IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Ferrari показа най-мощния си роудстър с V8 мотор

Италианците разкриха откритата версия на 488 GTB

Ferrari показа най-мощния си роудстър с V8 мотор

Ferrari разсекрети откритата версия на суперколата 488 GTB, която носи името 488 Spider и разполага с мощност от 670 к.с. Официалният дебют на модела ще се състои на автосалона във Франкфурт през септември.
Ferrari показа най-мощния си роудстър с V8 мотор
Производителят официално обяви, че новият автомобил е най-мощният модел на марката със средно разположен V8 двигател и свалящ се твърд покрив. Освен това, 488 Spider е и най-ефективното Ferrari от гледна точка на аеродинамиката.

Роудстърът е поучил вграден заден спойлер, както и аеродинамично дъно на каросерията, което разполага с генератори, активиращи се от завихрянето на въздуха. Задното стъкло е с електрическо управление и може да се поставя в 3 позиции по избор на водача.

Шасито на Ferrari 488 Spider се състои от 11 различни алуминиеви сплави, които са комбинирани с други олекотени материали. Сред тях е и магнезий, като благодарение на това ефективността на шасито се е увеличила с 25%, а твърдостта на конструкцията не отстъпва на тази на купето 488 GTB.

Покривът на роудстъра се сваля и прибира за 14 секунди. Точно толкова отнема и връщането на покрива в изходно положение.

За задвижването на суперколата се грижи същият 3,9-литров туин-турбо V8 мотор, с който е оборудвано и е купето. Мощността от 670 к.с. е достъпна при 8000 об/мин, а максималният въртящ момент от 760 Нм се достига при 3000 об/мин. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3 секунди, а до 200 км/ч – 8,7 секунди.

Продажбите на Ferrari 488 Spider ще стартират до края на 2015 г.

Снимки: Ferrari

0 от 500
  • #7
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Enzo ( преди 8 години )
    "Умалена версия на Бог"!
  • #6
    8 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отдавна имам тази идея - мощните двигатели да работят в различен режим на ниските и високите предавки. Иначе, да освободиш примерно 1000 Nm при потегляне е жив хазарт. Но пък за "ластик" 200-280 е супер да ги имаш.
  • #5
    12 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Защото аз и ти не сме нито Фетел нито Райконен за да можем да контролираме 760 Nm при 80 км/ч на 2- ра предавка например. дори и болидите от Ф1 имат различни карти за управление на двигателя по време на всеки етап от пистата. Иначе просто мощността е убийствено голяма и няма как да се използва и контролира, а камо ли от неопитен водач.
  • #4
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    и защо само на 7 предавка са 760 нютона?
  • #3
    0 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    така е - на 3-та на 3000об. са 600 нютона.
  • #2
    1 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    760 Нм но само на 7-*** предавка. на другите -> по-малко. хаха
  • #1
    35 rate up comment 2 rate down comment
    KKK ( преди 8 години )
    Нямат милост тия от Ферари... Само хора които не могат да си ги позволя мрънкат срещу тях