IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Парижко прераждане за Nissan Micra

5-тото поколение на модела разчита на европейска сглобка, модерни технологии и атрактивен дизайн

Парижко прераждане за Nissan Micra

Micra може и да е компактен модел, но сътвори революция в сегмента на малките хечбеци и отвори нова глава в историята на Nissan. Е, предишното поколение направи крачка встрани, но представеният днес в Париж наследник определено връща модела в правилния път.
Парижко прераждане за Nissan Micra
За разлика от 4-ото поколение на Micra, което бе с посредствен дизайн и се произвеждаше в Индия, новата генерация залага на модерни технологии, атрактивни форми и европейска сглобка. Увеличени са също така дължината, широчината и междуосието, но към момента липсват конкретни данни.

5-тата генерация на Nissan Micra представлява серийна версия на концепцията Sway, представена по време на Автосалон Женева 2015. Моделът демонстрира най-новия дизайн на японската марка, предлагайки множество възможности за персонализация на екстериора и салона - над 120 различни вариации.

Интериорът е изграден в унисон, като е концентриран върху комфорта на водача. Шофьорската позиция е снижена, а воланът и седалката предлагат всевъзможни възможности за регулиране. Заложено е също така на по-качествени материали, както и на допълнителна изолация против външни шумове.

Увеличен е и списъкът с допълнителни екстри, който вече включва аудио система с шест високоговорителя Bose Personal и 7-инчова мултимедийна система с гласов контрол.

Сериозна крачка напред е направена и по отношение технологиите на борда. Сред тях присъстват системи, които обикновено са запазена територия за автомобилите от по-горен сегмент - Lane Departure Prevention (поддържане лентата на движение), аварийна спирачка с разпознаване на пешеходци, Intelligent Around View Monitor (360-градусова камера), Traffic Sign Recognition (разпознаване на пътните знаци), High Beam Assist (автоматични дълги светлини) и Blind Spot Warning (предупреждение за наличие на обект в сляпата зона на огледалата).

В началото моделът ще се предлага с турбо 0,9-литров 3-цилиндров двигател и 1,5-литров дизел, и двата генериращи по 90 к.с. Скоро след това моторната гама ще се допълни от атмосферен 1,0-литров бензинов двигател със 75 к.с.

Инженерите на марката са отделили специално внимание и на пътното поведение, оборудвайки 5-ата Micra с електрическо серво на волана, както и със системите Active Ride Control (за подобрен пътен комфорт) и Active Trace Control (за намаляване на недозавиването), които познаваме от новите Qashqai и X-Trail.

И не на последно място, новата Micra е изцяло разработена в Европа и ще се произвежда в завода на Renault във Флинс, Франция. Продажбите започват през март 2017.

Тагове: nissan micra
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Отпред Киа, отзад Пежо, посредата... Рено.
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Първо пребрандирани Нисански джипки станаха Рено, сега пребрандирани Рена ще се продават като Нисан ъоя концерн се интегрира все повече
  • #9
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Верно са краднали от Форд, но за жълтурите това си е в реда на нещата!
  • #8
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    АнтиЕстете, на очен лекар ходил ли си скоро? Ходи, защото положението с очите ти не е много добро, както се вижда. Стоповете са с цвят червен, което е единствената прилика. Понеже мнго ги разбираш нещата да кажеш сега от кое Пежо пък са ги копирали Форд тези стопове?
  • #7
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Пълен шит
  • #6
    15 rate up comment 3 rate down comment
    до: Естет ( преди 7 години )
    Вярно е, че приличат. С цвят червен са и на двете коли. Друга прилика няма, но това е достатъчно да забележиш, че си приличат. На мен пък малко на Ферари ми прилича този мъник. Не по размери, а по броя гуми. А волана са го изкопирали от Мазерати. С овална форма е. Ако и *** са 3 си е направо, като Порше. Много копират тез японци ей! Не се спряха! И колелетата кръгли, като на останалите коли. Срама нямат вече...
  • #5
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    браво!
  • #4
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Сигурно ли е, че се е произвеждала в Индия? Малко ме съмнява тази работа да е правят извън ЕС и де се оскъпява допълнително. Имал съм предните модели К11 и К12. 100% бяха произведени в Англия в завода на Нисан в Съндърланд. Не съм чувал да са местили производство, а ако са го направили защо отново го местят в ЕС? Май Комедиянтите пак послъгват.Както и да е този мъник е прекрасен автомобил. Предните версии бяха здрави и икономични, а новата е и доста симпатична.
  • #3
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Браво! Много добре са го направили!
  • #2
    6 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Дошо ще е много доволен.