IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Fiat-Chrysler ще възражда легендарната Lancia Delta

Концернът разчита на многото фенове на автомобила

Fiat-Chrysler ще възражда легендарната Lancia Delta

Ръководството на концерна Fiat-Chrysler активно обсъжда възможността за възраждане на легендарната Lancia Delta Integrale, която през 80-те години на миналия век властваше в световните ралита. Това съобщава Autocar, като се позовава на свои източници.
Fiat-Chrysler ще възражда легендарната Lancia Delta
На сметката на Lancia Delta Integrale има 6 световни титли на рали и 46 победи в отделните състезания. Предложението за възраждането на модела е дошло от най-високите етажи на концерна, но неговият шеф – Серджио Маркионе, все още не е убеден в рентабилността на подобен проект.

Босът на Fiat-Chrysler е притеснен от факта, че новата Lancia Delta Integrale ще трябва да се разработва от нулата, което ще струва много пари. В същото време концернът има сериозни финансови проблеми, като е съсредоточил основна част от средствата си в развитието на друга своя марка – Alfa Romeo.

Проблем е и фактът, че всички опити за възраждането на марката Lancia през последните 20-ина години се увенчаха с неуспех. В същото време се отчита огромната популярност на Delta Integrale сред феновете на бързите скорости, като голяма част от тях са именно млади хора.

Според информациите най-вероятно във Fiat-Chrysler ще рискуват и ще пуснат ограничена серия от автомобила, за да проверят настроенията на пазара. И при успех ще мислят за по-сериозно производство.

Снимка: Lancia
 

0 от 500
  • #12
    3 rate up comment 0 rate down comment
    The Fan ( преди 8 години )
    А дано, ама на да ли......Този *** Маркионе развива само Фиат, останалите марки ги е оставил на самотек. За да направиш един истински състезателен автомобил не е необходимо кой знае каква философия. Мощен двигател, лека каросерия, здраво окачване и най-вече надеждност на компонентите, но в последно време няма чисти спортисти. Всичките са накачени с всевъзможни екстри и глезотии и купувачите им си мислят, че карат спортен автомобил, но единственото спортно е само маркетинговата му стратегия
  • #11
    2 rate up comment 10 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    FIAT е пример за най-куца фирма. Едва ли съществува по-голямо менте от тях.
  • #10
    11 rate up comment 1 rate down comment
    .... ( преди 8 години )
    Добре де защо спряхте Ланчиа Стратос тя беше достатъчна за развитие и печалба, а и с този дизайн "лудница"
  • #9
    3 rate up comment 1 rate down comment
    1234 ( преди 8 години )
    Поредната партенка. Надали и един фен на италианските автомобилостроене вярва на Маркионе и компания. Модели няма само обещания .
  • #8
    7 rate up comment 0 rate down comment
    FastDriver ( преди 8 години )
    Да не забравяме пътя на еволюцията на старата Делта, а именно че преди да бъде "Интеграле" а после и "ЕVO", си беше просто сериен модел (относително популярен) и спортните успехи на рали версията го направиха легендарен. Пътя на развитие на серийните модели, вече съвсем не е от пистата към пътя, а съвсем обратното. Например колите от WRC- коя е най-мощния Ситроен Ц3, които може да си купите от дилъра!?!? и кога C3 ще стане легендарен рали автомобил!?!?
  • #7
    13 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Темата е на крайслер ама е толкова променен спрямо стария модел, че отатък океана Ахкат, като го видят. Италианците барнаха моделите им и започнаха да се продават много добре, а и двигателя 3.0 дизел е италиански, така че е повече италианка отколкото Хамериканка темата. Но съм сигурен, че ако решат да я направят, както трябва Интегралето ще къса шортите на конКуРентите.
  • #6
    9 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Ако ще я възраждат, да я направят по модела, по който останалите производители успяха- базирайки се на дизайна и характеристиките на легендата. Така бяха възродени Фиат 500, Мустанга, Камарото... Хората трябва да усещат връзката с миналото, а не да виждат настъпана жаба като последната Делта...
  • #5
    6 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    "Босът на Fiat-Chrysler е притеснен от факта, че новата Lancia Delta Integrale ще трябва да се разработва от нулата, което ще струва много пари."Ами вземете един Фиат и го трансформирайте в Делта, Интегралето какво мислите че е- Фиат Ритмо с камуфлаж.
  • #4
    3 rate up comment 22 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Смяяях, смяяяях,..... Нищо не става от тях!
  • #3
    15 rate up comment 1 rate down comment
    Този Маркионе .. ( преди 8 години )
    .. явно играе ва-банк! В рамките на FCA пусна най-мощният седан в света - Dodge Charger Hellcat, най-добрата може би Алфа - Джулия QV а сега и Ланчата!Въпросът е на какви цени и доколок ще устиска немския натиск?