IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hennessey направи чудовищен Mustang

Доработеното купе развива мощност от 804 к.с.

Hennessey направи чудовищен Mustang

Експертите от тексаското ателие Hennessey Performance са се специализирали в доработката на автомобили, производство на General Motors, но не се притесняват да усъвършенстват също така модели на Chrysler и Ford. Именно такъв е и последният проект на компанията.
Hennessey направи чудовищен Mustang
В неговата основа е версия на Ford Mustang GT, чието пълно име след доработката вече е HPE800 Ford Mustang 25th Anniversary Edition. Стандартният автомобил разчита на 5,0-литров атмосферен V8 мотор с 435 к.с., който обаче е претърпял съществени изменения. Поставени са механичен компресор, по-производителна система на впръскване на горивото и доработена изпускателна система, като всичко това води до 804 к.с. и 878 Нм въртящ момент.

Динамиката на спортния автомобил обаче е най-големият провод за гордост от страна на момчетата на Джон Хенеси. Ускорението от 0 до 96 км/ч (60 мили) отнема 3,1 секунди, а максималната скоростх достига 334 км/ч. Разстоянето от ¼ миля се преминава за 10,7 секунди, като в края на отсечката скоростта е 241 км/ч.
Hennessey направи чудовищен Mustang
Предвижда се юбилейният Ford Mustang, доработен от Hennessey Performance, да бъде предложен в серия от 25 бройки. Всяка една от тях ще струва 99 500 щатски долара.

Снимки: Hennessey Performance

0 от 500
  • #7
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Борис ( преди 7 години )
    Добре де, може докато съм жив да не се случи да карам "мъсъл кар". Може би на много от тези тук които четем няма да се случи, дори в щатите да ги има под път и над път. Остави ме да помечтая. Това за автоматичните трансмисии не съм го писал, за да си правя гимнастика на пръстите. Ако знааеш много за минусите пиши конкретно.А що се отнася до мен бих се радвал дори на някой ръждив Мустанг от 83та. Не знам. Може би съм ненормален :D:D
  • #6
    6 rate up comment 5 rate down comment
    До Борис ( преди 7 години )
    "Замръзнал" си на 60-те години на миналия век, колега! Ако покараш някога "мъсъл кар" ще разбереш, че минусите посочени по-долу дори са малко.А за теб най-добре от предишните серии на Мустанг - ония с листови ресори на задното окачване ...
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Щирлиц ( преди 7 години )
    Благодаря за чудесния анализ.Остава да се уредя с едно"кръгче"поне,па макар и извън писта/широко затворено пространство/,явно за всеки ден не е удачен избор.Иначе шапка им свалям на американците,което могат,го могат.
  • #4
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Борис ( преди 7 години )
    За плюсовете ок, но това за зимата, задното предаване и т.н са глупости. Всеки, който знае какво технически представляват повечето автоматични кутии и кара "по-мъжки" никога няма да се замисли за такава. Има и изключения, но са малко, а и няма да отиват на някой мъсъл кар.Аз от гледна точка на повече практичност с удоволствие бих си взел и карал редовния GT350, а не този, но Hennessey никога не се излагат. Заслужава си.
  • #3
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Щирлиц ( преди 7 години )
    Дотук всичко е чудесно,но се питам/все пак нямам подобен"звяр"/как ще почувствам удоволствие от управлението на това чудо извън писта?Който има подобен опит,нека сподели,аз карам по-маломощни автомобили по пътищата.
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    изглежда слабо до това : http://***.hennesseyperformance.com/vehicles/chevrolet-2/camaro/2017-zl1-camaro/2017-zl1-camaro-hpe1000-upgrade/
  • #1
    22 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Няма европейски аналог браво.