IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Tata показа новия си кросовър

Серийният Hexa се задвижва от 2,2-литров турбодизел

Tata показа новия си кросовър

Индийската компания Tata представи на автосалона в Ню Делхи новия си кросовър с името Hexa. В неговата основа е едноименният концепт, показан на автосалона в Женева преди година.
Tata показа новия си кросовър
Всъдеходът е изграден на модернизираната платформа, която индийският производител използва и за другия си кросовър – Aria. Дължината на Hexa е 4764 мм, широчината – 1895 мм, а височината – 1780 мм. Разстоянието между двете оси достига 2850 мм.
Tata показа новия си кросовър
Задвижването на модела е поверено на 2,2-литров турбодизел, развиващ 154 к.с. и 400 Нм въртящ момент. Клиентът ще може да избира между 6-степенна механична скоростна кутия и автомат със същия брой предавки. За автомобила е достъпна и система с 4 режима за работа на агрегата - Automatic, Comfort, Dynamic и всъдеходен Rough Road.
Tata показа новия си кросовър
В оборудването на кросовъра са включени светодиодни светлини, мултимедийна система Harman с 5-инчов дисплей, електрическо регулиране на седалката на шофьора в 8 позиции, аудиосистема JBL с 10 тонколони и специална система за настройка на осветлението в салона, която е достъпна в 8 различни цвята.
Tata показа новия си кросовър
Продажбите на Tata Nexia стартират в Индия в началото на април. Началната цена на модела е 19 200 щатски долара, а версията с най-високо оборудване ще струва 26 611 долара. Като главни конкуренти производителят е посочил Mahindra SsangYong Rexton, Chevrolet Captiva и Hyundai Santa Fe.

Снимки: Tata Motors

Тагове: tata hexa
0 от 500
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Ime ( преди 8 години )
    Хехе много си изостанал. Тата правят коли от десетилетия. Това, че си хлапак с елементарни познания е друга тема.Иначе Тата не бих си взел. Колкото и да ги рекламират качеството им е доста ниско.fsb нормално. Все едно да идеш в Италия и да не видиш Фиат...
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    fsb ( преди 8 години )
    от месец съм в индия и тук половината камиони и автомобили са тата - много са силни, не ги подценявайте. Освен това тата притежават и много други фирми във всякакви сфери - от ИТ фо бонбони. Хората ги обичат, защото са социално отговорни, всеки иска да работи за тях.
  • #9
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Bakalov ( преди 8 години )
    Ти ако на "вчера" му викаш 1948-***, значи нищо не знаеш! През 1948-*** са започнали с лицензно производство на Jeep Willis. Имат 5 завода и 40 000 работници. Вярно - качеството не е като европейско или японско, но имат опит и не са за подценяване чак толкова. А и цената е супер. Аман от предразсъдъци!
  • #8
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Хехе ( преди 8 години )
    Тия от вчера почнаха да правяъ коли и веднага изпревариха германците!
  • #7
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Нищо и няма на колицата, супер си е...RRE SOO, няма ли да вземеш отношение :))) ?
  • #6
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Тва е CAD изображение. Ако и наистина изглежда така, бих се пречупил за нов джип. Само тия 150 коня ме притесняват. 200 му лягат перфе
  • #5
    1 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Продажбите на Tata Nexia стартират в Индия в началото на април. "Ся HEXA ли е или е NEXIA????
  • #4
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Bravo! ( преди 8 години )
    Ако и тук цената му е 30-35 хил. лева, взимам 2 за фирмата ;)
  • #3
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Това ако има такава цена и в Европа ще избие пазара. В крайна сметка ще подбие продажбите на Великата стена и подобни "навлизащи" марки.Изглежда много добре, явно методично, но с мисъл се развиват от тата.
  • #2
    17 rate up comment 7 rate down comment
    The N-Man ( преди 8 години )
    Хм, много прилично изглежда. Нищо натрапващо в дизайна, сдържан и чист.