IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Новият Phaeton гълтал много пари, отлагат го

Volkswagen търси начин да намали производствените разходи

Новият Phaeton гълтал много пари, отлагат го

Volkswagen отлага във времето премиерата на второто поколение Phaeton, съобщава Automotive News. Основна причина затова са притесненията относно пазарния успех на флагманския модел.
Новият Phaeton гълтал много пари, отлагат го
Неофициално изображение на следващия Phaeton: RM Design

Volkswagen Phaeton се появи през 2002 година, като проектът бе воден лично от вече бившия председател на Съвета на директорите на компанията Фердинанд Пиех. Луксозната лимузина трябваше да се превърне в конкурент на Mercedes-Benz S-Class, но реално си спечели званието най-неуспешен модел в гамата на Volkswagen.

Близо по 28 000 евро е губела компанията
Volkswagen от всеки продаден Phaeton през периода 2002 - 2012 година, пише изданието. Ситуацията през последните две години се е влошила дори повече - през 2014 година са продадени само 4000 екземпляра, което е спад от цели 40% спрямо година преди това.

Колкото до новото поколение, то вече е в стадий разработка. Но бъдещето му остава неясно, особено след като основният застъпник на модела - Фердинанд Пиех, беше изгонен от компанията.

Германският концерн стартира преструктуриране, което цели да бъдат намалени производствените разходи, за да се увеличи печалбата, припомня Automotive News. А второто поколение Phaeton не се вписва в този сюжет, тъй като гълта много пари.

Към момента няма яснота кога проектът за новото поколение на Phaeton ще бъде завършен. Моделът отново се разработва като конкурент на Mercedes-Benz S-Class. А в това няма особен смисъл, тъй като друга марка на концерна - Audi, продава повече от успешно такъв модел в лицето на лимузината А8. Ситуацията става още по-необяснима, като вземе предвид, че базовата цена на Phaeton в Германия е с 8650 евро по-висока от тази на базово Audi А8, пише още Automotive News.

Още по темата:
Експерти недоумяват защо Volkswagen ще прави нов Phaeton

 

Тагове: volkswagen phaeton
0 от 500
  • #20
    0 rate up comment 3 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    nail znaete kakvo e faiton - luksozna karu4ka!
  • #19
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Явно за немския "алуминий" ръждата си е съвсем естествено състояние - справка видеото от няколко поста по-надолу. щастливец! ..ама с празна кратукна.
  • #18
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ахаа, значи ръчната изработка обяснява преждевременното ръждясване - сигурно в понеделник Хасан бояджията идва на работа след като цял уикенд е прекалявал със шнапс и полага неравномерно грунда. Дано за следващата бройка в четвъртък след 3 седмици Хасан да е бил само на айрян.
  • #17
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Абе така като го гледа, жив файтон си е!
  • #16
    1 rate up comment 1 rate down comment
    acca ( преди 8 години )
    Каква е тази дума конглогент?!?!?
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Може би повече успех щяха да имат, ако го бяха позиционирали малко под ЕС-клас, 7-цата и А8, но над Пасат. Нещо като executive car.
  • #14
    9 rate up comment 5 rate down comment
    Дошо ( преди 8 години )
    Моделът отново се разработва като конглокент на Mercedes-Benz S-Class.Няма такъв смяхVolkswagen търси начин да намали производствените разходиДемек чудят се как да дерат повее баламите.
  • #13
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Специално за обективния: /watch?v=Yto6qLn2yVA .
  • #12
    11 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    не зная защо са го кръстили файтон тоя фолк с ваген при условие че е каруца. хората са разбрали що за недоразумение е и никой не го купува. фенчетата какво ще кажат по въпроса. обикновено са доста словоохотливи а сега са се покрили мишките някъде и гълтат, като любимата си марка но не пари..... къде сте гълтачи?
  • #11
    20 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Искат да намалят производствените разходи? Ами да спрат да произвеждат автомобили и няма да имат никакви производствени разходи.