IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Skoda Octavia получи нов двигател

При модела дебютира мотор с 3 цилиндъра

Skoda Octavia получи нов двигател

Skoda оборудва семейството Octavia с нов двигател. Това е 3-цилиндров агрегат с обем 1,0 литъра и мощност 115 к.с.
Skoda Octavia получи нов двигател
Въртящият момент при мотора е 200 Нм, като той може да работи както с 6-степенна механична скоростна кутия, така и със 7-степенна роботизирана трансмисия. Лифтбекът Octavia с този двигател ускорява от 0 до 100 км/ч за 9,9 секунди (10 секунди при автоматика), а комбито за 10,1 секунди (10,2).

Представител на чешкия производител обяви, че новият агрегат е с 8% по-икономичен от стария мотор с 4 цилиндъра и 105 к.с., чието място заема в гамата на модела. Той ще се предлага за нива на оборудване Active, Ambition и Style, в които влиза още аеродинамичен пакет, снижено окачване и спойлер на багажника или покрива. В комбинация с гуми с ниско съпротивление на триене новият агрегат постига разход от 4,4 литра.

От Skoda добавят и още една новост при модела - системата Dynamic Chassis Control, представляваща адаптивно окачване с няколко режима. За Octavia ще бъде достъпен и специален антиалергичен филтър в климатика.

Снимка: Skoda
 

Тагове: skoda octavia
0 от 500
  • #13
    1 rate up comment 1 rate down comment
    karutsar ( преди 7 години )
    Ах колко много хора се оригват на тема двигатели , а всъщност не разбират нищо относно двигатели.Малък двигател голяма мощност винаги означава кратък живот но въпросният двигател.Забележете състезанията от формула-1 все известно е , че са едни от най-добрите сглобки на двигатели в света , преди бяха 2.5 атмосферни по 800к.с. и трудно изкарваха по 3-4 състезания.А състезанието е около 500км , сега са с турбини и 1.6 и пак с по 800к.с.и пак с такъв "умопомрачителен" пробег от около 2-3000 км.
  • #12
    9 rate up comment 0 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 7 години )
    Мотора няма да има проблем. Той е конструиран да работи с турбо. Турбото скъсява живота на един мотор само ако оригинално е без турбина. Да напомня, че с турбина мотора ще има голям въртящ момент и няма да се пържи на високи обороти. Аз карам кола с турбо, автоматик. При нормално каране никога не стига дори 3000 оборота. Червената зона й започва от 6700.
  • #11
    4 rate up comment 3 rate down comment
    zzz ( преди 7 години )
    Догодина двутактов, двуцилиндров :Р... Накъде отива света ...
  • #10
    12 rate up comment 2 rate down comment
    GTE ( преди 7 години )
    200 Nm въртящ момент под 3000 оборота и 115 коня не е в никакъв случай слад двигаъел за кола със собствено тегло 1200 кг. Единственият тънък момент е дали турбото ще изкара живоата на двигателя. А двигателя ще изкара спокойно 500К км.Казвам го, като се има пред вид, че предпочитам японки пред ВАГрупата.
  • #9
    17 rate up comment 0 rate down comment
    Жицата ( преди 7 години )
    А кой говори тук милионници? Двигателчето 100% щ еизкара едни нормални 300- 400k км. колкото ще го карат клиентите на Шкода. А този който си го вземе след това си е негов проблем. Толкова ли не се научихте че производителите си правят колите според нуждите на клиентите, а не на ползващите ги 3 и т.н. употреба.
  • #8
    8 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Форумната *** пак почна да ръси това, което най-малко има, а именно мозък.Натоварванията в едим малък турбиниран двигател са в пъти по-големи от тези в един разтоварен атмосферен двигател. Малкия двигател има не само по-големи натоварвания, но и всичката му карантия е по-малка и слаба. Всеки с поне малко обща култура знае за умора на метала и вътрешните напрежения, които се пораждат при претоварване. Не случайно няма и никога не е имало милионик автомобил с турбо. Чети, преди да дрънкаш!
  • #7
    13 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    PC, четеш ли? Кой е малък и слаб двигател, 1.0 tsi с 200Nm под 2000 оборота в минута? Какво тогава да кажем за Toyota 1.6 valvematic, 160Nm чак на 4400 об.мин или 1.8 valvematic, 180Nm/4000 об.мин? Кой на колко ще се пържи?
  • #6
    9 rate up comment 6 rate down comment
    до PC ( преди 7 години )
    Мина времето на огромните дефорсаци по 5 литра. Долния явно тогава е вземал книжка и още налива спирт в горивото зимата. А да - колите имат по 6+ предавки и не ползват въздушно охлаждане, точно както и телефоните не са вече с кабел. Специалисте ;)
  • #5
    6 rate up comment 8 rate down comment
    РС ( преди 7 години )
    Хахаха, първия Анонимен явно знае как да кара и ще ни сподели как се кара голяма и тежка кола с малък слаб двигател! Явно по някаква специална система се кара! Сподели моля те! Как например набираш и на колко оборота си при превключване на равно. На колко оборота ти работи двигателя при 140 км/ч на 6-та предавка? Да да ги видим тези неща специалисте! Кажи ни как караш, ако изобщо имаш книжка. Дори и да имаш по някаква случайност, трябваше да знаеш, че малкия мотор се пържи винаги!!!
  • #4
    8 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Ecoboost и Шкода нямат нищо общо, така или иначе тези Шкоди ще ги привикат до две години за актуализация на софтуера ;)