IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новата Toyota Supra ще получи мотор от Lexus

За спортно купе е предвиден V6 с две турбини и 400 к.с.

Новата Toyota Supra ще получи мотор от Lexus

Нови подробности за бъдещото спортно купе Toyota Supra се появиха този път в японските медии. Според тях автомобилът, който в момента се разработва съвместно с BMW, ще получи двигател на Lexus.
Новата Toyota Supra ще получи мотор от Lexus
Концепцията FT-1. Снимка: Toyota

Вече се знае, че новата Supra ще раздели платформата си с бъдещото BMW Z5. Японците обаче искат да запазят суверенитет относно мотора на автомобила, който в предишната си генерация бе оборудван с превърналия се в легенда 6-цилиндров 2JZ-GTE. И затова са категорични, че няма да използват немски агрегати.

Изборът на екипа, разработващ купето, се е спрял върху двигател на дъщерната компания Lexus. Според информациите за Supra се предвижда новият V6 мотор на марката с две турбини, развиващ 400 к.с. Не се изключва възможността той да бъде част от хибридна система, като задвижва задната ос, а на предната бъдат поставени два електромотора.

Стилистически моделът на Toyota ще се доближава до концерта FT-1. Очаква се неговото серийно производство да стартира през 2018 г. Купето ще се сглобява както в САЩ, така и в Европа.


 

Тагове: toyota supra toyota ft-1
0 от 500
  • #31
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Toyota s dvigatel na BMW ima , ama BMW s dvigatel ot Toyota nema."Има, има, и то най-яките - тунинговани М3-ки с легендарния 2JZ на Тойота. И при това са много. А Тойота какви двигатели на БМВ ползва? Малолитражни канцерогенни тракалници - технология в която е напълно безмилено да е инвестира.
  • #30
    2 rate up comment 0 rate down comment
    do RoadrunneR ( преди 7 години )
    Ima o6te ne6to koeto ne si kazal!Poneze DKW sa 4ast ot *** Union zna4i Lexus sa6tnost e AUDI!A 6tom Yamaha e tragnala ot kopie na DKW to tq e sa6to AUDI!A 6tom DUCATI e sobstvenost na AUDI zna4i Yamaha e DUCATI.
  • #29
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Те са сред нас! ( преди 7 години )
    Lexus LFA, Toyota go pravi savmestno s Yamaha.I tuk trjabva da se znae ,che parvijat motociklet na Yamaya e kopie na nemskite DKW RT 125.Ot koeto sledva , che i v Lexus LFA kosveno ima nemska zilka. Е не!Вярно ли има такива ...... сред нас?
  • #28
    4 rate up comment 0 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 7 години )
    kakvoto i da slojat v novata supra e po-dobre ot i8... 1.5 i n na broi turbini...a za hybridi nema da si govorim izob6to...
  • #27
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Beatport ( преди 7 години )
    Бмв са автомобилната компания, която прави най много печалба на продаден автомоил- процент печалба от стонойста на продадена кола. В момента бмв са само един маркетингов скъп продукт. Нали знаете какво значи този процент печалба, че влагат по малко и го продават за повече отколкото всички други.
  • #26
    1 rate up comment 8 rate down comment
    BMWerke ( преди 7 години )
    Ами в историята на отличията "двигател на годината" БМВ е първи и то с разлика пред втория и третия взети заедно,така че не се изказвайте неподготвени.В класация на най-добрите двигатели в историята на формула 1,е агрегатът в12 на БМВ.Това са фактите,всичко останало е проява на омраза към марката :)
  • #25
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "Godinata e 1936 ,v tova vreme BMW imat sobstvenite modeli AM 1 i AM 4.Taka che ,proyavete uvazhenie kam originala."Кой оригинал??? Първия модел на БМВ клонинг на Остин 7. Всички започват с копиране, без изключения. Но само немците имат претенции за оригиналност. Просто защото са копирачите с най-големите комплекси.
  • #24
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    "няма как кола с V6 да има по-добри характеристики на пътя от I6" Ха-ха, вЕрно ли? V6 е по-къс от I6 при идентичен работен обем и съответно центъра на тежестта му е по-близо до геометричния център на междуосието на колата, следователно разпределението на тежестта би било по-близо до 50/50.
  • #23
    6 rate up comment 1 rate down comment
    v-1 ( преди 7 години )
    Да това е така, и също първоначално Тойота са били фирма за производсво на тъкачни станове и след това Кийчиро Тойода я развива в автомобилен производител....Ама тука има 90% чукчи писатели с по 2 грама мозък и тея неа не ги интересуват, то се вижда и от кометарите им какви са им позанията за автомобилниата индустрия - от филмите и от NFS :)
  • #22
    4 rate up comment 8 rate down comment
    FF ( преди 7 години )
    Айде пускайте го тоя кошник че одъртеаме бе..откога ни плакнете с картинки.