Снимкa: Renault-Nissan България
Най-добре продаваната азиатска марка автомобили в Европа е Nissan, съобщават от японската компания, като уточняват, че през първото полугодие са реализирали повече продажби от Toyota и Hyundai.
За периода от януари до юни 2015 година Nissan е продала на континента общо 384 726 нови автомобила, което представлява ръст от 4,3% спрямо миналата година.
Основен двигател на продажбите са били бестселърът на марката Qashqai и електрическият Leaf, благодарение на които пазарният дял на Nissan в Европа вече достига 4,2%.
Що се отнася до най-успешните пазари, това са Великобритания (88 000 продажби и ръст от 34%), Испания (ръст от 18%) и Германия (ръст 11%), сочи информацията.
Рекорден за марката пазарен дял е постигнат във Франция и във Великобритания, като от японската компания очакват растежът на европейските пазари да продължи през втората половина на годината.