IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият кросовър на Toyota - C-HR

Малкият RAV-4 излиза тази година, предлага 4х4

Новият кросовър на Toyota - C-HR

Смятаната за създател на първия сериен кросовър японска компания Toyota разкри официално своя нов представител в сегмента. Моделът е определен като Coupé High-Rider, откъдето идва и името му - C-HR.
Новият кросовър на Toyota - C-HR
Новият кросовър е компактен - 4360 мм дължина, 1795 мм широчина, 1555 мм височина и междуосие от 2640 мм, като се разполага в гамата под RAV-4. Изграден е на чисто новата глобална платформа Toyota TNGA (Toyota New Global Architecture), а в концепцията му са заложени три ключови направления – дизайн, задвижване и динамика, се казва в съобщението от Toyota.

Toyota C-HR бе загатната още през 2014 година на изложението в Париж, като серийният модел е запазил футуристичните форми на концепта от френската столица. Дизайнът му е дело на европейския офис на Toyota, където са заложили на LED светлини, "скрити" задни дръжки, скосен покрив и едновременно спортен и модерен дизайн.

Интериорът е създаден в унисон, като от Toyota споделят, че са заложили на "'Емоционални материали' и 'Новаторски детайли'". Впечатление правят ориентираният към водача кокпит и мултимедийна система със сензорен дисплей, както и ергономично подредените уедри.

Японците са подсигурили немалки възможности за персонализация, както и голям избор от екстри - специално проектирана за модела аудиосистема JBL, отопляеми седалки, система за паркиране Toyota S-IPA (Simple Intelligent Park Assist) и много други.

Комплексът от системи за безопасност Toyota Safety Sense е серийно наличен при всички нива на оборудване. Той включва познатите вече Pre-Collision система (с разпознаване и на пешеходци), адаптивен Cruise Control, асистент за напускане лентата на движение, автоматично превключване между къси и дълги светлини и др.
Новият кросовър на Toyota - C-HR
Към момента са известни два от двигателите на модела - един бензинов и един хибриден, който е нова разработка. Дизел най-вероятно няма да се предлага.

Хибридът се задвижва от система с мощност 122 к.с., която е по-ефективна от предходното поколение хибриди и предлага по-динамично шофиране, се казва в съобщението. Вредните емисии CO2 са само 85 г/км, а средният разход на гориво - 3,7 л/100 км.

Бензиновият мотор е 1,2-литров турбо, познат от последното поколение Auris. С мощност от 116 к.с. и въртящ момент от 185 Нм, този двигател отделя  128 г/км емисии СО2, като комбинираният разход е 5,7 л/100 км. За него са налични 6-степенна механична и автоматична безстепенна (CVT) трансмисии.

Оборудваните със CVT версии ще се предлагат както само предно, така и със задвижване на всички колела (AWD).

Продажбите на Toyota C-HR започват от септември, а първите автомобили ще стигнат до своите собственици още преди края на годината.

От Toyota очакват да реализират по над 100 000 автомобила годишно.
 

Тагове: toyota c-hr
0 от 500
  • #18
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Май никой от вас няма понятие, че Juke и C-HR са различни като луната и слънцето... C-HR е доста по-голям, едва с 2 см, по-къс от Qashqai, а като пътно поведение няма друг автомобил в сегмента, който да му се опре. Дизайнът е въпрос на личен вкус.
  • #17
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Щирлиц ( преди 7 години )
    Къде е скрит Пришълецът?В багажника?
  • #16
    2 rate up comment 10 rate down comment
    дърводелец ( преди 7 години )
    жук, ама по странен...
  • #15
    6 rate up comment 15 rate down comment
    Сечко ( преди 7 години )
    Отново овали и чупки без никаква симетрия и стил. Койота са първата автомобилна компания в света наредила сервизна акция преди да започнат продажбите. Хубавото при тови автомобил е че е ниско проходим и тракторът в този случай няма да го тегли на дълго разтояние.
  • #14
    21 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ето това е дизайн а не като сивите невзрачни сиви немски недоразумения нарекли ги коли.Тойота за пореден път задава стандартите а германчетата ги следват неуспешно.
  • #13
    8 rate up comment 26 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Черпили са вдъхновение от Лада - особено калниците.Няма толкова ниско падение в дизайна - особено екстериора.Техниката е ясна, че не става - слаби бензинки (180 Nm) и CVT... Мъкааа мъка..
  • #12
    11 rate up comment 24 rate down comment
    Triforce ( преди 7 години )
    Много красив автомобил!Купуваш, караш 30 000 км. и после продаваш. Иначе след това намразваш марката!!!
  • #11
    22 rate up comment 5 rate down comment
    случаен транзит-мен ( преди 7 години )
    Цената на това мини-бижу, което по външен вид доста мяза на прекия си конглокент, в случая - Джуки-то на съседите Нисанци, се очаква да бъде от порядъка на приблизително 30-ина хилки в нашата местна БГ-валутка и догодина вече ще може да бъде закупена и на наша територия.
  • #10
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Синия маркуч кефи. Само да не се пореже някой отвън...
  • #9
    6 rate up comment 22 rate down comment
    II ( преди 7 години )
    Скоро и във всички сервизи в страната за отстраняване на дефекти.Японска здравина.. My ass.Масовото производство в такъв мащаб няма как да не доведе до проблемите които имат тази марка.А за дизайна.. Без думи.С теслата са го секли..