IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Скъпите системи на Volkswagen влизат в достъпните коли

Германската компания демократизира технологиите от Audi, Porsche и Bentley

Скъпите системи на Volkswagen влизат в достъпните коли


Снимка: Volkswagen

Една от причините да бъде избран автомобил от "клас лукс" са модерните системи за сигурност и безопасност, които в днешно време могат да предотвратят катастрофа или поне да предоставят по-добра защита за пасажерите в колата. За да увеличи привлекателността на своите автомобили в САЩ, германската компания Volkswagen ще предложи модерните технологии за безопасност от Audi, Porsche и Bentley в своите по-достъпни модели.

Според информацията от Volkswagen USA е дошло време тези технологии да бъдат демократизирани. Така например, системите като адаптивен круиз контрол, следене на сляпата зона на страничните огледала, автоматизирано паркиране и автоматична спирачна система ще бъдат достъпни за цялата гама от модели на Volkswagen в САЩ.

"Много от тези системи до момента се предлагаха единствено за позиционирания по-високо Touareg, но вече могат да бъдат поръчани както за Tiguan, така и за Beetle или Golf", уточнява Майкъл Хорн, изпълнителен директор на Volkswagen Group of America.

С този ход германската компания иска да направи автомобилите си по-атрактивни, за да могат да се конкурират по-добре с моделите на Honda, Toyota и Hyundai, при които вече са налични такива технологии. Системите за подпомагане на водача Volkswagen вече предлага на цени между 695 и 1495 долара.

Друга новост в гамата от модели на Volkswagen в САЩ е 5-инчовият сензорен екран, който е включен в стандартното оборудване. Срещу доплащане се предлага 6,5-инчов екран. Системите с по-големия дисплей позволяват интеграция на смартфон с Apple CarPlay и Android Auto.

Тагове: android auto apple carplay
0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 2 rate down comment
    zoom-zoom ( преди 8 години )
    a az dnes v Miami vidqh novoto murano!!! *** trepa4 e! ;-)
  • #11
    3 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    А жабка ще имат ли серийно? И изолацията отново ли ще е с асфалт? Че доскоро тези неща изумяваха клиентите на Ваг :)
  • #10
    2 rate up comment 2 rate down comment
    страничен наблюдател ( преди 8 години )
    Сега тези системи ги има само в скъпите марки на ВАГ в Америка. Обикновените Фолксвагенчета не са оборудвани с тях а конглокенцията ги има. Искат да бъдат конглокентни защото корейците вече са ги минали а сега и американските коли ги настигат. За тях е добре, че в Америка не се продава Шкода...;-)
  • #9
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Трудно ми е да си спомня, откога вече автомобилите са със серийни радио(MP3), климатик(климатроник), ABS,ESP и тн. Вероятно трябва да се върна поне 10-12 г назад
  • #8
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В САЩ за под 20 000 долара човек си взима базовата версия на огромен пикап. Пък това че отзад бил с листови ресори, че нямал вътре 16 компютъра - ще го преживее човек някак си.
  • #7
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И това скоро след новината, че ФВ умишлено ще ощетяват шкода, понеже чехите изпреварват целия концерн.
  • #6
    3 rate up comment 0 rate down comment
    бъчваря ( преди 8 години )
    Ами то и в България една базова версия на автомобил струва колкото в Америка почти - без радио, без климатик, без нищо.
  • #5
    8 rate up comment 3 rate down comment
    бъчваря ( преди 8 години )
    Не предполагах, че Америка е толкова назад с технологиите. Напоследък ни се натякваше точно обратното. Явно обаче всичко си е по старому. Европа винаги е била по-напред от Америка при технологиите на автомобилите. Не случайно и там автомобилите са евтини. И как няма да са евтини, като са със стандартни окачвания, 5 инчови дисплеи и липса на всякакви електронни помощници.
  • #4
    8 rate up comment 18 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Volkswagen в Топ 10 на най-калпавите двигателиВодещият доставчик на допълнителна гаранция за крайния потребител във Великобритания Warranty Direct направи традиционното си годишно проучване между 50 000 клиенти, за да установи надеждността на двигателите при различните производители на автомобили. Оказва се, че един от най-големите концерни в света Volkswagen влиза в топ 10 на най-ненадежните мотори или всеки 1 от 52 агрегати на немската компания е създавал проблем на потребителя през изтеклата година.В топ листата първите 2 места по надеждност се заемат от японските производители Honda и Toyota, а третото място на Mercedes, като разликата между първия и втория е почти двойна. Оказва се, че едва един от 344 двигателя Honda е създал грижа на своите собственици, следвани от 1 от 171 потребителя на Toyota и 1 от всеки 119 собственика на Mercedes. Според специалистите от Warranty Direct моторите са най-разходоемкият ремонт в един автомобилУправляващият директор на Warranty Direct, Дънкан МакКлър Фишър, коментира изследването така: "Ремонтът на двигателя е може би един от най-големите страхове на водача, защото е свързан с много скъпи части и много часове труд. Броят на дефектиралите двигатели може би изглежда малък на фона на проблемите с осите и окачването, но поправките по двигателя почти винаги водят след себе си разходи в хиляди, непокрити от гаранцията на автомобила."Топ 10 на най-здравите двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 Honda 0.29% 1 от 3442 Toyota 0.58% 1 от 1713 Mercedes-Benz 0.84% 1 от 1194 Volvo 0.90% 1 от 1115 Ягуар 0,98% 1 от 1036 Lexus 0.99% 1 от 1017 Fiat 1.17% 1 от 858 Брод 1.25% 1 от 809 Nissan 1.32% 1 от 7610 Land Rover 1.38% 1 от 72Топ 10 на най-ненадежните двигателиПроизводител Съотношение (%) Брой повреди1 MG Rover 7.88% 1 от 132 Audi 3.71% 1 от 273 MINI 2.51% 1 от 404 Saab 2,49% 1 от 405 Vauxhall 2.46% 1 от 416 Peugeot 2.26% 1 от 447 BMW 2.20% 1 от 458 Renault 2.13% 1 от 469 Volkswagen 1.91% 1 от 5210 Mitsubishi 1.70% 1 от 59
  • #3
    15 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Забавно...Тези неща отдавна ги има в европейските модели. Толкова за придирчивия американски пазар