IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Китайската кола, която иска да измести Volkswagen

Новата марка Lynk ползва платформа и технологии на Volvo, и ще се цели най-вече в германския пазар

Китайската кола, която иска да измести Volkswagen

Германия ще е главната цел на новата китайска марка Lynk в Европа, стана ясно при първото й официално представяне в Берлин.


Китайската кола, която иска да измести Volkswagen


Lynk
е дъщерна компания на гиганта Geely, който притежава и Volvo, и ще ползва част от платформите на шведите. Планът на Geely е новата кола да стои над собственото й масово производство, но под премиум сегмента, където ще се фокусира Volvo.


Компактният кросоувър 01 бе показан официално в Берлин миналата седмица. Локацията е избрана, защото "искаме да покажем на нашите германски конкуренти, че продуктът ни има технологиите и качеството на създадена в Германия машина", обясни старши-вицепрезидентът на новата компания Ален Висер. Като свои конкуренти китайците разглеждат компании като Volkswagen и Opel.

Китайската кола, която иска да измести Volkswagen

 

Моделът 01, който вероятно ще получи друго име, ще започне да се предлага в Европа от 2018 година. Идеята на Lynk е да заложи най-вече на продажбите в интернет, но също и да създаде собствена дилърска мрежа, ползвайки и ресурса на Volvo в тази област. Над 10 на сто от потребителите в Европа и Северна Америка предпочитат да купят следващата си кола по интернет, показва проучване, цитирано от Ален Висер.

 
Китайската кола, която иска да измести Volkswagen


Lynk 01
ще бъде изграден върху новата CMA платформа, която Geely и Volvo създадоха с общи усилия и която ще дебютира за пръв път догодина в бъдещото Volvo XC40. След него ще последват поне още четири други модела, включително компактен седан, съобщава AN-Europe.


Китайската кола, която иска да измести Volkswagen 


За задвижването са предвидени два бензинови двигателя - 1.5-литров с три цилиндъра и 2-литров, които ще се произвеждат в Китай по лиценз на Volvo. Работи се и по електрическо задвижване за европейския пазар. Висер посочва като цел пред компанията да постигне годишни продажби от половин милион автомобила до 2022 година.

Снимки: Lynk

 

Тагове: volvo geely lynk
0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    всеки ден виждам Голф 2 , МБ 190 , МБ 124 и Ауди яйца , а не мога да си спомня от доста време насам да съм видял японска кола от 80-те
  • #11
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ами Китайско с Китайско се бори - нормално.Като гледам имат голям шанс и да ги преборят. В китай със сигурност ще им скъсат шортите, но на дебелоглавия германец, нещо различно от пушещ вурст трудно се продава. Те просто си купуват само тяхното, колкото и да е скапано - това си го казват те сами дори.Но иначе на другите пазари имат огромен шанс. Все пак един VW не превъзхожда с нищо китайски great wall например, така че подобен бранд би бил успешен.
  • #10
    12 rate up comment 4 rate down comment
    до: не ми харесва ( преди 7 години )
    Поради същите причини, които си изброил не харесвам ВАГ - грозни с китайско качество.Тази поне е оригинална китайска, а не китайско менте, което е уж немско.. ;)Със сигурност този китаец ще е много по-здрав и надежден от немските брички.
  • #9
    9 rate up comment 11 rate down comment
    не ми харесва ( преди 7 години )
    Рядко грозен дизайн.Като сложа и Китайско качество и много бедна дилърска мрежа то този автомобил става непродаваем.Продажба през нета на автомобили малко сложна работа.То да не е блуза или обувки,автомобила човек трябва да го покара да го усети и тогава го копува.
  • #8
    14 rate up comment 6 rate down comment
    до RRE435i ( преди 7 години )
    Тоя пък с онзи индийски смешен джип, там където ще закъсаш японеца изобщо няма да го усети. Дори баба ти Меркел каза че немското качество не струва и се беше насрaлa да не фалира VW. Легендарните японци мачкат на всякъде и всички, по големи от тях няма. Имам японец вече 8-годишен и до сега съм му сменил само крушките на късите, а не като теб да съм пръв приятел с автомонтьорите. В Щатите най-ги обичат VW, цялата им печалба там изтече. МУАХАХАХА.
  • #7
    7 rate up comment 18 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    Jaltite prodavat samo na bedni amerikanci,na afrikaski plemena i avstraliiski aborigeni.FAKT.VW prodava na srednata klasa,na high end srednata takava i na bogata6i po cial sviat.FAKT
  • #6
    20 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ВАГи, японците продават в ЦЯЛ свят, а не само на 1-2 пазара, като любимите ти в***гини. Нали се сещаш, че само посредствена марка може да има ограничен пазар и да не е на първо място по продажби, въпреки, че има 12 марки под шапката си. ВАГ са най-големите мошеници и нещастници в автоиндустрията, а феновете им са най-слабоумната част от населението. ФАКТ!
  • #5
    7 rate up comment 11 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    Porednata pobeda na Evropa nad Iappnia e pridobivaneto na Mitsubi6i ot frenskata darjava.To naistina osven Mazda ne ostanaha jalti proizvoditeli.Koeto samo me radva
  • #4
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    "...знаеш ли кога някой германец, французин или англичанин ще си купи нещо различно от произведено в Европа..."Когато им дойде акъла в главата, т.е. НИКОГА!Все пак има умни германци, французи и англичани, които не ги вълнува къде е произведено, а дали е надеждно, здраво, качествено, икономично и дали ще е абонат на сервиза, като родното производство.
  • #3
    13 rate up comment 21 rate down comment
    RRE435i ( преди 7 години )
    Tova v Evropa niama da probie.Evropeeca e estet i zatova tarsi producti na VW Goup.Az li4no vijdam tova kato zaplaha za vsi4ki iaponski bangii.Ako tova tragne s uspeh v Iaponia krai s toyotodjiite