IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo

Спортният модел запазва досегашния мотор, но има други подобрения

Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo

Nissan представи върховата версия Nismo на обновената си суперкола GT-R. Премиерата на модела се състоя преди състезанието за издържливост „24 часа на Нюрбургринг”.
Обновеният Nissan GT-R получи версия Nismo
Новата модификация е получила уголемена решетка на радиатора, чийто V-образен силует помага за по-добро охлаждане на мотора. Освен това купето има модернизиран и усилен преден капак, различни брони и престилки от карбон. Според представител на Nissan това е автомобилът с най-добра притискателна сила в историята на серийните машини на марката.

Твърдостта на каросерията е увеличена с между 2 и 6%. Обновеният GT-R Nismo е получил по-твърди пружини, модернизирани адаптивни амортисьори Bilstein и усилени стабилизатори. Управляемостта на купето се е подобрила с около 2% в сравнение с предшественика на модела.

Двигателят на суперколата не е претърпял изменения. Nissan GT-R Nismo е оборудван с 3,8-литров туин-турбо V6, развиващ 600 к.с. и 652 Нм, които са достъпни в диапазона 3600-5600 об/мин. Агрегатът се съчетава с роботизирана скоростна кутия с 2 съединителя.

От компанията не съобщават динамичните характеристики на автомобила. Преди обновлението GT-R Nismo ускоряваше от 0 до 100 км/ч за 2,6 секунди и развиваше 320 км/ч, като успя да запише време от 7 минути и 8,68 секунди за една обиколка на „Северната дъга” на „Нюрбургринг”. В Nissan са сигурни, че новата версия ще успее да бие това постижение.

Снимки: Nissan
 

Тагове: nissan gt-r nismo
0 от 500
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Мдаа само, човек, който не е виждал GT-R може да го нарече четириместен. Тъй като аз съм се качвал в Нисана, мога най-отговорно да заявя, че задната седалка е бутафорна и там евентуално може да седне най-много хипофизно джудже. Задната седалка се използва като багажник, да оставиш чанта документи ей такива работи.
  • #18
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това за цялата немска нямала по-бърз автомобил от Нисан е много смешно. Особенно когато най-бързата кола на Нюрбургринг е немската Порше 918!! А като индустрия можем да добавим и втората след поршето с най-добро време на пистата Lamborghini Aventador SV., която като марка е италянска, но е собственост на немците.
  • #17
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Цялата германска автоиндустрия няма по-бърз автомобил от Нисан!
  • #16
    0 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    преди времето на вейрона 1001кс на Нюрбургринг го пишеше в fastestlaps, но го изтрихасега и на други места го има
  • #15
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Навсякъде го пишат че тежи 1890кг тоя вейрон с 1001кс.екстрите му кво толкова са по тежки от базовото?ГТР обаче закова кантара като от каталог.
  • #14
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    А намерих ти и клипчето от тестовете на списание ЕВО. Ей това където ти го разказах, го гледай след 3-тата минута. Засилиха ГТ-Р и като профуча край Вейрона, оня тръгва да го годи и за 20 секунди го настигна и задмина:https://***.youtube.com/watch?v=XwhUF4we5Bg
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Не съм виждал времето на Вейрона на Нюрбургринг, но съм гледал как един Нисан ГТ-Р го засиливхаха, засилваха и като вдигна огромна скорост, мина край един Вейрон, и като прелетя край Вейрона, оня тръгна от място да го годи, за няколко секунди Вейрона настигна и задмина ГТ-Р. Несравнимо е да ги сравняваш едното е много мощно животно, а за писта незнам ринга е пъста с много завои,не напразно наричан зеления ад, Вейрона не може да разгърне потенциала си.Трудно спира освен спирачки му помага и крило
  • #12
    2 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    на това отгоре ускорението и топспийда на Вейрона са доста по добри от на ГТР-аАко говорим екстериора Вейрона си изглежда в пъти по добре от на тухлата ГТРЯсно е че и интериора е излишно да коментираме
  • #11
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    има си клипчета в youtube където тестовете показват 3,6сек до 100км/ч за ГТР с 550кс.не се знае това време 2,7сек където го пише по каталозите кой и как го е постигнал.Аз питах как става ГТР-а с 480кс за 90к евро и 17см по-висок от Вейрона с 1001кс само 150кг по-тежък и струващ над 1 милион евро да ИМАТ ЕДНАКВИ ВРЕМЕНА НА НЮРБУРГРИНГ?Вейрона е една от най добрите супер коли и никъде не пише че се води за колекционерски експонат.
  • #10
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Аз не знам дали има време като на Бугати, ама ГТ-Р с ускорение от 0-100км. за 2,7 сек. като застана до ОГРОМНОТО тежко комби на А6 което е с ускорение от 0-100 за 3,9 сек. след драга се чудехме дали от Ауди лъжат, че ускорението им е 3,9 сек. а реално да е 2,7 сек. или от Нисан лъжат, че ускорението на ГТ-Р е 2,7 а реално да е 3,9 сек. По вероятно е второто- Така, че Нисан могат да си пишат много неща, но все ги хващат, я за разхода я за ускорение. Иначе спор няма за цена-спорт ГТ-Р няма аналог.