IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

При някои от засегнатите автомобили ще се наложи и промяна в оборудването

Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем

Концернът Volkswagen уведоми Агенцията по защита на околната среда на САЩ (ЕPA) какви промени трябва да бъдат направени по автомобилите, оборудвани с дизеловите двигатели EA189, за да може техните нива на вредни емисии NOx да бъдат приведени в съответствие с нормите.
Volkswagen разкри как ще се справи с дизеловия проблем
Снимка: Ройтерс

Германският производител е готов с две решения, които ще бъдат прилагани за различните версии на мотора. При някои от тях ще се наложи не само препрограмиране на софтуера, но и преработка на оборудването на самия автомобил.

Моделите с двигател EA189 използват два вида системи за пречистване на отработените газове. Повечето машини, произведени през периода 2009-2014 г, са оборудвани с катализатор lean NOx traps, който става задължителен от 2012 г. При тази версия преработката на системата ще отнеме повече време, твърдят от Volkswagen. С нея са оборудвани всички мотори с обем 1,6 литра.

По-големият - 2,0-литров агрегат, използва по-сложна технология. В този случай изгорелите газове се сместват с разтвор от карбамид, който снижава нивата на вредните емисии.

И в двата случая ще се наложи препрограмиране на софтуера, но при част от автомобилите ще се наложат и промени в самото оборудване. Експерти са на мнение, че не е ясно дали намесата няма да окаже негативно влияние върху мощността на двигателите и техния разход на гориво.

Както е известно, Volkswagen AG трябва да преработи 11 млн. автомобила от марките Volkswagen, Audi, Skoda и Seat. в цял свят. Сервизните акции в някои държави вече стартираха.

Тагове: volkswagen group
0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Who Cares ( преди 8 години )
    Shte... razdavaiki milionni bonusi na tiia deto triabvashe da sa v zatvora...
  • #38
    12 rate up comment 1 rate down comment
    до Е там е разликата ( преди 8 години )
    малИИИИ със сълзи се смея :)))) "Средства,познания за автомобилите,интерес към спорта,към жените и т.н." ти сериозно ли се правиш на голямото добро утро? Познания за колите и кара на ваг кенефите..... хахаххахахаахахахах не мога просто повече...
  • #37
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    Кое е по-добре бе? Оценката на отровите които ВАГ са изходили в щатите с 480 000-те си продажби е към 106 смъртни случая. За Европа дето са 11 милиона не ми се мисли.. И това без да броим легално замърсяващите им канцерогенните с Евро4 и преди това. Вагонетките са за затвора всичките.
  • #36
    3 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ЕЕееееее големи сте умници. Но май е по добре от това да ти гръмне еърбег в лицето,или да ти блокира газта при ускорение.....
  • #35
    12 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Пхахаха и сега хората, като им се влошат динамичните параметри и разхода и ще имат право да осъдят VW и да ги накарат да си изкупят колите, защото са подвели своите клиенти на практика. Продали са им автомобили с еди колко си коне и еди какви си данамични и екологични параметри, а в един момент се оказва, че това което си купил няма нищо общо с автомобила, който са ти дали.Аз ако бях на мястото на клиентите на ВАГ, щях да ги съдя до дупка. Баси лъжците. Ама иначе се смеехте, като ви говорехме?
  • #34
    16 rate up comment 6 rate down comment
    Швабен зи каскен ( преди 8 години )
    "Не разбрахте ли че всичко в тоя свят е пари, и никои не го грее за емисиите а да прилапа едни пари и на разни такива мушмуроци да хвърли прах в очите."Абе вагонетко, как така Тойота хем по-голяма печалба от ВАГ имат, хем наложиха чистите хибриди, хем сега ще наложат водородните горивни клетки. Как ли става тая работа? И вурстовете не знаят. Ами с труд и постоянство, не с лъжи и пропагандни партенки "ние сме измислили това, ние сме измислили онова".
  • #33
    14 rate up comment 9 rate down comment
    хиндустанец ( преди 8 години )
    Защото по-*** коли от вагинските няма на тоя свят. Дори индийските четириколки за по 2 иляди са по добри. ;)
  • #32
    12 rate up comment 3 rate down comment
    „TDI clean diesel“ ( преди 8 години )
    Има КИТове батерии за Приус с всякакъв възможен капацитет, които можеш да си ги купуш и да ги сложиш като допълнителни или основни и да превърнеш колата в Плъгин хибрид с доста голама автономия на придвижване с електричество. До 100 км. само на електричество има кит и не струва много. Монтират се такива и на второто поколение. В мрежата има доста фирми, които го правят и не е толкова скъпо, както някой си мислят. Вярно, че не е като канцерогенната немска технология с дизелите, но пак бива.
  • #31
    13 rate up comment 4 rate down comment
    „TDI clean diesel“ ( преди 8 години )
    Battery жизнен цикъл [редактиране]Тъй като Prius достигна десет години да бъдат на разположение на пазара в САЩ, през февруари 2011 г. Consumer Reports решиха да погледнете на живота на батерията Prius и цената да го замени. Списанието тествани от 2002 Toyota Prius с над 200 000 мили на нея, и се сравнява резултатите на почти идентичен 2,001 Prius с изпитани от 2,000 мили Consumer Reports 10 години преди това. Сравнението показа малка разлика в производителността при тестване за икономия на гориво и ускорение. Общ разход на гориво на модела на 2001 г. е 40.6 мили на галон в САЩ (5.79 L / 100 km; 48,8 мили на галон -imp), докато Prius от 2002 г. с голям пробег доставени 40,4 мили на галон в САЩ (5.82 L / 100 km; 48,5 мили на галон -imp) , Списанието заключава, че ефективността на батерията не е разградено в дългосрочен план. [146] Разходите за подмяна на батерията варира между US $ 2200 и US $ 2,600 от дилър на Тойота, но с ниско потребление на звената от спасителни ярд са на разположение за около US $ 500. [146] Едно изследване показва, че може би си заслужава да се възстанови батерии използващи добри остриета от дефектна използваните батерии. [147]
  • #30
    17 rate up comment 6 rate down comment
    „TDI clean diesel“ ( преди 8 години )
    *** проста, тойота правят Приус вече близо 20 г. и все още се движат коли от първото поколение, ЗАБЕЛЕЖИ с ОРИГИНАЛНИТЕ батреии.След проведени тестове на второто поколение Приус и 10 годишни коли е направен тест, за да се види какъв е капацитета на батерията. Оказва, че почти няма спад в капацитета им. Това са недостижими неща за вурстовете на които най-великата технология е TDI clean diesel. Нови батерии на Приус струват US $ 2,600 от дилър на Тойота. Тези 10 000 лв как ги измисли?