IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Megane GT срещу Abarth 695

Пълноценен хечбек срещу фокусиран спортист (Видео)

Megane GT срещу Abarth 695

Няма да откриете много прилики между Renault Megane GT и Abarth 695 Biposto. Германският телевизионен канал AMS обаче ги изправи в драг дуел, който определено изглежда интересен.
Megane GT срещу Abarth 695
Общото между двете машини е, че са най-мощните към момента версии на моделите, на които са базирани. Друга обща черта са компактните като обем двигатели с турбо, които използват.

Renault Megane GT е нещо като междинен вариант между стандартните версии на новото поколение на модела и очаквания скоро върхов спортист RS. Megane GT също е дело на спортното подразделение Renault Sport, но освен висока доза спорт предлага и немалък комфорт, както и пълен набор от екстри.

Мъникът Abarth 695 Biposto използва базата на Fiat 500, но е изцяло доработен от заводското ателие Abarth. В случая добавката 695 Biposto означава изцяло фокусиране върху спорта - спортна скоростна кутия Bacci Romano, предни стъкла от поликарбонат, титаниев ролбар, спортни седалки Sabelt, както и липса на обичайни екстри като климатик, фарове за мъгла, аудиосистема, електрически стъкла.

При Megane GT, който разполага с 4 завиващи колела за по-добро поведение в завои, мощността на 1,6-литровия мотор е 205 к.с. Въртящият момент достига 280 Нм.

Мъникът Abarth 695 Biposto има 1,4-литров мотор със 190 к.с. и 250 Нм, но се нуждае от 1,1 сек. по-малко за спринт до 100 км/час - само 5,9 сек.

Друго предимство на Abarth 695 Biposto е теглото - само 1095 кг, или съотношение от 5,76 кг. за конска сила. При Megane GT масата е 1467 кг, което се равнява на 7,16 кг. на конска сила.

На помощ на Megane GT обаче идва системата за бърз старт, която предлага автоматичната трансмисия EDC. Abarth 695 Biposto разчита на добрата стара ръчна кутия, което би трябвало да осигури предимство на френската кола поне при старта.




Снимки и видео: Auto Motor und Sport


0 от 500
  • #13
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Кольо на гурбет ( преди 7 години )
    е те да беха и едно Елиз на Лотус добавили да се посмеем....
  • #12
    4 rate up comment 3 rate down comment
    EmoXide ( преди 7 години )
    ...тези льоловци нито са пилоти нито ги бива в драгове. Що за смотано сравнение.По-тежката кола с Launch има предимство при старта, щото не превърта гуми. На турбо миксеро от италия обаче трябва доста предпазливо с *** на газта, щото има шанса да си остане на място, обвито в пушек и мирис на изгорели гуми.Изумителното за мен е какъв GT e френската талига с подобно тегло! 1.5 тона !
  • #11
    7 rate up comment 2 rate down comment
    М ( преди 7 години )
    За Туинго трябва да знаете,че вече е в продажба новото със задно разположен двигател и въобще дори в РС варианта не е в класа на Абарт. Иначе аз лично съм за Мегана спортен,комфортен и надежден. Последното е лично проверено.
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Щом фиата прави времена с 1.1 секунди по-малко от реното, а на клипа такова нещо не се вижда дори реното го дърпа в началото, значи шофера на Фиата най-малкото е или смотан или нарочно не е използван пълния потенциал при старта.Общо взето подобни клипове са *** и в много случаи нагласени, за да се покаже колко едното е уж добро.От други клипове в нета се вижда, че всъшност фиата в класа си с тиунго и подобни е най-бърз. Та така и двете са готини.
  • #9
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мегана е с "лънч контрол"..човек срещу компютър!
  • #8
    10 rate up comment 6 rate down comment
    Жабета ( преди 7 години )
    Тоя френски кошер едвам се движи бее. Турбо мурбо лънчове, Фичо го чупи. *** рендака става за външен *** де, зимата кеф ти парно, лятото клима, а когато искаш мое си пускаш музика, режеш една дупка в пода и го паркираш върху септичната....
  • #7
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Ганчовец ( преди 7 години )
    Към Разбирачев:Не бъркай Меган ГТ с Меган РС. Доколкото знам Меган РС е все още този базиран на предното поколение на модела (Мк 3)
  • #6
    7 rate up comment 1 rate down comment
    v1per ( преди 7 години )
    Не оспорвам качествата на RS220 и RS Trophy, но предназначението в случая на Абарта и Меган ГТ е съвсем различно. А за удоволствието когато се карат да не говорим... Нормално е кола с лънч контрол да прави по-добър старт, ама цяло състезание? За всекидневно каране ествствено, че ще избера Меган-а, ако искам да я карам през свободното си време напр. на Калояново, разбира се ще взема Абарта!
  • #5
    9 rate up comment 8 rate down comment
    Разбирачев ( преди 7 години )
    За пореден път тез псевдо *** тестват кон с кокошка.Как така ще мерите коли от различни класове? И то топ версията на Фиат 500 със скопената версия на Меган ГТ.Ако ще тествате 500 то трябва да с с Клио РС 220 или заже с Туигто.Срещу първия Фиата няма никакви шансове и на четвърт и на цяла миля.А Меган ГТ 265?
  • #4
    10 rate up comment 17 rate down comment
    кво е туй ( преди 7 години )
    Абарта да не е направен за драг?Ако ги тестваха на писта рендака е по таван още на първия завой.