IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari FF смени името си и стана по-мощно

Суперколата с 4 места вече ще се казва GTC4 Lusso

Ferrari FF смени името си и стана по-мощно

Ferrari представи суперкола с 4 места под името GTC4 Lusso. Тя заменя досегашното FF, като ще бъде представена официално пред публика на автосалона в Женева през март.
Ferrari FF смени името си и стана по-мощно
Името на новия автомобил представлява комбинация от названията на няколко класически модела на Ferrari -  330 GTC, 330 GT и 250 GT Berlinetta Lusso. Всички те са били сред любимите машини на Енцо Ферари, а четворката в названието показва, че GTC4 Lusso разполага със система за задвижване на четирите колела.

Машината е оборудвана с модернизиран 6,3-литров V12 атмосферен двигател, чиято мощност е увеличена от 660 на 680 к.с. Максималният въртящ момент при мотора достига 697 Нм при 5750 об/мин. 80% от тягата на агрегата е достъпна още при 1750 об/мин.

Суперколата предлага ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,4 секунди, което е с 0,3 секунди по-бързо от сегашното Ferrari FF. Максималната скорост си остава същата – 335 км/ч. Теглото на GTC4 Lusso е 1790 кг., като разпределено между двете оси в съотношение 47:53 в полза на задната.

Моделът е получил още шаси с четири завиващи колела и система за контрола на страничното приплъзване – Slip Side Control. Тя работи в комбинация с електронния диференциал и активните амортисьори, като автоматично регулира тяхната дейност. Технологията позволява да се подобри управляемостта на автомобила при движение по заледена или мокра настилка.

Машината разполага и с нов мултимедиен интерфейс с 10,25-инчов сензорен дисплей и поддържа на интерфейса Apple CarPlay. Наличен е и нов волан, от който може да бъдат променяни режимите на работа на електронните системи.

Показанията от приборите са дублирани на втори дисплей, разположен пред мястото на предния пътник. Това е първият модел на Ferrari, който измерва и показва сведения за динамичните натоварвания на двигателя на машината.

Снимки: Ferrari
 

0 от 500
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    FF ( преди 8 години )
    Новото име е доста тъпо. Старото беше супер.
  • #9
    1 rate up comment 0 rate down comment
    От Васил до Куко ( преди 8 години )
    Забелязвам че някой се опитва да изпъкне с интелект . Ауто Комеди престанете да триете коментари !!!
  • #8
    1 rate up comment 1 rate down comment
    коко ( преди 8 години )
    Само дето R8 е на базата на Ламбо....Наблюдавам сериозен ефект на Дънинг-Крюгер при вас!
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Васил ( преди 8 години )
    И един поздрав от фена ! Не ме интересува дали е италианско или немско .https://***.youtube.com/watch?v=gY_KfbGjkL0
  • #6
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Васил ( преди 8 години )
    За за минусите на моя коментар разбирам - има фенове на ит. коли . Но за плюсовете на 3-ти коментар , браво и простотията вирее яко . Иначе 1-вата кола ми беше 12 годишна Вектра . Практичен избор ;) И на Волво парите са му китайски . И по добре .И спазвайте добрия тон колкото и големи "кратуни" да сме , господа "капацитети" . И за всички не разбрали ,ФЕРАРИ го продадоха защото , друго за продаване НЯМА . На форумните палячовци , то и ЛАМБО е италианско , ама нали малко R8 , ...
  • #5
    2 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Каква хубава дупара на RX8
  • #4
    6 rate up comment 4 rate down comment
    до кадъч ( преди 8 години )
    Ами всъщност 30% от Даймлер са в ръцете на немци. Други 30% са в ръцете на европейски фирми (не немски), 6% са в ръцете на Кувейт, 23% са на американски фирми и прочие. Има и държавно участие! При Вагените също.
  • #3
    14 rate up comment 9 rate down comment
    кадъч ( преди 8 години )
    Кое му е китайското на Волвото бе отворко? Акционерите ли? Да не мислиш, че на БМВ и Мерцедес са германци. Волвотата както винаги си се правят в Швеция от шведска работна ръка с шведски части и новите волвота S60, XC60, XC90, S90 и.т.н чупят всякакви рекорди за сигурност. От както се дръпнаха от Форд си стъпиха здраво на краката и в момента с просто око се вижда къде са. От европейските марки единствено Волво останаха читави...
  • #2
    4 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Скучно някак.....
  • #1
    8 rate up comment 14 rate down comment
    Васил ( преди 8 години )
    Единственото останало от Италянската автомобилна индустрия . И недейте ме разбирайте погрешно . Карал съм Фиат Браво за времето си беше уникална машина и на светлинни години от конглокента му голф 3 .Не бяха и толкова чупени пък и цените на частите бяха поносими . Алфите са чупени , обаче ме радва с какъв кеф говорят за марката феновите им . Та жалко , след шведите (без SAAB и с китайски Volvo) италянците ще са следващите които ще карат тяхни марки само че произвеждани от индийци китайци турци ил