IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Bugatti показа наследника на Veyron

Chiron ще има 1500 к.с., излиза догодина

Bugatti показа наследника на Veyron

Bugatti официално потвърди новия си проект
Bugatti потвърди пускането на наследник на хиперколата Veyron, разпространявайки кадър от изпитателните тестове на новия си модел -  Chiron.

От снимката става ясно, че бъдещия суперавтомобил ще разполага с познатата предна решетка, наподобяваща формата на подкова. Като цяло дизайнът ще бъде сходен с този на Veyron, като ще се появят LED фарове и DRL мигачи.

Наскоро направена шпионска снимка на модела разкри и задната част на Bugatti Chiron, която бе оборудвана с 4 централно монтирани ауспуси, дифузьор и двойни стопове.

Серийният Chiron ще разполага с 8-литров 16-цилиндров двигател, който се очаква да генерира 1500 к.с. и 1500 Нм, което трябва да позволи максимална скорост от около 450 км/ч и ускорение от 0 до 100 км/ч за малко повече от 2 секунди.

Новият Bugatti Chiron ще бъде официално представен на автомобилното изложение в Женева през март 2016.

Тагове: bugatti chiron
0 от 500
  • #25
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ВЕйрон е бутиков автомобил. Той не се прави за печалби а да демонстрира техологии. Едва ли някой с голф си мисли че като си е купил Голф се е докоснал до Вейрон. Съвсем различно нещо е да имаш картина на Пикасо и снимка на картина на Пикасо. Фолксваген демонстрират инжинерни свръх технологии с Вейрон, които ги няма в конвенционалните автомобили на ФВ. Нещо като Полото във ВРС, болидите на Мерцедес във Ф-1. Това е реклама на марката а не ширпотреба за всеки.
  • #24
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    в този автомобил,както и във ваероон общото с другите коли е, че е на 4 колела и се кара по земята !дотук с приликите !всичко останало е взето директно от аеронафтиката и космическата индустрия ! само гумите на това чудо струват колкот нов автомобил среден клас - само гумите !И това за разлика от неговите "убийци" има климатроник, страхотно аудиуредна, върхов лускозен салон и прочие и прочие..в 'убийците" му има само седалка кормило и *** - с една дума - картинг !прилики - няма !
  • #23
    4 rate up comment 10 rate down comment
    ;) ( преди 8 години )
    Има и други хора с дълбоки джобове, които карат ширпотреба. Тези коли са предназначени за хора, които има ниска самооценка и компенсират с мега показност. Просто мнение наложило се в обществото. Пък да караш трошлив Голф и да хвалиш колко як бил бате Вейро си е чиста проба слугинаж ;)
  • #22
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Възможно е и да е струвала над милиард. В пресата се въртят цифри от рода на: ФВ губат от вейрон 1,7 млрд. но това, при условие че ФВ губят 4,6 млн. евро от всяка кола. Не знам как са правени калкулациите.
  • #21
    4 rate up comment 8 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    В същност разработката на Вейрон минава доста над 1 милиярд евро, но ти знаеш явно повече :)
  • #20
    10 rate up comment 1 rate down comment
    :) ( преди 8 години )
    По скоро играчки за хора с дълбоки джобове!!!И не разбирам къде е връзката с комплексарщината в случая......По скоро коментари като твоите, водят до мисълта че пишещите ги може би имат някакви комплекси!
  • #19
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Разработката на една "суперкола" е доста по-евтино от разработката на един масов модел. Разработката на вейрон струваше 600 млн. евро, а разработката на голф например с лекота минава 1 млрд. и може да достигне дори няколко милиарда. Нормално е да е така - от едното се продават 400 бр, а от другото - стотици хиляди. Суперкарите са за реклама, а масовите - за печалба.
  • #18
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Дебел мазен немец ( преди 8 години )
    Този дано може да завива. Смешните вурстове само с максималната скорост могат да се хвалят след като толупа им вейрон му пръскат шундрата на всяка писта. Дори при ускорение от 0 до 300км/ч немската наденица яде бой от почти всички други хипер коли. И не се надявайте новия толуп да е по-лек след като ползва същия двигател с тегло от над 450кг(без всички 10 радиатора).
  • #17
    6 rate up comment 11 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И 15 000 коня да има - кво? Прави те по-готин, по-силен, по-какво? Играчки за комплексари. *** така е, като не могат да чук*т си купуват лъскави играчки за успокоение на егото ;)
  • #16
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Мисля си.. Тесла изкара 700+ коня от ел.двигател с размера на диня с технология на 150 години. Цялата тази технология на двигателя на тази кола някакси губи смисъл при положение, че тези 1500 коня могат да се изкарат от малко по як. ел двигател. Предполагам виждаме последните модели на коли от този тип. Следващото Бугати ако е електрическо сигурно ще бъде с над 3000 коня.