IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-AMG готви хиперкола с 1,6-литров мотор

Бъдещият модел на немците ще използва двигател от Формула 1

Mercedes-AMG готви хиперкола с 1,6-литров мотор

Спортното поделение на Mercedes-Benz - AMG, работи върху хиперавтомобил, който ще бъде задвижван от агрегата, използван от болидите на германския отбор във Формула 1. Това съобщава изданието Evo, което се позована на свои източници в компанията от Щутгарт.
Mercedes-AMG готви хиперкола са 1,6-литров мотор
*Неофициална снимка: Evo

В момента пилотите на тима Люис Хамилтън и Нико Розберг се състезават с болида Mercedes-Benz W07 Hybrid, като нямат сериозна конкуренция в най-авторитетния автомобилен спорт. По информация на изданието двамата състезатели не са включени в разработката на новия автомобил. С него се занимават инженерите от британското поделение на Mercedes-AMG в  Бриксуърт, графство Нортхамптъншър.

Бензиновият 1,6-литров V6 мотор на бъдещата кола на Mercerders-AMG най-вероятно ще бъде снабден с допълнителен компресор. Болидите във Формула 1 не могат да се стартират от кокпита, така че ще се наложи и направата на стартер-генератор, както и на високопроизводителна охладителна система и на напълно нова скоростна кутия, която да става за ежедневно ползване по стандарти пътища.

Освен 1.6-литровия V6 в сировия агрегат ще влизат два електромотора с обща мощност 160 к.с., които ще задвижват предните колела.  Не е изключено да бъде поставен и трети електромотор на задната ос. Системната мощност на бъдещата хиперкола ще варира между 1000 и 1500 к.с., като 2/3 от тях ще се осигуряват от бензиновия двигател. Ускорението от 0 до 100 км/ч ще отнема около 2,5 секунди.

Моделът на германците ще се появи през 2017 г., когато се навършват 50 години от създаването на AMG. Предвижда се производството на 50 бройки, всяка от които ще струва около 4 млн. евро.

Тагове: mercedes-amg
0 от 500
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    4eta, 4eta i si mislq, ako e tolkoz naki4en toz agregat, ne dai si boje, ne6to da grumne...nali znaete, 4e kolkoto po-tehnologi4no (v smisal slojno), tolkoz po-nenadejdno...skoro kolite 6te gi remontirat s laptop, ne s kliu4ove...
  • #7
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Tova dolo sa go kazali amerikantsite ot Detroit stranno zashto ne sa specheleli nito edno sustezanie tezi texnologichno-izostanali mozutsi!
  • #6
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Аз ( преди 7 години )
    Двигателя им във Ф1 определено доминира в момента, но това не е двигател за всекидневна употреба... не случайно последния уийкенд при Хамилтън използваха 3 нови за да има до края на сезона агрегати :)
  • #5
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Aнонимен ( преди 7 години )
    Ти остави спецовете,..от данните на хартия,до рентабилността разликата е колосална..но ти очевидно нито си експерт нито шофьор а само драскач.
  • #4
    2 rate up comment 7 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Мда, велика фраза отпреди 20г. Време е да погледнете коя година сме.
  • #3
    18 rate up comment 2 rate down comment
    ДО ХЕХЕ / КУКУ ( преди 7 години )
    Не са го казали БГ спецовете, обаче като гледам българския език ти е проблем, какво остава за английския!No replacement for displacement!
  • #2
    7 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 години )
    Могат, правят. Друго е да имаш направен, здрав мотор в Ф1, от който да използваш инфо, технологии или направо двигателя.
  • #1
    4 rate up comment 7 rate down comment
    Xexe ( преди 7 години )
    Spored bg spetsovete golemiqt obem i tsilindri nqmali zamestiteli.Drun drun qrina!