IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Porsche готви два нови кросовъра

Единият ще се казва Sahara

Porsche готви два нови кросовъра

Моделната гама на Porsche може да бъде попълнена с два нови кросовъра, съобщава Autobild. Един от тях ще бъде изграден на платформата на модела 911, а вторият ще бъде компактно крос-купе.
Porsche готви два нови кросовъра
Феновете на рали "Дакар" отлично си спомнят, че германският производител разполагаше с модела 959, който през 1985 г. спечели маратонската надпревара в пустинята. Именно Porsche 959 бе създадено на платформата на 911, като на външен вид приличаше на спортно купе, но на практика си беше чистокръвен кросовър. И съвсем скоро той отново ще се появи сред моделите на производителя от Щутгарт.

Автомобилът ще бъде изграден на шасито на следващата генерация на Porsche 911 (992), но все още не е ясно кога ще бъде готов. Основната пречка за реализиране на проекта към момента е новите приоритети на Volkswagen Group. След избухналия през миналата година скандал с манипулирани дизелови двигатели концернът реши да се съсредоточи върху направата на хибридни и електромобили. И не е сигурно, че проектът за създаването на нов кросовър на Porsche ще успее да се вмести в най-близките планове на ппроизводителя.
Porsche готви два нови кросовъра
Другият нов представите на Porsche в SUV-сегмента ще бъде кросовърът Sahara. Според информациите до момента така ще се казва крос-купето на германците. То ще бъде в стила на BMW X4 и X6, като ще се предлага само във версия с 5 врати. В основата на модела ще бъде следващото поколение на кросовъра Macan S, което трябва да бъде готово през 2021 г.

Снимка: Porsche

Тагове: porsche 911 porsche sahara
0 от 500
  • #8
    4 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    "Imah predstava, che mrazite JP marki."Разбира се,че не мразя никоя марка.Дори харесвам някои от японските.Примерно Субару Импреза и Форестър.Навремето даже исках да купувам Импреза,само скъпата и трудна поддръжка на боксера ме спря.Е и ръждата по купетата им също беше фактор.Не понасям ръждясала кола.Карах преди години Самара и тя си ръждясваше доволно.От тогава не искам повече такива коли.Затуй си взех Ауди,вече трето и съм доволен.По-натам ще видим какво ще е.
  • #7
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Alien ( преди 7 години )
    Savsem naskoro v Japan nelepo zagiva v avtomobilna katastrofa edin avtomobilen zurnalist.Avtomobilat e Porsche 911 GT3,(prichinata visoka skorost okolo 200km/h v paten uchastak s ogranichenie 60km/h).Kolega na zaginaliya v komentar kazva "Moyat priyatel i kolega vyarvam , che e shtastliv na Onya svyat ,tay kato zagina v Porsche".Kak li shte go piemat BG fenovete na Porsche tozi komentar!?
  • #6
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Alien ( преди 7 години )
    Mnogo se iznenadah , za superlativite Vi otnosno Mitsubishi Pajero.Imah predstava, che mrazite JP marki.Po printzip az ne mrazya nito edin proizvoditel.Ili imam interes ili ne kam dadena marka.Maksimata za MP naistina olitzetvoryava predstavata na mashinata v ralito s neynite 12 pobedi ot koito may 7 byaha poredni!?Da ostavim statistikata nastrana.Za Porsche sashto sam sreshtal kakvo li ne kato vazhvala i velichie ,no nay-me trogna slednoto:
  • #5
    8 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    А относно Мицубиши Паджеро има една максима в Дакар.Кое е най-страшното явление на Дакар рали?Не е пясъчната буря,не е дюните,не е джунглата,не е дори жегата и влагата.Най-страшното явление на Дакар е Мицубиши Паджеро.Пажо за мен е най-великата японска машина.12 победи на Дакар го правят жива легенда.Само Стефан Петерхансел и Камаз имат повече победи,но и те са легенди,като Паджеро.И ако Мицубиши все още участваха съм сигурен,че Пажо още щеше да побеждава.
  • #4
    5 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Охо,доживях да ме цитират?!?!Благодаря за което.Цитата обаче е изваден от контекста.Ставаше дума за Ле Ман,което доста различно от Дакар,нали така?Разбира се не мога да отрека успехите на който и да е,а и не искам.Тойота наистина постигат добро класиране и в Дакар,но там също трудно се преборват с конглокенцията и до сега не са успели да спечелят ралито.Което разбира се не е невъзможно да направят.Да се надяваме,че и в Дакар,както и на Ле Ман конглокенцията ще се засилва все повече.
  • #3
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Alien ( преди 7 години )
    V po prednite godini dori nyakolko poredni titli za Toyota LC 80/100/200.Da ne stava duma i za Pajero,no edno rally ot tozi rank trae ot edna do tri sedmitsi v zavisimost ot marshruta.A za Porsche oshte vednaz chestito za poredniya triumph na Le Mans 24!!!
  • #2
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Alien ( преди 7 години )
    G-n Stanchev , s interes cheta vashite komentari kakto vinagi tochni i obosnovani s neoproverzhimi fakti.Nyamam namerenie da Vi zasyagam , no mi se struva , che si protivorechite shtom stane duma za Paris-Dakar rally.V edin ot komentarite Vi tvardite...Не им е силата на японците 24 часовите състезания.Те са яки на 6 часа,ама тази година и там са зле...No kakto vizdame Mitsubishi Pajero , a tazi godina i Toyota Land Cruiser (pri zavodskite ,nepreraboteni avtomobili) pechelyat parvite mesta.
  • #1
    7 rate up comment 1 rate down comment
    yaroslav_stanchev ( преди 7 години )
    Боже,Божееее!!!Феновете си спомнят отлично,но явно вашата памет изневерява.Порше 959 печели рали Дакар през 1986 г.А през 1984 печелят с модела 953.През 1985 Дакар го печелят Мицубиши Паджеро.Какъв кросовър е 959???Колата е замислена като прототип за участия в Група Б на ВРЦ.Няма нищо общо с кросовър и СУВ.През 1986 модела 961,които е пистова версия на 959 участва на Ле Ман и заема 7-мо място,което е голям успех в борбата с животните от Група Ц-Порше 962.Много неточности допускате.