IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Lamborghini се върна към идеята за седан

Моделът ще ползва платформата на Porsche Panamera

Lamborghini се върна към идеята за седан

Lamborghini се готви усилено за пускането в серийно производство на кросовъра Urus, като едновременно с това търси и начини за разширяване на моделната си гама. Обсъждат се различни варианти, сред които са направата на хиперкола или на по-малък SUV, но в крайна сметка почти сигурно ще бъде избрано създаването на седан, твърди CarAdvice.
Lamborghini се върна към идеята за седан
През 2008 г. производителят на спортни коли реализира подобен модел – Estoque (на снимката), но той бе само концепция, въпреки че изглеждаше като готов за серийно производство автомобил. Тогава в Lamborghini решиха да дадат приоритет на кросовъра Urus, но това съвсем не означава, че топ-мениджърите на марката са се отказали напълно от идеята за направа на седан.

По думите на шефа на компанията Стефано Доменикали, самият той е запален по подобна идея. В своята решителност Доменикали напомня до голяма степен на боса на Bugatti – Волгфанг Дюрхаймер. На свой ред той е решил категорично да направи суперхечбек по мотиви на концепта 16C Galibier.

Любопитното е, че макар и двата автомобила досега да само хипотетични, всъщност имат нещо общо. Ако тяхната направа бъде реализирана, те ще използват платформата MSB, която дебютира при новото поколение на Porsche Panamera.

Пред CarAdvice Доменикали разкри още някои любопитни подробности за бъдещето на Lamborghini. Основната е, че в компанията нямат никакво намерение да се придържат към модните тенденции с турбо-двигатели, обхванали бранша и ще продължат да залагат на атмосферни V12 мотори. А също така и няма шанс на автомобил на италианската марка да се появи система за автономно управление. Поне в близко бъдеще.

Снимка: Lamborghini

Тагове: lamborghini estoque
0 от 500
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Порше бяха пред фалит, но тях ги спаси Тойота.
  • #5
    5 rate up comment 3 rate down comment
    primorack ( преди 7 години )
    КО ?!?!?! НЕ съм фен на VW, ама ако не бяха те Lamborghini i Bugatti вече щяха да са фалирали. Направиха ауди премиум марка. Порше и те не бяха много добре финансово по едно време. Така, че не всичко до което се докоснат не става за нищо. Пък и хубави наденички правели :D
  • #4
    8 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 7 години )
    Припомням, че това беше оная платформа на Алуди, която Троше не искаха, защото и *** за зеле не става от нея ама СОЦваген им я натрапиха понеже те колят и бесят.
  • #3
    7 rate up comment 9 rate down comment
    до Striker ( преди 7 години )
    То и ти си произлязъл от ВАГ-иналната на мамати!
  • #2
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Striker ( преди 7 години )
    Напълно подкрепям. ВАГ-иналната ръчица до каквото се докопа се превръща в дериват на Гоуфо.
  • #1
    14 rate up comment 10 rate down comment
    Цугцванг ( преди 7 години )
    Тоя Доменикали какво е прави на незавиим? Ще прави каквото му кажат меринджей-вагонетките, ако трябва и тракащи канцерогенници ще слага. Всичко до което се докоснат вагонетките го омазват в екскременти, които вички ние поле трябва да дишаме. Лека им пръст на Ламбо, Бугати и Порше, хубави марки са били някога.