IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz сложи адаптивно окачване и на компактните си модели

Технологията вече е достъпна за всички версии на B-Class, CLA и GLA

Mercedes-Benz сложи адаптивно окачване и на компактните си модели

Компанията Mercedes-Benz анонсира модернизирането на компактните си модели A-Class, B-Class, CLA и GLA. Обновяването ще засегне основно оборудването на автомобилите, в които вече е включено адаптивно окачване. А някои от модификациите са получили и увеличение на мощността.
Mercedes-Benz сложи адаптивно окачване и на компактните си модели
Адаптивното окачване DYNAMIC SELECT вече е достъпно за B-Class, CLA и GLA. Системата позволява избирането на един от четирите режима на амортисьорите - Comfort, Sport, ECO и Individual. За модела GLA е достъпен и всъдеходен режим - Off-road.

Освен това топ-версиите на CLA, GLA и B-Class с двигател с 211 к.с. вече ще се предлагат и с механична скоростна кутия, а самият мотор ще получи допълнителни 7 к.с. Базовата модификация на B-Class ще се предлага с агрегат със 102 к.с., докато A-Class и CLA ще получат дизел със 109 к.с., който харчи едва 3,6 л/100 км.

Увеличение на мощността ще получи модификацията GLA 220, при която конските сили от 163 ще станат 170. За цялото семейство на този модел ще се предлага обновена мултимедийна система със 7-инчов дисплей, поддържаща фирмения сервиз Mercedes Connect Me.

От януари 2016 г. и четирите модела ще се предлага с мултимедийна система Apple CarPlay, Android Auto или MirrorLink. Тази технология ще позволява на мултимедийния комплекс на автомобила да се дублират някои от основните функции или приложения на смартфона на водача.

Снимка: Mercedes-Benz

 

0 от 500
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    същата е.просто изглежда по-тумбеста затва и е по голяма виж габаритите разликата е пренебрежима.не знам всички останали ситроени возят супер дървено може би някое рено лагуна ама и там го има друсането по дупките.и аз съм в подобна дилема ама въобще не мисля толкова.примерно черен цвят златист или виненочервен със бели джанти и отива мн на тая кола.от вътре си е лукс.:)
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Грозна ми е: ))) (лично мнение). А е и по-голяма, а аз търся по-компактна кола, карам предимно в града.
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    С c5.Цените на първите екземпляри са доста ниски-3-7к. Колата е много по добра от ксантията цените на частите са съизмерими.Знам че дизелите нещо не ги бива от форумите доста се оплакват- скъпи ремонти или харчи малко и не върви или пуши прекалено много и похарчва доста.2.0 бензин 136 коня е непретенциозен харчи поносимо върви прилично и частите са му евтини.С спокойно каране разходът е 5-7 извънградско и около 12 в града.Не е кой знае кво.В дизеляка има оферта ако си тираджия.
  • #12
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Съгласен съм с теб за това, че спирането на хидропневматиката ще бъде загуба за феновете. Сега се чудя с какво да сменя моята Ксантия. Второ поколение е и не е активна в завой, както казваш. С 5 сфери е, най-простата. Актива е с 10 сфери и стои относително хоризонтална само в дълги, плавни виражи.
  • #11
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Да, така е. Но "Актива" модификацията на Ксантия излиза 94-та. Тойотата е 91-ва. На какво е способна може да се види в тубата: https://youtu.be/MyXiS76Slm0Неприятно че Ситроен са решили да спрат системата, но пък междувременно конвенционалното окачване се подобри значително, така че може би разликата е минимална и не си струва.
  • #10
    4 rate up comment 0 rate down comment
    до Leberknoedel ( преди 8 години )
    Да прав си но не съвсем.тази система която я обясняваш беше в първото поколение ксантия.от тогава насетне всички са активни.освен това хидравликата не прави само не накланянето в завой.а и чувството ще се возиш в нещо средно между влак и кораб който от време на време лекичко те полюшва нагоре-надолу.нито един друг автомобил не го може.може би само airmatic на мерцедес.. и пак не е същото.а това което е наистина ужасно е ,че тъпият мениджмънт на ситроен реши,че тая прелест повече няма да я правят
  • #9
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Въпросната Тойота има ли променлива височина? Ако няма - забрави за "никакъв наклон". Механично невъзможно е. А при Ситроен неслучайно моделът е с индекс "Актива".
  • #8
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    Хирдопневматичното окачване на Ситроен е полу-активно, защото не може да реагира бързо и да предотврати накланяне в завой например. Окачването на Toyota Soarer използва G-сензори и в реално време се пренастройва. Резултат - никакъв наклон в завой, демонстрирано от Джереми Кларксън в Топ Гиър, има го в тубата.
  • #7
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    ТМ ауто пак включиха троловете. Кажете в кой съвременен модел освен върховите (доколкото са върхови) има адаптивно окачване.А иначе Citroen масово го имат от 1955 г. :)Но нали - японците са първи и са най супер.
  • #6
    0 rate up comment 6 rate down comment
    Leberknoedel ( преди 8 години )
    "Не съм чувал досега някоя от японските марки да има регулируемо окачване"Не си чувал, щото си лаик. Първото в света активно окачване е на Тойота Соарер през далечната 91-ва.