IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid

Модификацията с 500 к.с. ще се появи в серийно производство

Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid

Председателят на Съвета на директорите на PSA Peugeot-Citroen - Карлос Таварес, лично се увери в качествата на концептуалния Peugeot 308 R Hybrid, като това най-вероятно означава, че автомобилът съвсем скоро ще влезе в серийно производство.
Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid
Изпълнителният директор на Peugeot – Максим Пика, публикува снимки в социалната мрежа Twitter, на които се вижда как Таварес се качва в автомобила и потегля с него. Под фотографиите Пика е написал: „Явно Peugeot 308 R Hybrid е на прав път. Днес нашият ръководител Карлос Таварес лично се увери в неговата динамика.”

На снимките част от червения автомобил е покрита с камуфлаж, което показва, че серийната версия на модела явно ще се отличава от концепта. Той на свой ред дебютира на автосалона в Китай през 2014. Тогава от Peugeot го определиха като „семеен хечбек с възможности на суперкола”.
Шефът на PSA лично пробва Peugeot 308 R Hybrid
Това съчетание е постигнато благодарение на хибридно задвижване. Моделът разполага с комбинация от 1,6-литров бензинов турбо-двигател с 270 к.с. и два електромотора, развиващи по 115 к.с. Общата мощност на Peugeot 308 R Hybrid е 500 к.с. и 730 Нм, което позволява ускорение от 0 до 100 км/ч за 4 секунди. Максималната скорост на автомобила е ограничена по електронен път на 250 км/ч.

Снимки: Twitter

0 от 500
  • #15
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Засрами се ти ( преди 8 години )
    Бензиновия мотор е от сътрудничеството с БМВ (бензинови на БМВ за дизелови агрегати ПСА), хибрида е разработка на французите от времето на Б4-та.
  • #14
    2 rate up comment 1 rate down comment
    klot ( преди 8 години )
    A380 се сглобява в Тулуза. Частите идват над 80% от Европейски държави, най-много 4-5% да са от Япония.
  • #13
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Голяма част от еърбъс А380 се сглобява в Япония - само там има нужните технологии. Политика на японските концерни е да издирват и купуват огромно количество патенти от изобретателите. Става дума за хиляди патенти всяка година. Над 90% от тези патенти никога не се използват, но останалите 10% изплащат всички разходи плюс лихвите плюс доста милиони печалба. За повече информация: Програмата на Япония "Тотално управление на качеството" влязла в сила след ВСВ.
  • #12
    0 rate up comment 8 rate down comment
    MAIBAH ( преди 8 години )
    POPITALI RADIO EREVAN-KOQ E NAI DOBRATA KOLA NA VSICHKI VREMENA''RADIOTO OTGOVORILO''MERCEDES''DRUGITE SA DALECH NAZAD
  • #11
    12 rate up comment 1 rate down comment
    Asen ( преди 8 години )
    Имах възможност да карам 3 месеца служебно новото Пежо 308, бензин, 1.2, 3 цилиндъра, невзрачните 82 коня. Базово отвсякъде. Колата много ми допадна. Като разположение на уредите, особено волан / оборотомер ми трябваше малко време да свикна, но след това като сядах в моята с големия волан, ми се виждаше много ретро. Дори и с този малък мотор, поради олекотяване на купето, колата я чувствах доста пъргава. Мотора 1.2, дефакто е 4 цилиндровия 1.6, но с 3 цилиндъра и леко изместване на баланса.
  • #10
    9 rate up comment 6 rate down comment
    Засрамете се бе! ( преди 8 години )
    Абе смешници за каква японска технология бръщолевите, като такава няма! Има само копи-пейст японска технология! Водородния двигател са го откраднали от БМВ, хибридния от АУДИ и т. н.
  • #9
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Нали ( преди 8 години )
    Да бе верно що не се интересуват от тези специалисти в кавички като разработките им са достъпни за всички?добър въпрос колега Или
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Със сигурност слага всички японски хибриди в малкият джоб.инак тази технология повече мяза на немската отколкото на японска,що не вземат тия франсета англета,американета от тази велика безплатна японска технология???
  • #7
    5 rate up comment 4 rate down comment
    не виждаш ли, че... ( преди 8 години )
    ... съществото, което определя себе си като .!. е силно увредено, щото от доста време "кара" рено!?
  • #6
    7 rate up comment 20 rate down comment
    Анонимен ( преди 8 години )
    Наистина не мога да си обясня как някой може да си купи Peugeot (с изключение на кабриото което спряха от производство).Това са най-безсмислените коли заедно със Citroen. Не виждам какви предимства имат спрямо немските, корейските и дори японските коли.