IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Citroen обнови европейските C5 и C5 Tourer

Седанът и комбито се предлагат с два нови двигателя

Citroen обнови европейските C5 и C5 Tourer

Компанията Citroen започва да предлага на пазара в европа обновените версии на седана C5 и на комбито C5 Tourer, съобщиха от централата на френския производител.
Citroen обнови европейските C5 и C5 Tourer
Промените в дизайна са засегнали броните и решетката на радиатора. Вече се предлагат нови джанти с диаметър 17 и 18 цола, както и допълнителен цвят на каросерията - Moka Brown. В салона има нови кожени седалки, като и информационно-развлекателна система със 7-инчов дисплей.

Гамата двигатели е увеличена с два дизелови агрегата Blue HDI. Те са с обем 2,0 литра, като предлагат съответно 150 и 180 к.с. По-рано същите мотори бяха поставени и на два модела на Peugeot – 308 и 508.
Citroen обнови европейските C5 и C5 Tourer
По-слабият дизел работи в комбинация с 6-степенна механична скоростна кутия, докато по-мощният – с автоматик със същия брой предавки. И двата нови агрегати отговарят на екологичния стандарт Euro-6.

Версията на Citroen C5 с дизелов двигател със 150 к.с. е оценена на 31 400 евро, докато тази със 180 к.с. стартира от 35 000 евро.

Снимки: Citroen
 

0 от 500
  • #28
    32 rate up comment 1 rate down comment
    Курс ( преди 8 години )
    Е ти сигурно не си виждал щото от вас до даскало после пак у вас ама така е в 4-ти клас не те пускат още надалеч че ще те джобят големите.Как е на тати е30-ката още ли не е изгнила?Хехе!
  • #27
    33 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къде в София си виждал такива Ситроени?!НЕ отстъпвало на Ауди и БМВ, хахаха, ти луд ли си?
  • #26
    37 rate up comment 1 rate down comment
    Курс ( преди 8 години )
    София се напълни с тези ситроени това е най-доброто произвеждано от тях засега.Неотстъпва на бмв 3 ауди а4.А учениците без книжки да си траят!
  • #25
    31 rate up comment 5 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    че всичко ми се струва компромис. Ц5? Недопустимо грозна е за мен, а тази, за която се дърлите тук ми е твърде нова :)
  • #24
    34 rate up comment 2 rate down comment
    vel_co ( преди 8 години )
    Общо 11г. през миналите години карам истински ситроени(т.е. на хидропневматика). Нищо страшно няма в поддръжката на окачването, това си е чиста местна легенда. Имаш ли тесен специалист подръка не е трудно. Проблемът по-скоро е друг - ситроенджиите като свикнем с големите възможности на окачването в един момент започваме да гледаме с леко презрение на пътните условия. И тогава стават фаловете.Предстои ми да сменя ксантията си. Но изискванията ми към окачването са вече толкова високи,
  • #23
    37 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Citroen не може да се сравнява с Opel и Ford, вие с BMW го сравнявате!Единственото читаво нещо е окачването, а те го прецакаха, понеже било икономически нерентабилно за производство!
  • #22
    36 rate up comment 6 rate down comment
    @ ( преди 8 години )
    Тази C5-ца я сравнявате с БМВ на някой си ваш приятел, която година може би е 2007? 2008? В момента сме 2015 г. !! Един Ситроен на 8г. ще излгежда все едно сте го сдъвкали и изплюли...така се "мери" качество. Това че е лъскаво и покрито с хром..не значи че е качествено!
  • #21
    34 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ситроен са едни от най-грозниоте и най-неимиджовите автомобили въобще. Слабото търсене и продажби го доказват.
  • #20
    36 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Загуби и отлив на клиенти.Ц6 е същия провал...грозно,грозно мн.зле.Джипа им С кросер пак провал. Просто трябва да следват пътя на събратята си от Пежо!Вановете и бусовете им са добри.
  • #19
    41 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да,като ти гръмне една сфера и я оправяш с 50 лв.,така ли?Или управлението на този хидроактив като бъгне и се чуди да се вдига ли ,да пада ли?Знаем го тва окачване.Ксантията същата работа,към хидр.окачване е свързана и спир.система,грозна работа.Успешна е ксара и до някъде ц4 .Ксара защото липсват техн.извръщения на ситроен.Ц4 заради по-различния екстериор и динамичните дизели.Отвътре и той е мн.грозен с този волан и тези криви линии.Мн.са ...не се научиха,че прекаления авангардизм им носи само