Корейският автопроизводител SsangYong използва изложението в Париж, за да покаже концептуалния модел LIV-2. Въпреки статута си са прототип, този автомобил е съвсем близо до серийна версия, която ще замени всъдехода Rexton в моделната гама на марката.
Новият автомобил е в стила на концепта LIV-1, представен още през 2013 г. в Сеул. Всъдеходът е получил новата фирмена решетка на радиатора, която дебютира при компактния кросовър Tivoli. В салона са поставени седалки с функция за масаж, както и нов информационно-развлекателен комплекс с 9,2-инчов сензорен дисплей, връзка с интернет чрез Wi-Fi и възможност за поддържане на Apple CarPlay и Android Auto. За возещите се отзад пътници се предлагат 2 допълнителни 10,1-инчови монитора, вградени в предните седалки.
Под капака на прототипа е поставен 2,2-литров, 4-цилиндров дизелов двигател, разработка на SsangYong. Мощността на агрегата е 181 к.с. Освен него на серийния модел ще се поставя и напълно нов 2,0-литров бензинов турбо-мотор, развиващ 225 к.с. И двата агрегата се съчетават с 6-степенна механична скоростна кутия, а като опция ще се предлагат две автоматични трансмисии - с 6 предавки за бензиновия вариант и със 7 за дизела.
В оборудването на модела, който ще бъде с постоянно задвижване на четирите колела, са включени 9 въздушни възглавници, система за следене на лентата на движение и на "мъртвите" зони, както и функция за предупреждение при опасност от челен сблъсък с възможност за разпознаване на пешеходците.
Серийният SsangYong Rexton ще е готов през 2017 г., като според представител на компанията при излизането си на пазара моделът ще бъде по-евтин от аналозите си, предлагани от Toyota и Mitsubishi.
Снимки: SsangYong