IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen е готова с ново семейство двигатели

Бензиновите и дизелови турбо мотори са с обем 1,5 литра

Volkswagen е готова с ново семейство двигатели

Volkswagen е готова с ново семейство двигатели, които съвсем скоро ще се появят при вече съществуващите модели на марките, влизащи в концерна. Това съобщава изданието Auto Express.
Volkswagen е готов с ново семейство двигатели
Снимка: Ройтерс

Моторите са с 4 цилиндъра и работен обем от 1,5 литра, като покриват новите екологични изисквания, които ще влязат в сила в страните от ЕС в началото на 2020 г., сочи информацията.

Новият бензинов агрегат ще замени досегашния 1,4-литров TSI, който се използва на Volkswagen Golf, Audi A3 и Skoda Octavia. Двигателят ще дебютира при фейслифта на Golf, който ще се появи до края на годината.

Новият турбо дизел пък ще заеме мястото на сегашния двигател с обем 1,6 литра. Той ще се появи първо на обновеното Audi A3 през 2017 г., като засега не се предвижда да се поставя на VW Golf.

Освен нов 1,5-литров бензинов мотор при фейслифта на Golf ще дебютира и 1,0-литров агрегат, развиващ 115 к.с. Той ще заеме мястото на сегашния 1,2 TSI.

Става ясно още, че новите мотори имат сходна конструкция с настоящите, което ще улесни поставянето им в актуалните модели на концерна. Към момента обаче липсва информация за конкретни технически характеристики на новите агрегати.
 

Тагове: volkswagen
0 от 500
  • #23
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Готови са с новите двигатели - да се чете, готови са с новия манипулиращ софтуер
  • #22
    4 rate up comment 5 rate down comment
    Anon ( преди 8 години )
    Купи си канцероген бре..това пушим хахаха..а не като Дошко,като джитка с японеца и отзад теменужки ..няма ефект, требе Ваг-сажда да е ,Хонда-сажда нема ефект..хахаха
  • #21
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    не се е*авам - сериозно ти казвам!!!
  • #20
    3 rate up comment 2 rate down comment
    do tapaga ( преди 8 години )
    пич - искам и аз от тва дето си го пушил!
  • #19
    2 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    Проблема е от софта та до изпускателната система. Със софта могат да редуцират нещата, но до някъде
  • #18
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Anon ( преди 8 години )
    Хахаха, нали,вервай си кой какво знае се вижда..евала натехническата ти грамотност,къртиш.*** то така е фешъна с акъла не пасва.Сядай на чина при Дошко и налягайте физиката ей,че Ви куца яко.
  • #17
    3 rate up comment 1 rate down comment
    do tapaga ( преди 8 години )
    tapag! ад-блу-то дето мерцедес го ползват какво общо има с инжекторите на бош бе???кво ли ти говора - ти на 100% не знаеш кво е ад-блу
  • #16
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Anon ( преди 8 години )
    Тапаг си ти,дори двоен хахах..параноика с раздвоение на личността е само един ..Да тя изпускателната система няма нищо общо с горивната хахха кой колко разбира се види ;).Да не би тук само дошко да има резервирано спам място..я я ,..
  • #15
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    и спри да викаш на всеки дошо че яко се паранояса
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    do dolnia ( преди 8 години )
    tapag! при дизеляците на ваг не е измамата в двигателя или в впръскването на бош, а в изпускателната система - ама кво ли разбираш ти от коли