IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Renault TALISMAN - официално

Седанът от сегмент D предлага трансмисии с два съединителя, адаптивно окачване и системата 4Control

Renault TALISMAN - официално

Renault представи официално изцяло новото си предложение от сегмент D. Седанът носи името TALISMAN, заменя на пазара едновременно Laguna и Latitude, като ще има публична премиера във Франкфурт през септември.
Renault TALISMAN - официално
Моделът е базиран на новата модулна платформа CMF, която му подсигурява щедро междуосие от 2,81 метра. Общата дължина е 4,85 м., височината - 1,46 м., а широчината - 1,87 м. Обемът на багажника достига 608 литра, като стандартно задната седалка е разделена в съотношение 60/40.

Що се отнася до дизайна, той е далеч по-динамичен и емоционален от този на предшествениците. В предната си част Renault TALISMAN е оборудван с масивна хромирана решетка на радиатора, Full-LED фарове и атрактивни дневни LED светлини, разположени под основните фарове. Стоповете също са оборудвани с LED технология, като демонстрират 3D дизайна, представен преди това при кросовъра Kadjar.
Renault TALISMAN - официално
Интериорът изглежда доста стилен и изчистен, но въпреки това дизайнерите са подсигурили редица места за съхранение на малки предмети, чийто общ обем достига 25 литра. От френската компания уточняват, че разстоянието за коленете на возещите се отзад е 262 мм. Базовите версии се оборудват с 4,2-инчов дисплей на централната конзола, докато при по-високите нива на оборудване е налична инфо-развлекателната система R-Link 2, комбинирана със съраунд озвучение от Bose. Централната част на арматурното табло също представлява мултиекран.
Renault TALISMAN - официално
Двигателната гама на модела е представена от два бензинови и три дизелови мотора.

Бензиновите агрегати са оборудвани с турбо - TCe 150 и TCe 200, и развиват 150 и 200 к.с. съответно. Тези мотори се оборудват стандартно със 7-степенна автоматична трансмисия с два съединителя.

Дизеловите опции - dCi 110 и dCi 130, се предлагат с 6-степенна ръчна кутия или с гореспоменатата 7-степенна автоматична трансмисия, докато върховият дизел със 160 к.с. се оборудва стандартно с 6-степенна автоматична кутия с два съединителя.

Инженерите на Renault са въвели в модела и технологията с четири завиващи колела 4Control, позната от Laguna. Новост е също така активното окачване Multi-Sense, предлагащо 5 режима на работа - Comfort, Sport, Eco, Neutral и Perso.
Renault TALISMAN - официално
Още при пазарната премиера на новото Renault TALISMAN ще бъде налична и върхова версия Initiale Paris. Тя демонстрира редица уникални елементи в екстериора и интериора, сред които кожена тапицерия Nappa, уникален черен цвят за купето, контрастиращи шевове и др.

Публичната премиера на модела ще се състои през септември във Франкфурт, а стартът на продажбите е насрочен за края на тази година.

Снимки: Renault

Тагове: renault talisman
0 от 500
  • #54
    43 rate up comment 1 rate down comment
    Естет ( преди 8 години )
    Красиво е Реното, евала!Ако са взели и нещо от Мерцедес като качество, ще бъде много сполучливо предложение на пазара!
  • #53
    33 rate up comment 9 rate down comment
    Дедо ви ( преди 8 години )
    От френските коли що годе надежност има при Пежо, луксът е територия на Ситроен - особено DS серията.Баналноста и дефектите са запазената марка на рено!
  • #52
    33 rate up comment 8 rate down comment
    ей че увредени бе! ( преди 8 години )
    хем си знаят, че карат рено-*** като за световно, хем пак лаят...увредени хора! ))))
  • #51
    36 rate up comment 1 rate down comment
    Achtung ( преди 8 години )
    Собственик е този който притежава акции на Нисан, предполагам поне едно 10-20% от тях са листнати на борсата и всяка милисекунда сменят, част от притежателите си. Факт е, че края на 90-те Нисан бяха затънали в дългове и Рено им помогна много.
  • #50
    32 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    МБ като е кръстен Е-клас и го слагаш в сегмент Е,така ли. Я дай примери отдолу нагоре да видим кой е в D и кой в Е сегмент. Получава се май историята с Пежо 508-нито в единия нито в другия клас. А Мазда 6-в кой клас е с дължина около 4.90,а? И нея ли ще сложим при Е клас,щото е много голяма?
  • #49
    32 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Охооо, Achtung ти се появи най-накрая. Мислех, че адвоката е взел превест над личността ти, но явно съм се лъгал. Да ти припомня ли по-долу какво написа!Рено държи 44% от акциите на Нисан, а японците държат 15% от акциите на французите, но без право на глас. Всеки сам да си направи сметка кой е собственика.Сега остава само да кажеш кой е собственика! Според долното ти мнение е Рено, а сегашното мнение е май малко по-различно. И в крайна сметка кой е?
  • #48
    35 rate up comment 1 rate down comment
    Achtung ( преди 8 години )
    Стратегическото партньорство между Рени и Нисан не е сливане или придобиване. Двете компании са свързани помежду си чрез споразумение за кръстосано акционерно участие. Между другото Рено-Нисан имат и подобни отношения с Даймлер, където едните и другите държат по 3.1% от акциите си.
  • #47
    32 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Адвокате :))),нали се сещаш, че други освен теб, които спорят с мен няма! :)))
  • #46
    36 rate up comment 1 rate down comment
    1 ( преди 8 години )
    Абе за какво спорите с долния, който си държи на съсобствеността-няма смисъл :)
  • #45
    33 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Като гледам простия си точно ти. До сега твърдеше, че Рено е собственик на Нисан, а сега излезе, че имало и други собственици. по долу написах, че е СЪСОБСТВЕНИК, но тъпунгера се опитва да ме убеди, че НЕ РЕНО са СОБСТВЕНИКА. Наистина си изключително тъпо парче. поне чети какво си писал и го запомни тъпчо! Опсссс, извинявай юристе... :)))