IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Dacia вади част от моделите си от Румъния

Logan MCV вече ще се произвежда в Мароко

Dacia вади част от моделите си от Румъния

Dacia вади част от моделите от Румъния
Френската автомобилостроителна компания Renault е решила да премести в Мароко от следващата година производството на модела Logan MCV, който сега се произвежда в румънския град Питещ, съобщи Жан-Франсоа Гал, директор на фабриката на Renault в Танжер, цитиран от Медиафакс.

„Ще поемем производството на този модел, произвеждан сега в Румъния (Logan MCV), от първото тримесечие на 2017 г.", заяви Жан-Франсоа Гал.

Директорът на фабриката в Танжер обясни, че производството на този модел ще изисква допълнителни инвестиции на стойност 20 млн. евро.

Фабриката на Renault в мароканския град, където вече се произвеждат моделите Sandero, Dokker и Lodgy, очаква през 2017 г. производство на общо 300 000 автомобила, включително Logan MCV.

Междувременно алиансът Renault-Nissan придоби френски стартъп, за да ускори изграждането на собствените си мобилни услуги.

Общо 40-те служители на софтуерната фирма Sylpheo ще помогнат на автомобилната компания да създаде следващото поколение свързана кола, съобщи Renault. Засега не е ясна цената на сделката.

И местният конкурент Peugeot обяви наскоро, че навлиза самостоятелно на пазара на приложенията за пътуване, вместо да се съюзява с някой оператор на подобна услуга, както предпочитат някои автомобилни концерни.

Още новини - в Investor.bg

Тагове: dacia
0 от 500
  • #5
    3 rate up comment 0 rate down comment
    none ( преди 7 години )
    Има огромно значение къде е от кого е сглобена колата. Не случайно Шкода сглобена в Чехия е по-добре сглобена от ФВ в Германия. При Рено ситуацията е подобна. Рената сглобени в Испания са по-добре сглобени от тези във Франция и Турция. Относно надеждността на Рено, съвета ми е да си купите ново такова и да го покарате поне 5 години, преди да коментирате. От 9 годишният ми опит с Меганите им, мога да кажа че не са по-малко надеждни от немските коли в същият клас, но са доста по-евтини.
  • #4
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Ммм ( преди 7 години )
    Тъй де,ама така нареченият немски премиум да не мислиш че се произвежда в Германия и те са от някакви си други "бандустански" икономики за евтина работна ръка но за голяма печалба и съмнително премиум качество.
  • #3
    14 rate up comment 7 rate down comment
    Тъй де ... ( преди 7 години )
    Вече и дачията ще падне до "качеството" на рено.Кога ли ще закарат и Нисан в Мароко, Алжир и други бандустани...
  • #2
    14 rate up comment 2 rate down comment
    Ммм ( преди 7 години )
    Не е написана коректно статията, защото в липсващият текст се споменава,че причина е големия интерес на модела Дъстър, който остава да се сглобява в Питещи-Миовени, а Логан MCV модела се прехвърлят в Танжер.
  • #1
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    ее батетата руманеско вече взимат големи заплати,не е изгодно там да се правят рендетата хахах