IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа

През първото полугодие компанията е реализирала повече коли от Toyota и Hyundai

Nissan е най-продаваната азиатска марка в Европа


Снимкa: Renault-Nissan България

Най-добре продаваната азиатска марка автомобили в Европа е
Nissan, съобщават от японската компания, като уточняват, че през първото полугодие са реализирали повече продажби от Toyota и Hyundai.

За периода от януари до юни 2015 година
Nissan е продала на континента общо 384 726 нови автомобила, което представлява ръст от 4,3% спрямо миналата година.

Основен двигател на продажбите са били бестселърът на марката Qashqai и електрическият Leaf, благодарение на които пазарният дял на
Nissan в Европа вече достига 4,2%.

Що се отнася до най-успешните пазари, това са
Великобритания (88 000 продажби и ръст от 34%), Испания (ръст от 18%) и Германия (ръст 11%), сочи информацията.

Рекорден за марката пазарен дял е постигнат във Франция и във Великобритания,
като от японската компания очакват растежът на европейските пазари да продължи през втората половина на годината.

0 от 500
  • #150
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Но и съвременната технология на производство на хидрокрекингови масла е развита и тези масла са се/ са наложени широко на пазара. Но не са предназначени за червени обороти или макс. натоварване на двигателя при нормални вискозитети. Затова - както производителя е предписал -- какво масло при какви условия, при какви интервали.! И във всеки сервиз би следвало да могат подробно да разяснят защо и как, но не винаги го правят...
  • #149
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И още нещо като мнение - по стабилно държат вискозитета маслата с по- близки цифри 10w30, 15w40 докато 0w30 и 5w40 са по-нестабилни заради повече вискозитетни подобрители в тях (при сходни типове бази и добавки). Затова и често някои офиц. сервизи се застраховат с крякови 5w40 заради повишен вискозитет, който си пада доста за 15х. понякога и над 2 центистока при 100 градуса и си става 30 ка. Синтетичните бази като общо правило са по-добри, но повечето 5w40 си е кряк - там не трябва изсилване.
  • #148
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    И ако е вярно това което се коментира за база с пао в това масло - тя е по -стабилна от хидрокряк и държи масления клин т.е. на повечко бой, където обикновените крякови бази могат да се сгънат и да се срещнат метал с метал :( Но трябва отново да се повтори че масла с нисък hths index се слагат само в мотори специално проектирани за по тънки масла. За другите мотори - с индекс от 3.5 нагоре. По принцип новите мотори особено с турбини греят повече маслото и затова хубави масла и намален интевал.
  • #147
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Отново само мнение. Обикновено производителите слагат синтетика в базите си в маслата 0w30, но не всички. Повечето 5w30 са хидрокряк - подобрена минералка трета група (с някои изкюления разбира се). 0w30 обикновено е за северните страни заради свойствата му при ниски т. Мобил често препоръчват по универсално и скъпо 0w40. 0w30 M1 fe е енероспестяващо заради high temperature high shear index койта е 3.0. т.е. по тънко и бързо масло. Синтетичните бази на Мобил 1 са добри, те си правят и добавките
  • #146
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    странно е това за повдигачите :)Вероятно по-бързо ще загрява, все пак е по течно при минусови температури. Примерно 10W40 става почти на мармалад при -20ССамо тази 30ка отзад не знам колко е подходяща при 40С околна температура. На мен също ми го предписват, дори колата фабрично ми беше заредена с 5W30, но минах на 5W40
  • #145
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    На моя приятел точно повдигачите спряха да чукат с това масло, а не обратното. Абе ще пробвам. Чета в нета, че и доста по-бързо загрявало зимата и колата за 5 мин. е в раб. температура и от това много се пестяло от гориво. Моята е със старт-стоп система. Струва ми се, че и това ще е добре за двигателя. Честите стартове е добре да са с такова масло, а не с по-гъсто.
  • #144
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 години )
    разликата между 0W30 и 5W30 е в работата му и вискозитета при отрицателни температури. Съответно ще се подобри работата при минусови такива. Ако ти го производителя го дава като възможност може да го пробваш. Единствения проблем, който би се получил е при минусови температури или студен мотор да почукват повдигачите. Само изказвам мнение, не давам съвет!
  • #143
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Маслото ще е от приател, който пътува до Германия и е 100 % оригинално. 45 евро струват 5л.туба. По спецификация колата е дават, че може да се кара с такова. Въпросът беше дали е добро това масло или да си карам със старото?
  • #142
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В книжката си пише най-добре, прав е колегата, погледни какво е заложено там! Квартални майстори и интернет специалисти недей да слушаш!
  • #141
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако ще си купуваш марково масло "на промоция от сайт", по-добре си купи Приста Ойл, които правят добри масла за парите си!За съжаление има много ментета на Кастрол и Мотул, качествени масла се вземат само от официален вносител!