Вход   Регистрация

Volkswagen показа новия Crafter

Volkswagen показа новия Crafter
 

Товарният автомобил е по-безопасен и по-икономичен от предшественика си

Премиерата на новото поколение на товарния Volkswagen Crafter се състоя във Франкфурт, като екип на Automedia.bg присъства на събитието. Новият фургон е станал по-безопасен и по-икономичен, благодарение на големия брой модерни електронни асистенти, с които е оборудван.
Volkswagen показа новия Crafter
Освен това машината се предлага в огромен брой модификации с различно разстояние между двете оси и различен обем на товарния отсек. В основата на Crafter е изцяло нова платформа, изградена само от инженерите на Volkswagen. Досегашният модел делеше едно шаси с Mercedes-Benz Sprinter.
Volkswagen показа новия Crafter
Въпреки традиционния си ъгловат дизайн, Crafter демонстрира челно съпротивление от 0,33, което официално е обявено за най-доброто в сегмента. Благодарение на това е свален разходът на гориво на автомобила, а също така значително е подобрен и акустичния комфорт в кабината.
Volkswagen показа новия Crafter
Клиентите на модела ще могат да избират между предно, задно или 4х4 задвижване, а също така и между 4 варианта на мощност на мотора. Фургонът е оборудван с модернизиран 2,0-литров дизел, развиващ мощност от 102, 122, 140 и 177 к.с. При последната версия моторът е получил допълнителна турбина. Двигателят отговаря на стандарта Евро-6, като може да бъде комбиниран като с 6-степенна механична кутия, така и с автомат със същия брой предавки.

Новият VW Crafter е достъпен с цели 4 начални нива на оборудване, като в тях влизат голям брой асистенти за безопасност. Сред тях е система ESP, която отчита и действията на теглено ремарке. Има и адаптивен круиз-контрол, както и система за следене на пътната лента. Като опция се предлагат и завиващи фарове.

Цените на базовия вариант стартират от 28 000 евро.
Volkswagen показа новия Crafter
Товарната машина се произвежда в новия завод на Volkswagen, който е разположен в близост до Познан (Пол). Това е второто предприятие на компанията в страната, като в първото - отново до Познан, се сглобява Caddy. Амбициите на марката са да предлага фургона не само в Европа, но и в Южна Америка, Азия, Мексико, Канада, а също така и в САЩ, но на по-късен етап.

Снимки: Automdedia.bg, Volkswagen
 

Реклама  


Купи Vw

  • Suzuki Wagon r 1.3i GAS 4x4 Klimatik

    3500 лв.

    дата на произв. - ноември , 2003 г., пробег - 161000, С.к - Ръчна, цвят - Жълт

  • Opel Corsa 1.3CDTI

    7400 лв.

    дата на произв. - юни , 2010 г., пробег - 160000, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Honda Accord 2.2 i-CTDi

    8600 лв.

    дата на произв. - юли , 2005 г., пробег - 211568, С.к - Ръчна, цвят - Сив

  • Opel Combo 1.7DI Klima 5м

    3700 лв.

    дата на произв. - октомври , 2004 г., пробег - 197000, С.к - Ръчна, цвят - Бял

  • VW Passat 2.0 TDI-DSG-TOП СЪСТОЯНИЕ

    8900 лв.

    дата на произв. - декември , 2006 г., пробег - 187000, С.к - Автоматична, цвят - Тъмно сив

  • BMW 330 330XI

    18700 лв.

    дата на произв. - април , 2007 г., пробег - 158000, С.к - Автоматична, цвят - Черен

Виж всички обяви

Коментари ( 8 )

Напиши коментар Влез

от: VM Motori.. ( преди 2 години )

Ти пък много ги разбираш италианските мотори.. я напиши ти какво шофираш.аман от теоритици и хвалипръцковци.То и баба ти няма нищо общо с жените..карай си трошките и не се занимавай с останалите. Във форумите за тоалетни апропо пише само за пробити италианки...от евтините , че има други лачени...ма са доста парички.
Отговори
 
+1
 

Положителни: 1  Отрицателни: 0

от: Анонимен ( преди 2 години )

Какво лошо съм написал?Фолксваген имаха нужда от качествени двигатели и за тази цел избраха да ползват двигателите на ФИАТ.Резултатите са видими.Сами нямаше да постигнат нищо.
Отговори
 
  0
 

Положителни: 7  Отрицателни: 7

от: Анонимен ( преди 2 години )

VM Motori вече е изцяло собственост на ФИАТ и си продават и си ползват техните двигатели, както и когато искат. А ти спри да се занимаваш с ФИАТ, защото явно си фен на VW, които нямат нищо общо с автомобили - те са бараки.
Влез във форум за тоалетни и бараки и там разправят фантасмагорий.

Ако пък започнат да ползват двигатели на ФИАТ, може и да свалят разхода и покрият еко нормите от VW. Иначе нямат шанс.
Тамън и от дефектите ще се отърват, ама немските тикви са дебели и закърнели.
Отговори
 
 -3
 

Положителни: 6  Отрицателни: 9

от: Анонимен ( преди 2 години )

Грозен като муцуната на баба Меркел.
Сглобявал го е бай Мехмед.
Отговори
 
+3
 

Положителни: 11  Отрицателни: 8

от: Анонимен ( преди 2 години )

Момко, ти с тези фиатски двигатели си се побъркал.
"Fiat Group Automobiles acquired the remaining 50% stake of VM Motori S.p.A. owned by General Motors,[6] on 28 October 2013.[7]"
Поради това, че Фиат изкупиха дела си от GM, в момента техните двигатели се ползват преимуществено и само от концерна Фиат-Крайслер.
VM Motori продават двигатели за товарни машини, но изключителните права за тези продажби извън Италия се държат от немската фирма "MTU Friedrichshafen", така че можеш да спреш да бълнуваш
Отговори
 
 -1
 

Положителни: 5  Отрицателни: 6

от: Анонимен ( преди 2 години )

Покажи Коментара
По-икономичен ще е със сигурност.Благодарение на новите двигатели на ФИАТ, които ползва Фолксваген това е съвсем в реда на нещата.
Отговори
 
 -8
 

Положителни: 7  Отрицателни: 15

от: Xexe ( преди 2 години )

Platena statiq automedia pokanena i nqma da vuzxvalqva nemskiqt koptor!
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 8  Отрицателни: 12

от: Фолк с японски ваген ( преди 2 години )

Личи си почерка на новите германци - сирийските индженери.
Отговори
 
 -4
 

Положителни: 9  Отрицателни: 13


Избери кола


Изгодни оферти




Инвестор.БГ © 2001-2014 Automedia.bg Всички права запазени | Реклама | Пишете ни | Контакти | За сайта | Карта | Условия за ползване
Investor.BG AD © 2001-2014 Automedia.bg All rights reserved. Contact Us | Advertising