IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault тества наследника на Koleos

Кросовърът ще бъде близък роднина на Nissan X-Trail

Renault тества наследника на Koleos

Догодина Renault Koleos ще навърши 9 години и тогава трябва да се осъществи и смяната на поколенията му. Кросоворът на практика е готов и благодарение на снимките, публикувани от Worldcarfans, може да се добие представа за това какво ще представлява.
Renault тества наследника на Koleos
Втората генерация на Koleos е изградена на модулната платформа CMF, която е използвана за Nissan Qashqai, Nissn X-Trail и Renault Cadjar. Размерите на всъдехода ще бъдат дължина от 4640 мм (с 120 мм повече от сегашного поколение) и междуосие от 2705 мм (плюс 15 мм), което го доближава максимално именно до X-Trail и до американския му близнак Rogue, които също се предлагат със 7 места.

Въпреки техническите сходства, по-голямата част от външния вид на новия Koleos ще бъде оригинална. Целта е на модела да бъде осигурена идентичност. Част от двигателите – атмосферните бензинови агрегати с обем 2,0 литра (144 к.с.) и 2,5 литра (171 к.с.), които се предлагат на пазарите в Русия и още няколко държави, обаче ще бъде взаимствани именно от X-Trail.
Renault тества наследника на Koleos
За модела се предвиждат и някои от моторите, предлагани на минивана Espace. Това са 1,6-и литровият бензинов турбомотор с 200 к.с., както и двата дизела със същия обем, развиващи 130 и 160 к.с.

Снимки: Worldcarfans

Тагове: renault koleos
0 от 500
  • #9
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    за пръв път чувам за такова рено, толкова са изпаднали тези рена, че вече и моделите им не ги знам
  • #8
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Магарето си личи ... ( преди 8 години )
    ..и под конски чул!
  • #7
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Краси ( преди 8 години )
    Абе те и новия Еспас го гласят да е с вид на "кросовър" пък си е със 7 места, та ще настане такава мешавица, че дилърите ще ги заболят устите да обясняват кое какво е.Ама те си знаят, де. Все пак затова на мениджърите им плащат големите пари - да взимат "мениджърски" решения...
  • #6
    8 rate up comment 8 rate down comment
    бд ( преди 8 години )
    Колко лесно беше Рено-4,5...16...17...30,а сега каджири маджири и по 25000 бройки продажби на модел.Що за човек ще си купи кола наречена калеос,latitude,fluence,modus,а?
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Бъгчо ( преди 8 години )
    Краси, разликата между този бъдещ Колеос и новия Каджар е същата като Кашкай и X-trail при Нисан. Все пак са на една платформа правени. Едното е 5-местно и с по-малко екстри, другото има (възможност за) 7 места и повече благинки. За различни клиенти са
  • #4
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Бъгчо ( преди 8 години )
    С нетърпение го чакам. Предполагам, че го гласят за изложението във Франкфурт другия месец. Те и шкода щяха да представят Snowman там, ама тия *** новите шефове на ВАГ решиха да им пъхнат прът в спиците. Което е жалкоАз съм хвърлил око на X-trail, но колкото повече избор имам, по-добре. В момента в тоя ценови сегмент (7-местни джипки за 50-60К лева) има само Mitsubishi Outlander, Nissan X-trail и Fiat Freemont. Като се намесят Рено и Шкода, ще стане по-интересесно
  • #3
    11 rate up comment 0 rate down comment
    Краси ( преди 8 години )
    Абе тези как я мислят тази работа с вътрешната конКУРенция? Аз като един лаик, нещо не разбирам каква ще е разликата между Колеос и Каджар. Колеоса ще по-големия брат ли?Не, че съм се засилил да пазарувам, ама нали е лято и е скука...
  • #2
    2 rate up comment 2 rate down comment
    The N-Man ( преди 8 години )
    Моля, направете корекция в статията - Няма вече атмосферни двигатели. За руският пазар не коментирам...
  • #1
    12 rate up comment 1 rate down comment
    любител ( преди 8 години )
    Само не разбирам, кво толкова ги крият, при положение, че техническия шпионаж се извършва на много по-ранен етап от конструирането на един автомобил.тая работа с камуфлажа е само рекламен трик май