IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

1800 промени за обновения Fiat 500

Двигателите на хечбека вече отговарят на стандарта Euro-6

1800 промени за обновения Fiat 500

Настоящото поколение на мини-хечбека Fiat 500 навърши 8 години, но въпреки това компанията реши само да го модернизира, а не да го замени с нова генерация на модела. Затова конструкцията на автомобила се е запазила, но новостите във външността, интериора и оборудването представляват цели 1800 новости.
1800 промени за обновения Fiat 500
Най-ясно промените се виждат в предната част, където мъникът може да се похвали с нови фарове, с различни очертания на решетката на радиатора и с хромирани лайсни, на които е разположена емблемата на Fiat.
1800 промени за обновения Fiat 500
Променен е и дизайнът на задните светлини, фаровете срещу мъгла и на стоповете, а върху броните са се появили черни или хромирани елементи (в зависимост от нивото на оборудване). Дизайнерите са предложили нови джанти, както и допълнителни цветове на каросерията.
1800 промени за обновения Fiat 500
Отвътре Fiat 500 може да се похвали с информационно-развлекателна система Uconnect с 5- или 7-инчов дисплей с тъчскрийн, нов волан, подобрени ергономия и шумоизолация.
1800 промени за обновения Fiat 500
Нови са и двигателите, които вече отговарят на стандарта Euro-6. Това са два 0,9-литрови бензинови TwinAir с мощност 85 и 105 к.с., както и атмосферен мотор с обем 1,2 литра и 69 к.с. На по-късен етап ще се появят и дизели, а клиентът може да избира между 5- и 6-степенни механични скоростни кутии, и роботизирана трансмисия.

Снимка: Fiat

 

Тагове: fiat 500
0 от 500
  • #21
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    тук говорим за фиат 500 а той ми говори за всички фиатки. абе вземи се оправи бе мой. пък тоя 1,4 100 коня е голям ***. ако искаш проблеми си го вземи ти. аз не ща
  • #20
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ta za tova slagat napravo 1.4 16v 100ps sport .Zamestitel na 1.2 86 ps.primerno v Punto mk1 sporting
  • #19
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Imah v predvid kato cqlo v gamata na Fiat. Zashto ne go slagat v 500 nqmam si na idea,sled kato konstruktivno e ednakyv s 1.2 8v Mi ,a tozi koito vizitam e sas 16 klapanova glava,fulinjection.
  • #18
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Kade go imat tozi 1.2 16v 86? Takav motor v modela 500 niama.Stom go niama kak da ti kaja dali e dobar ili lo6! A kato go niama ti kak razbra,4e ne e lo6?
  • #17
    1 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    a te imat 1.2 16v 86 konq e kvo losh li e,, NE!
  • #16
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В америка се е съревновавал, общо взето сам със себе си. Там е един от малкото мъници на пазара. Така, че това не е критерии. 1,2 мотора е архаичен и тези 69 к.с. са срамота. В най-лошия случай трябва да е 80-90 к.с. Да, ама не.Другите пък по-мощни мотори не са надеждни, а и харчат доста. Доста повече от конКУРенцията. На този мъник разхода не би трябвало да е над 5/100, а той е над 6. Пак казвам, че не изкарат ли нов модел с актуални мотори, нямат шанс. Тъпо е да чакат продажбите да станат 0.
  • #15
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    В Америка два пъти печели награди за най-здрав автомобил в този клас пък незнам вие за какви проблеми сте чували. Със сигурност проблеми с двигателя няма, а в този модел няма и много електроника, въпреки,че от поне 10 години магнети марели си затегнаха качеството и са на нивото на масовите елементи на бош в момента. Проблемите са малки и евтини ако изобщо има такива.А и като гледам как държи цена,хич няма да е лош и чуплив модел.Знам че 500C имаха проблеми, защото са Сръбски, ама тва в началото
  • #14
    3 rate up comment 3 rate down comment
    кара лагуна ( преди 8 години )
    Не че нещо съм противник на хомологията, но не е ли малко гейска тази кола по начало?
  • #13
    5 rate up comment 0 rate down comment
    ///// ( преди 8 години )
    Точно това е слаб мотор но корав,не претенциозен. То пък във опел,и фосваген мислиш ли че нямат стари такива двг. 1.4 особенно. От 8 години жената си кара пунтото 1.2 моно,без много електроники ,ролка и ремък 45лв. Все пак е градска колица.
  • #12
    3 rate up comment 2 rate down comment
    до: ///// ( преди 8 години )
    Колкото и да е здрав, това е стар двигател със смешни за момента характеристики. Изобщо това не е оферта. Направо се чудя как още го продават и не го модернизират. Общо взето всичките им мотори харчат много. 1,4 е проблемен двигател. двуцилиндровия и той. Мултиджета дизел е ок, но и той слабичък. Абарта е скъп, а двигателите проблемни. Избор никакъв общо взето. Да, бих взел 1,2 но да беше поне 90 к.с. а не умрелите 69. Точно за това в началото казах, че този модел се нуждае от спешен нов модел.