IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Най-красивият и ексклузивен S-Class

Mercedes-Benz представи версията кабриолет на своя флагман

Най-красивият и ексклузивен S-Class

Първата открита версия с четири места на S-Class от 44 години насам представи германската компания Mercedes-Benz. Автомобилът бе анонсиран като най-красивата и ексклузивна модификация на флагманския модел, като ще има официална премиера на стартиращото по-късно този месец изложение във Франкфурт.
Най-красивият и ексклузивен S-Class
Mercedes-Benz S-Class Cabrio е базиран на представения неотдавна S-Class Coupe. Основната разлика е в покрива, който е сгъваем и е изработен от три слоя специален акустичен текстил. Мекият покрив ще се предлага в един от четири цвята - черно, тъмно синьо, бежово или тъмно червено, като може да бъде отворен или затворен за само 20 секунди при скорост до 60 км/час.

Интериорът също демонстрира познатия от S-Class Coupe дизайн. При кабриолета обаче се предлагат редица системи, предоставящи максимален комфорт независимо от прищявките на времето. Моделът е оборудван с пакет Warmth Comfort, включващ волан, подлакътници и седалки с подгрев. Предлага се също така пакет AIR-BALANCE, който представлява нещо като умен ароматизатор. Сред опциите присъстват още автоматичната система за защита от вятър AIRCAP, както и оригиналният въздушен шал AIRSCARF, който насочва топъл въздух около вратовете на пътниците.
Най-красивият и ексклузивен S-Class
Базовият модел на кабриолета ще носи инициалите S500 Cabrio. Той се задвижва от 4,7-литров V8 двигател с 455 к.с. и 700 Нм. Ще се предлагат и върховите спортни модификации S63 AMG и S63 AMG 4MATIC. При тях двигателят е 5,5-литров V8 и генерира 585 к.с. и 900 Нм. Към момента е известно, че върховата версия със задвижване към четирите колела е способна на спринт от 0 до 100 км/час за 3,9 сек. Максималната скорост на движение е ограничена електронно на 250 км/час.
Най-красивият и ексклузивен S-Class
Шестте модификации на новото поколение S-Class

Всички подробности за модела ще станат ясни на 15 септември. Той ще бъде наличен за поръчки в края на тази година, като първите доставки към клиенти ще бъдат осъществени през пролетта на 2016 г.

Снимки: Mercedes-Benz

0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 0 rate down comment
    фулев ( преди 8 години )
    за окачването си прав птиятелю, не дали, а кога е въпроса......на моя CL500 само на едната гума окачването струва : 800 евро вентила и 600 евро помпата, работата - още 900 евро . Обаче возията е ненадмината ...поне тук в германия де
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Ммм ( преди 8 години )
    Те се пробваха..не помните ли Р класта ;D
  • #18
    0 rate up comment 1 rate down comment
    интересуващ се ( преди 8 години )
    А ще правят ли комби, ван и хечбек S-класа?
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе хич не е грозно! ако не ми вярвате питайте смешника отдолу 1-ви, 2-ри и 3-ти Анонимен. Той се е качвал, карал тая кола вече. :)))Може би е изляла вече в сериите на Мачбокс. Бръмчал е уста докато е кара. :)))Ей, големи фантазьори тука бе!Както и да е. На мен също не ми харесва. На много места чета за ред телевизори и духалки и на много др. хора идеята хич не им допада. Гледам, че и тук е така. За кола от този клас да направиш такава простотия не е нормално според мен.
  • #16
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ммм ( преди 8 години )
    Таблото при изгаснали дисплеи верно е смехория,те и Бмв примерно използват дигитални уреди, но поне са направеми да приличат на нещо,а не все едно в последния момент си израл 2 таблета там колкото да има нещо...А иначе екстериора си е много по-добре бих казал от предните 2 поколения. Проблем с ръждата имаше поколението до 2005 мисля,но тя имаше проблем с какво ли не...
  • #15
    3 rate up comment 3 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    s tia duhalki kato klarineti i tablo ot LADA 1600 mercedes4e totalno izpadna.A interiora e *** radost muhahahahaha Mrejichkite pod jabkata izdavat 4e taia kola e pravena za otdavna pensionirani diadovci i babi da si slagat olioto i vestnika ot pazara,a tabloto ot LADA 1600 da gi vry6ta v mladejkite im godini, hitro.
  • #14
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Since I ( преди 8 години )
    Наистина хубава кола, обаче таблото е ултра грозно. Верно един ред телевизори, един ред духалки... Защо, по дяволите, всички налагат тия дигитални глупости?
  • #13
    5 rate up comment 5 rate down comment
    Mutata ( преди 8 години )
    От доста години съм автобояджия, имам поглед върху много марки и модели, е като Мерцедес няма друга марка толкова да ръждясва!Тотален леш.На всевъзможни места, Опелите ръждясваха само на определени места, Мазда са на второ място по ръжди..Даже вече като видя Мерцедес инстинктивно гледам за ръжда!
  • #12
    7 rate up comment 3 rate down comment
    до: Pora ( преди 8 години )
    Ти ако не ръждясваш отзад, понеже редовно те смазват, то магарцедесите си ръждясват дори и без смазване. Пусни в търсачката:s-class rust problemsи после пак ела да си говорим дали ръждясват или не! А ти като си се качвал на ес класа как установи дали ръждясват? Око ренген ли имаш? Много си *** честно.
  • #11
    4 rate up comment 2 rate down comment
    RRE S3 ( преди 8 години )
    ei pora, 20-25 godi6nite s klaski onia deto sa kato kufari groznicite ryjdiasvat otzad bagajnici naj-ve4e. E klaskite na 15 godini sa ryjdiasali po pragove i vrati.M klas ryjdiasvat sled 8 godini. A C klaskite sa si ryjdivi vsi4kite pokolenie,kakto i A klasa vsi4ki pokolenia vratite.