IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

BMW се похвали с топ версия на 7-Series

Модификацията M760Li xDrive V12 Excellence комбинира спорт и лукс

BMW се похвали с топ версия на 7-Series

BMW анонсира излизането на върховата версия на новото поколение на флагмана си 7-Series. Това е модификацията BMW M760Li xDrive V12 Excellence.
BMW се похвали с топ версия на 7-Series
Луксозният седан с добавка М към името си е получил допълнителен аеродинамичен пакет, спортна изпускателна система, двойни ауспуси Cerium Grey и спирачни механизми M Sport със сини апарати. Автомобилът е качен на 20-цолови джанти, създадени специално за него.

В салона са поставени седалки с електрическо регулиране и тапицерия с кожа Nappa. Налице са още допълнителни гланцирани дървени елементи, както и облицовка на тавана с черна Alcantara, позната от М-колите на BMW.

Задвижването на модификацията BMW M760Li xDrive V12 Excellence е поверено на 12-цилиндров бензинов двигател с технология M Performance TwinPower Turbo с два mono-scroll турбокомпресора, система за директно впръскване на горивото и променливи фази на газоразпределието.

Обемът на мотора е 6592 куб. см., като мощността му достига 600 к.с. при 5500 об/мин. Максималният въртящ момент от 800 Нм е достъпен при едва 1500 об/мин. Комбинацията с 8-степенна трансмисия Steptronic Sport с настройки M Performance позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди.

Максималната скорост от 250 км/час е ограничена по електронен път, но при добавяне на пакет M Driver’s тя достига 305 км/ч. Обявеният от BMW смесен разход на гориво е 12,6 л/100 км.

Снимки: BMW
 

Тагове: bmw 7-series
0 от 500
  • #40
    3 rate up comment 3 rate down comment
    zmei ( преди 8 години )
    Тия бумери с новата седмица доста се ***. Явно в това поколение ще бъде най-грозната отвътре и отвън лимозина в сегмента.
  • #39
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Аз ( преди 8 години )
    Ако не са и повече години.
  • #38
    7 rate up comment 6 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    Заслужава си да се похвалят :) Всички останали конглокенти в класа си губят смисъла поне за година. Всички.
  • #37
    13 rate up comment 0 rate down comment
    Май не е хубава ( преди 8 години )
    Не я карат много...
  • #36
    4 rate up comment 6 rate down comment
    Пора ( преди 8 години )
    primorackлично аз не съм фен на турбините - предпочитам атмосферните двигатели - оттам съм и голям фен на огромните американски автомобили с голям литраж и много коне - турбините създават много проблеми но за жалост всички нови коли са с поне по две турбини...обожавам звука на огромен атмосферен двигател с качествена генерация - тогава не ми трябва музика в колата...
  • #35
    5 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    primorackДа прав са за баланса - вярно работят идеално и двигателя е безшумен и почти няма вибрации (затова от 8 години карам само V12-ки). Но от личен опит ти казвам че коли от едни поколения (едни години) V12-ките са по-пъргави от V8-ците (и винаги по-луксозни и с повече екстри) - като в случая говорим за лимузини - при спортните коли е съвсем различно...
  • #34
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Чудуден ( преди 8 години )
    "BMW се похвали с топ версия на 7-Series" - най-накрая от БМВ са събрали пари да си купят 7-цата с всички екстри :)
  • #33
    14 rate up comment 3 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    Имаме 6 литров двигател.Ако е V12 цилиндрите ще са 500cc, при V8 750cc.Това означава ще при V8 цилиндъра ще е по-голям. Като е по-голям ще ни трябват по-големи и тежки клапани, което пък означава,че достига по-ниски максимални обороти от еквивалентен V12.Всеки цилиндър се възпламенява на двa цикъла-> V8-4 възпламенявания за цикъл; v12-6 възпламенявания за цикъл.В допълнение 6 цилиндъра подредени в ред имат идеален баланс. За това такива двг се слагат в луксозни коли, защото имат по-гладка работа
  • #32
    11 rate up comment 2 rate down comment
    primorack ( преди 8 години )
    ПораНе съм някакво компетентно лице, но бая съм гледал и чел. Повече цилиндри не означаво винаги повече мощност, пък и по-мощен да е не означава, че ще е по-пъргав. V12 моторите са по-тежки и по-големи, а от точно тази тежест около предния мост зависи до голяма степен баланса на автомобила. V8 двигателите са по прости по-малко движещи се части от там са по-подходящи при турбиниране, което вдига много адекватността на автомобила като цяло.
  • #31
    12 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    БМВ- най дсилни в сегмента на 3-та серия, Ауди в сегмента на А6, Мерцедес при S-класата. САмо че новия модел на Е-клас със сигурност ще бие А6 и незнам каква трябва да е новата А6, че да бие поне в дизайн и интериор Е-класата. Ако Мерцедес прокарат същата линия и при С-клас и я направят умалена ЕС-класа и тройката на БМВ ще се огъне пред нея.