IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Двата автомобила имат аналогична мощност от 1500 к.с.

Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron

Koenigsegg представи на автосалона в Женева серийната версия на хибридния суперавтомобил Regera, чийто основен конкурент на пазара ще бъде показаният преди само ден Bugatti Chiron.
Koenigsegg Regera излиза срещу Bugatti Chiron
Regera дебютира като концептуален модел преди точно година на швейцарското изложение. За този период колата е получила повече от 3000 промени и нововъведения, разкриха по време на премиерата.

Серийният Koenigsegg Regera е оборудван с 5,0-литров туин-турбо двигател V8, развиващ 1100 к.с. и 1280 Нм. Той е подпомаган от 3 електрически мотора – два на задната ос и един на предната. Общата мощност на системата е 1500 к.с, а максималният въртящ момент достига 2000 Нм.

Електромоторите се захранват от 800-волтов блок с батерии, в които са използвани технологии от Формула1. Те тежат едва 90 кг, докато при концептуалната версия на модела теглото им бе 115 кг. Като цяло автомобилът е отслабнал от 1628 на 1590 кг.

Освен това Regera е получила иновационна едностепенна трансмисия Koenigsegg Direct Drive (KDD), разработена специално за хиперколата. Шведите твърдят, че загубите на енергия при KDD са с 50% по-малки от тези при стандартните скоростни кутии и при вариаторните трансмисии.

Серийният Koenigsegg Regera ускорява от 0 до 100 км/ч за 2,8 секунди, а до 200 км/ч – за 6,6 секунди. Скоростта от 300 км/ч се достига за 10,9 секунди. За движение с 400 км/ч колата се нуждае от 20 секунди. Максималната скорост на автомобила обаче засега не се съобщава.

В интериора на хиперколата са поставени седалки с електрическо регулиране, мултимедиен комплекс с Apple CarPlay, достъп до Wi-Fi и система за безкабелно зареждане на смартфони.

Първите бройки от Koenigsegg Regera ще бъдат готови до края на следващата година. Предвижда се от хиперколата да бъдат произведени общо 80 единици, като според слуховете всяка една ще струва 2,1 млн. евро. Това е с 300 000 евро по-малко от цената на основния конкурент – новото Bugatti Chiron.

Снимки: Koenigsegg

Тагове: koenigsegg agera
0 от 500
  • #24
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Обърках. Заряда на батерията е по-скоро за 30км при 80-90км/ч.
  • #23
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    За батерията не се притеснявайте защото тя има заряд за 50км при 100км/ч и се зарежда при всяко натискане на спирачката.Тия са магьосници щом са направили толкова мощен и лек хибриден автомобил с толкова голяма батерия и 3 електромотора.Само тия електромотори на YASA не ми харесват, но ползват тях заради ниското тегло и ненужността от предавателна кутия.
  • #22
    1 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    колата има 3 електромотра - 1 свързан директно на коляновия вал(използван и за стартер) и по 1 на всяка задна гума.Няма никакво задвижване на предните гуми и затова ускорението до 100км/ч е по бавно.Да не забравяме че това не е ежедневна кола, че да е от значение интериора.Като тръгне да се състезава собственик на Чирон ще му е удобно на *** с по хубавия интериор, но ще се побърка че по евтина кола го се подиграва с него.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Автор ( преди 8 години )
    Показаната само преди ден ахахахах преди 8 дена я показаха, сигурно Ви е бавен нета и по 8 дена зарежда страница за да и копирате снимките и да я преведете
  • #20
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Веско ( преди 8 години )
    А за какво се използва?
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Някой може ли да ми обясни как точно тази кутия доста ми е интерсно. Тази предавка една ли или по скоро като вариаторна кутия. Ако има някой информация ще е интересно да я сподели.
  • #18
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Пор Сикишар ( преди 8 години )
    turbo съгласен с критиката за кръга . Не поясних че става въпрос за почти всички предишни модели . Мен поне , това ме дразнеше преди . "Анонимен" и аз съм го гледал този филм за "Бугатито" крилото . Цялата задна част (зад двигателя) е проектирана спрямо този подвижно крило . Гледай някой път някой филм и за "Кьонинг" . Примерно за "жиците" в колата се намира няк'ва фирма - влакната който произвежда са в пъти с по ниско съпротивление . Сгряваш ! и т'ва е за "жиците" .
  • #17
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Реге(не)рата кърти със забитите болтове в интериора! И отвън също не впечатлява освен с гейския си изглед, а колкото до твърдението за най-технологична кола по-смешен виц не съм чувал! Само антикрилото на Бугатито, което реагира с мили секунди на всяка промяна на скоростта е с пъти по технолигично от цялото Кьони! Гледайте док. филм по Дискавъри за направата на Бугати и ще видите, че тази кола е дошла от бъдещети и няма да бъде надмината по технологии и след 20 години!
  • #16
    8 rate up comment 7 rate down comment
    turbo ( преди 8 години )
    Абе,специалисти какъв кръг има в интериора на Регера??Кьонигсег правят най-технологичите коли на тая планета!Погледнете колко патента държат и тогава се изказвайте неподготвени..Ще го сравнявате с оня ***...
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Той е подпомаган от 3 електрически мотора два на задната ос и един на предната."Пак сте писали пълни глупости другари ***.... ел мотор на предната ос НЯМА !!!! 3-тия ел мотор не се намира там... ха да видим къде найстина се намира...