосферка, пържиш я и до там. А тук с тези съвременни турбини, компресори и т.н. може да се постигне малко по-еластичен резултат в мощността.Така че, докато двигателите не паднат под 2.0 литра и не сложим по електромотор на всяко колело, няма за какво да се притесняваме!
  • #1
    13 rate up comment 5 rate down comment
    Неук ( преди 7 години )
    Интересно ми е при този даунсайзинг какво ще се получи след работата на Брабус. Все пак известните с ретроградността си американци са казали:...no replacement for displacement... Та - Поживм увидим...