IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Hyundai работи върху конкурент на BMW 3-Seriеs

Моделът ще се разположи под Genesis в гамата на марката

Hyundai работи върху конкурент на BMW 3-Seriеs

Последното поколение на Hyundai Genesis успя да си намери място сред моделите в бизнес-класа, което кара ръководството на корейския производител да вярва, че може да се пребори за клиенти и в сегмента на компактните премиум-автомобили.
Hyundai работи върху конкурент на BMW 3-Seriеs
Според Automotive News в компанията в момента усилено работят върху създаването на машина, която ще бъде по-евтина като цена, но ще може да се конкурира като качества с BMW 3-Series, Audi A4 и Mercedes-Benz C-Class.

На свои ред независимият дизайнер Теофилyс Чин пусна изображения на своето виждане за това как ще изглежда моделът на Hyundai. Очаква се той да заеме място под Genesis в моделната гама на компанията, като ще получи мощни двигатели, богато базово оборудване, както и редица опции, които сега се предлагат за автомобилите от по-високи класове.
Hyundai работи върху конкурент на BMW 3-Seriеs
Засега моделът се нарича „Baby Genesis”, но на пазара той ще излезе под напълно ново име. Основната цел е той да предлага отлична управляемост, с която да се конкурира с лидерите в класа. Това бе потвърдено и от шефа на Hyundai Motor America – Дейв Зуковски, който призна за разработкта на модела, но не разкри сроковете, в които то трябва да се появи на пазара.

Снимки: Theophiluschin.com

Тагове: hyundai genesis
0 от 500
  • #25
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Къв Епъл бе Епъл е с части на Самсунг,Сони и Шарп.Плащаш 1300лв за няколко букви.
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Хаха тоя пък всички искали да са като Епъл. Я виж заглавията от тая година -- Apple е догонил Samsung по продажби на смартфони. Май Епъл вече са тия които догонват. Добре че наръфаните ябълки решиха да не се правят на супер елитарни и ги направиха по-съвместими с другите смартфони иначе щяха да умрат прави.
  • #23
    3 rate up comment 3 rate down comment
    гост ( преди 8 години )
    Хюндай Гетс 2004-та на цена 3400 лева виждам сред обявите, а онзи ден тръгнах да пускам обява за колата на шефа - БМВ 745, 2002-ра, познайте каква му цената - 10 000 лева. Тобива обезценяване *** колата която е струвала 16 000 лева сега струва 3400, а колата купена нова за 250 000 сега струва 10 :)Те ти корейци :)
  • #22
    12 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Да, да се чуди чавек, пък сега всички се срявняват със Сони, Панасоник, Самсунг, Шарп. Странен свят, как се върти само. Та да не стане скоро турците да купят и Мб и Бмв барабар със заводите им. И без това половината им градове са пълни с комшии ..
  • #21
    4 rate up comment 6 rate down comment
    razgradski pop ( преди 8 години )
    а как ще позиционират i40??
  • #20
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Едно не можем да отречем-всички с Бмв и Мерцедес се мерят.Те са еталонът......
  • #19
    15 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Навремето и Симен, Телефункен, Грундиг и Филипс бяха еталон в потребителската електроника пък сега повечето са на дъното и правата на тези марки се държат от турци и китайци. Та, спокойно, корейците копаят уверено и упорито :)
  • #18
    5 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Само да не гръмнеш ентелегнтно ко.еле...
  • #17
    22 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Аз не искам съвсем да ви влизам в *** спорове, но си мисля, че и феновете на немското автомобилостроене малко се позабравят...В по-масовата си част (не ми говорете за коли от по 150к лева нагоре) повечето немски модели не превъзхождат особено конглокенцията (ако изобщо я превъзхождат), като дори не става дума само за конглокенцията от изток. И въобще какви са тия караници, ще каже човек, че половината тука са японци и корейци, а другите немци. Много просто племе сме понякога, ееей.
  • #16
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Мда ( преди 8 години )
    Да не забравяме че Алберт Биерман един от най-добрите инжинери на БМВ М подразделение премина към Хюндаи,така че със сигурност ще вземат доста от клиентите на Трошота,Нисам,Плексус и т.н. както някои беше казал-Японски еднодневки хъ...