IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Honda Accord - 212 к.с. и разход 4,9 л/100 км

Новата модификация е хибридна

Honda Accord - 212 к.с. и разход 4,9 л/100 км

През миналата година Honda обнови семейството Accord, но в него не попадна хибридна модификация. Сега японската компания поправи този пропуск и показа версията Accord Hybrid 2017.
Обновената Honda Accord Hybrid харчи 4,9 л/100 км
Като дизайн и допълнителни функции хибридният вариант не се отличава от тези с двигател с вътрешно горене. Той обаче е оборудван със силов агрегат от следващото поколение, чиято ефективност превъзхожда този на модела преди фейслифта.
Обновената Honda Accord Hybrid харчи 4,9 л/100 км
В основата на агрегата е 2,0-литров бензинов двигател с 4 цилиндъра, работещ по цикъла на Аткинсън, който е комбиниран с електромотор. Общата мощност на системата е 212 к.с., като водачът на автомобила има на разположение три режима на управление.

Първият е само на електричество, но при него пробегът е доста скромен, а скоростта – ниска. В режим Hybrid Drive двигателят с вътрешно горене се включва, но работи само като източник на енергия за електромотора. При преминаване към Engine Drive действат и двата мотора.
Обновената Honda Accord Hybrid харчи 4,9 л/100 км
Според представител на Honda разходът на гориво е 4,9 л/100 км, като по този показател Accord Hybrid 2017 превъзхожда основните си конкуренти на пазара - Ford Fusion Hybrid и Toyota Camry Hybrid.
Обновената Honda Accord Hybrid харчи 4,9 л/100 км
Продажбите на хибридната модификация ще стартират през месец май, като в компанията се надяват те да достигнат обем от 28 000 бройки на година. В Honda също така предвиждат да пуснат и хибрид с възможност за презареждане от ел. мрежата, но той ще бъде предлаган като различен модел, а не като Accord.

Снимки: Honda

Тагове: honda accord
0 от 500
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 7 години )
    Е не съм видял, че е по американския цикъл колега, в такъв случай си прав. Но и двамата знаем кой от двата хибрида ще издържи в дългосрочен план и няма да създава проблеми
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 7 години )
    Тия 4.2/100 за IS300h са по европейския цикъл, докато 4.9/100 за Акорда са по американския, който е далеч по-реалистичен. В реалността Акорда би бил по-икономичен.
  • #7
    3 rate up comment 0 rate down comment
    GP ( преди 7 години )
    И все пак не може да постигне 4,2л/100км и 100гр/км CO2 като LExus IS 300h, който разполага с 223к.с.
  • #6
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Това е истински модерен автомобил, а не тракащите немски кашони.
  • #5
    4 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 7 години )
    Moderni avtomobilni tehnologii nepoznati i nepostijimi za germanskite kopirova4i,te sa o6te v kamennata,toest dizelovata era, i dori tam se pro4uha s izmamite si,ni6to 4e sa okolo 30 godini sled iaponskite avtomobilni injeneri.
  • #4
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Емо ( преди 7 години )
    Пълен *** без да вземем предвид че лъжат яко характеристиката.
  • #3
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 7 години )
    Разхода зависи от скоростта и малко от пътната настилка, метеорологичните условия, климатика. ако не караш агресивно с 90км/ч ще ти е разхода 4,9л/100км
  • #2
    5 rate up comment 0 rate down comment
    dddd ( преди 7 години )
    интересен разход както и на всички останали хибридни коли , този разход 4,9 на 100 означава ли че мога да измина 1000 километра без да спирам с 49 литра гориво ?
  • #1
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Tozi ( преди 7 години )
    новата има 16 електрически кончета повече от АС моторите спрямо версията от 2014 и 2015г.всичките задвижвания са на предната ос.от ДВГ-то са 156кс май.хонда използва литиеви батерии за разлика от тойота и затова акорда е по скъп с 4-5000$.